«Реконструкція їдальні по вул. Адміральській 38/6 в м. Миколаєві під розміщення Центрального районного суду м. Миколаєва (Коригування)» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 – 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Reconstruction of the canteen on Admiral Street 36/8 in Mykolaiv for emplacement of the Central District Court of Mykolaiv (Adjustment) DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction"(DK021:2015 – 45000000-7 - Construction work)
Очікувана вартість
176 329 902,00 UAH
UA-2019-06-19-000847-a bb0e424a662f4c7fb67032bfb70ba921
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Територіальне управління державної судової адміністрації України в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 26299835
Місцезнаходження замовника: 54001, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Фалєєвська, буд. 14
Контактна особа замовника: Кугут Наталя Ярославівна
+380512533128
yurist@mk.court.gov.ua
Official name: Territorial Department of the State Judicial Administration of Ukraine in Mykolaiv region
National ID: 26299835
Contact point: Kugut Natalia
+380512533128
yurist@mk.court.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 14:48
Очікувана вартість: 176 329 902,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 880 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 881 649,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 19 червня 2019 16:58
Enquiries until: 11 липня 2019 17:00
Complaints submission until: до 17 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 липня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 176 329 902 UAH including VAT
Minimal lowering step: 881 650 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 880 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція їдальні по вул. Адміральській 38/6 в м. Миколаєві під розміщення Центрального районного суду м. Миколаєва (Коригування)» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 – 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 38/6
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Reconstruction of the canteen on Admiral Street 36/8 in Mykolaiv for emplacement of the Central District Court of Mykolaiv
(Adjustment) DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction"(DK021:2015 – 45000000-7 - Construction work)
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет України. Замовник може надавати Підряднику аванс (попередня оплата) в розмірі, що не перевищує 30% від загальної річної вартості робіт, відповідно «Порядку державного фінансування капітального будівництва», затвердженого Постановою КМУ від 27.12.2001 № 1764 та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014 № 117. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс (попередню оплату) на витрати необхідні для виконання робіт протягом не більше трьох місяців після одержання авансу (попередньої оплати), що буде підтверджено примірними формами КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». У випадку, коли аванс (попередня оплата) надається в останньому кварталі року (вересень-грудень) – надається строком до 20 грудня поточного року. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет України. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є акти виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3). Оплату виконаних робіт Замовник проводить по мірі надходження з бюджету коштів на оплату видатків по роботі за даним об’єктом в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 червня 2019 16:58
Електронний цифровий підпис
19 червня 2019 16:58
ТД Реконструкція їдальні.doc
19 червня 2019 16:58
Креслення до додатку 3 ТД.pdf
19 червня 2019 16:58
Додато 3 до ТД.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 02 липня 2019 16:42
Дата відповіді: 04 липня 2019 15:25
У складі тендерної документації додатку 2, №з/п 1-« Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», а саме «Для підтвердження правових підстав щодо наявності орендованого обладнання, машин та механізмів, учасник надає у складі тендерної пропозиції відповідні документи: скан-копію(ї) договору(ів) оренди з усіма додатками, передбаченими договором(ами); скан-копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на орендовані машини та механізми, крім засобів малої механізації.», вважаємо, що для підтвердження кваліфікаційних вимог щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, достатньо заповнити таблицю, та надати копії договорів (за необхідністю). Що стосується тендерної документації додатку 2, №з/п 3 – «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», а саме «При цьому роботи мають бути закінченими на дату подання інформації та сума договору на виконання таких робіт має становити не менше 6,0 млн. грн. (шість мільйонів гривень). Для підтвердження зазначеної у довідці інформації Учасником надається: - копія Декларації або Сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації (або лист-роз’яснення з посиланням на дату і номер такого документа в реєстрі дозвільних документів Державної архітектурно-будівельної інспекції України https://dabi.gov.ua/)- вважаємо,що це встановлені деталізовані вимоги які порушують Закон України «Про публічні закупівлі»: ст.3 «Принципи здійснення закупівель» ч.1 «Запобігання корупційним діям і зловживанням»,ст.5 ч.3 «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників», та ч.4 ст.22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників» (є аналогічна позиція АМКУ по даному питанню). На підставі вище сказаного просимо внести зміни у Тендерну документацію, які не будуть суперечити Закону України «Про публічні закупівлі» та не дискримінувати учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, в тому числі:
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору;
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Замовник вимагає від Учасника надання таких документів:
Довідка у формі табл.1.3, що містить інформацію про виконання договорів аналогічних предмету закупівлі (будівництво, капітальний ремонт, реконструкцію об’єктів). При цьому роботи мають бути закінченими на дату подання інформації та сума договору на виконання таких робіт має становити не менше 6,0 млн. грн. (шість мільйонів гривень).
Для підтвердження зазначеної у довідці інформації Учасником надається:
- копія договору (ів) (з усіма додатками) щодо виконання робіт;
- оригінал відгуку, виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків;
- копія Декларації або Сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації (або лист-роз’яснення з посиланням на дату і номер такого документа в реєстрі дозвільних документів Державної архітектурно-будівельної інспекції України https://dabi.gov.ua/).
Чинним законодавством не визначено поняття аналогічний договір, тобто Замовник самостійно обирає зміст і спосіб підтвердження виконання зазначеного кваліфікаційного критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
В зв’язку з тим, що предмет закупівлі має складний характер, значну кошторисну вартість, великий обсяг будівельно-монтажних робіт, Замовником визначено потребу в доскональній перевірці кваліфікації учасників, з обґрунтованим підтвердженням їх відповідності кваліфікаційним критеріям.
Вищезазначену вимогу включено до тендерної документації з метою обрання надійного виконавця робіт, який має досвід виконання договорів значного обсягу.
Відповідно до п.2 Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель №2116р/пк-пз від 15.12.2016 вимоги щодо обсягів аналогічного договору дискримінаційними не визнано.
Щодо необхідності надання копії Декларації або Сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації (або листа-роз’яснення з посиланням на дату і номер такого документа в реєстрі дозвільних документів Державної архітектурно-будівельної інспекції України https://dabi.gov.ua/) повідомляємо таке.
Відповідно до статті 41 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Державний архітектурно-будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.
Посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю мають право проводити перевірку відповідності виконання підготовчих та будівельних робіт вимогам будівельних норм, стандартів і правил, затвердженим проектним вимогам, рішенням, технічним умовам, своєчасності та якості проведення передбачених нормативно-технічною і проектною документацією зйомки, замірів, випробувань, а також ведення журналів робіт, наявності у передбачених законодавством випадках паспортів, актів та протоколів випробувань, сертифікатів та іншої документації; проводити перевірку відповідності будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, що використовуються під час будівництва об’єктів, вимогам стандартів, норм і правил згідно із законодавством;
Згідно з п.8 статті 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Експлуатація закінчених будівництвом об’єктів, не прийнятих (якщо таке прийняття передбачено законодавством) в експлуатацію, забороняється.
Виходячи з вищевикладеного, Декларація або Сертифікат про готовність об’єкта до експлуатації для нас, як Замовника є підтвердженням того, що аналогічний договір учасника виконано з дотриманням всіх вимог будівельних норм, стандартів і правил, будівельні матеріали, вироби і конструкції, що використано під час будівництва об’єктів, відповідають всім вимогам стандартів, норм і правил згідно із законодавством, об’єкт перевірено контролюючими органами, згідно їх повноважень, і визначено як надійний та безпечний для експлуатації.
Зазначені вимоги не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надають Замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, роботи за якими виконано якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.
На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Замовник вимагає надання таких документів:
Довідка у формі табл. 1.1, що містить інформацію про наявність в Учасника будівельних машин (механізмів).
В підтвердження наявності власних машин, механізмів та техніки, учасник в складі тендерної пропозиції надає скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів), крім засобів малої механізації.
Для підтвердження правових підстав щодо наявності орендованого обладнання, машин та механізмів, учасник надає у складі тендерної пропозиції відповідні документи:
- скан-копію(ї) договору(ів) оренди з усіма додатками, передбаченими договором(ами);
- скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на орендовані машини та механізми, крім засобів малої механізації.
Для підтвердження правових підстав щодо надання послуг з використанням машин та механізмів, учасник надає у складі тендерної пропозиції відповідні документи:
- скан-копію(ї) договору(ів) надання послуг з усіма додатками, передбаченими договором(ами);
- скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на машини та механізми, що надаються по договору послуги, крім засобів малої механізації.
Наявність в учасника засобів малої механізації, які планується залучати при виконанні робіт підтверджується копією оборотно-сальдової відомості по підприємству за рахунками №10 та №11.
Згідно з п.7 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 р. N 1388, Експлуатація транспортних засобів, що не зареєстровані (не перереєстровані) в уповноважених органах МВС та без номерних знаків, що відповідають державним стандартам, а також ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах або знищені чи підроблені, забороняється.
Відповідно до Закону України «Про дорожній рух» від 30.06.1993, обов’язковим є проходження технічного огляду та легалізації техніки в Україні, з відповідним присвоєнням цій техніці державного реєстраційного номера, що відповідно є підтвердженням її наявності у Учасника і можливості використання цієї техніки за предметом закупівлі.
Надання учасником скан-копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів) та копії оборотно-сальдової відомості по підприємству за рахунками №10 та №11 є підтвердженням фактичної наявності в учасника матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт згідно технічного завдання по об’єкту та надає замовнику гарантію, що виконання робіт буде проводитись з використанням зареєстрованих механізмів, необхідних для забезпечення технологічного процесу, матеріально-технічна база наявна в учасника і її залучення можливе в процесі виконання робіт на законних підставах.
Також, використання такої техніки, як кран баштовий, який не призначений для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування і тому не підлягає державній реєстрації у розумінні вищезазначеного закону, повинно підтверджуватися копією технічного паспорта. Вимоги щодо обліку вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання встановлюються «Правилами охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання», дія цих Правил поширюється на суб’єктів господарювання незалежно від форм власності та організаційно-правових форм, що займаються монтажем, демонтажем, експлуатацією (використання за призначенням, технічне обслуговування, ремонт), модифікацією (реконструкція чи модернізація), перевіркою технічного стану (технічний огляд, експертне обстеження) вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, а також установлюють мінімальні вимоги безпеки до обладнання, яке роботодавцем повинно підтримуватися на рівні, зазначеному в Правилах та інших нормативно-правових актах з охорони та гігієни праці, під час його використання. Таким чином, вважаємо за необхідне зазначити, що у разі використання баштового крану у підприємства-учасника повинен бути відповідний дозвіл управління Держпраці, і на стадії подання пропозиції учасник повинен надати копію техпаспорта, що підтвердить фактичну наявність крана, що планується використовувати.
кваліфікаційні критерії
Дата подання: 08 липня 2019 09:19
Дата відповіді: 10 липня 2019 16:29
Вивчивши тендерну документацію, та вашу відповідь на наші зауваження щодо неї, ми вважаємо, що тендерна документація, яка оприлюднена замовником на веб-порталі містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників з огляду на наступне. Дійсно, частиною 1,2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Перелік кваліфікаційних критеріїв чітко визначений Законом і є вичерпним. Частиною 4 статті 22 цього ж Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, встановлення Замовником критеріїв щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору тощо можливе лише виключно у разі та за умови (з огляду на застереження ч.4.ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі»), якщо такі вимоги не є дискримінаційними. Кваліфікаційні критерії, які визначені Замовником у вищевказаній оприлюдненій тендерній документації, ми вважаємо дискримінаційними з огляду на таке. По-перше, стосовно наявності обладнання та матеріально технічної бази, пояснюємо наступне. У тендерній документації, замовник встановив вимогу щодо наявності у учасника орендованого обладнання, машин та механізмів, необхідних для надання вищезазначених послуг тощо, відповідно, встановлено надання підтверджуючих документів з цього приводу. Ці вимоги є дискримінаційними, оскільки при наданні зазначених послуг планується залучати обладнання (машини та механізми) за іншими видами господарсько-трудових договорів, зокрема за договорами про надання послуг. З тендерної документації не зрозуміло необхідності встановлення саме такої вимоги, оскільки у такому разі участь у закупівлі можуть взяти лише учасники, які мають власне або орендоване обладнання, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі до нас, які можуть залучати до надання послуг субпідрядників. По-друге, стосовно наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів та встановлення суми договору на виконання таких робіт у розмірі не менше за 6,0 млн. грн. У тендерній документації, замовник встановив вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів та встановлення суми договору на виконання таких робіт у розмірі не менше за 6,0 млн. грн. За даними порталів Уповноваженого органу tender.me.gov.ua та prozorro.gov.ua на даний час лише декілька юридичних осіб мають досвід виконання аналогічних договорів на суму більше 6 мільйонів гривень. Ми маємо досвід аналогічного договору, але на меншу суму. Встановлення вимоги у 6 млн. грн. є дискримінаційною по відношенню до інших учасників процедури закупівлі. По-третє, замовник у тендерній документації встановив вимогу, щодо надання копії Декларації або Сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації, як підтвердження виконання аналогічного договору пояснюємо наступне. Процедура прийняття об’єкта в експлуатацію є процес, який стосується прав та обов’язків органів місцевого самоврядування, та знаходиться виключно в їх компетенції, відповідно підрядник не наділений правами, відповідно до законів України, прийняття таких об’єктів до експлуатації. З огляду на це, вказана вимога, яка встановлена у тендерній документації є такою, що обмежує конкуренцію. Наголошую, що встановлені у тендерній документації замовником такі кваліфікаційні критерії є дискримінаційними з огляду на вищевикладене, оскільки порушують наші права, як потенційного учасника торгів. Ми вважаємо, що замовнику слід внести відповідні зміни в тендерну документацію. Зауважу, що порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи наші законні інтереси є підставою для звернення з відповідною скаргою. Ми просимо замовника усунути дискримінаційні умови, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства. Наголошую, що у разі невнесення відповідних змін у тендерну документацію ми вправі звернутися з відповідною скаргою, в порядок та строки, визначені законодавством.
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Щодо наявності обладнання та матеріально технічної бази повідомляємо таке. Замовник не забороняє залучення до виконання робіт механізмів за договорами оренди, надання послуг, договорами субпідряду або на інших законних підставах, проте зазначає необхідність документального підтвердження фактичної наявності механізмів і можливості їх використання згідно вимог чинного законодавства.
Крім того, в разі залучення субпідрядних організацій, на виконання вимог тендерної документації Учасник повинен надати інформацію про субпідрядні організації, які планує залучити для виконання робіт за формою що викладена в додатку №4 до ТД.
Щодо вартості аналогічного договору, зазначаємо, що в зв’язку з тим, що предмет закупівлі має складний характер, значну кошторисну вартість, великий обсяг будівельно-монтажних робіт, Замовником визначено потребу в доскональній перевірці кваліфікації учасників, з обґрунтованим підтвердженням їх відповідності кваліфікаційним критеріям, з метою обрання надійного виконавця робіт, який має досвід виконання договорів значного обсягу. Оскільки оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою, брати участь у процедурі закупівлі можуть Учасники зі всієї України та інших країн світу.
Перелік осіб які мають досвід виконання договорів аналогічного обсягу не обмежено виключно Учасниками, договори з якими укладалися шляхом проведення процедур закупівель через веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель.
Щодо надання копії Декларації або Сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації, як підтвердження виконання аналогічного договору повідомляємо таке. Згідно з п.8 статті 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Експлуатація закінчених будівництвом об’єктів, не прийнятих (якщо таке прийняття передбачено законодавством) в експлуатацію, забороняється.
Відповідно до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461 прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, а також комплексів (будов), до складу яких входять об’єкти з різними класами наслідків (відповідальності), здійснюється на підставі акту готовності об’єкта до експлуатації шляхом видачі відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката.
Підрядна організація приймає безпосередню участь у введенні об’єкта в експлуатацію шляхом підписання акту готовності об’єкта до експлуатації та участі у перевірці відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю готовності об’єктів до експлуатації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 31 липня 2019
UA-2019-06-19-000847-abb0e424a662f4c7fb67032bfb70ba921
Найменування замовника: Територіальне управління державної судової адміністрації України в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 26299835
Місцезнаходження замовника: 54001, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Фалєєвська, буд. 14
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Антарес-БУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

25 липня 2019 10:38
sign.p7s
25 липня 2019 10:43
sign.p7s
25 липня 2019 10:45
sign.p7s

Публічні документи

12 серпня 2019 15:44
Довідка від ДФС.jpg
09 серпня 2019 11:28
Довідка.zip
09 серпня 2019 11:22
Кошторис.7z
09 серпня 2019 11:22
Довідка від МВС.pdf
19 липня 2019 18:18
sign.p7s
19 липня 2019 18:18
sign.p7s
16 липня 2019 10:35
sign.p7s
16 липня 2019 10:35
sign.p7s
15 липня 2019 17:39
Кошторис.7z

Документи

25 липня 2019 10:46
sign.p7s
25 липня 2019 10:47
sign.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" 167 513 406,90
UAH з ПДВ
167 513 406,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Антарес-БУД" 176 235 354,80
UAH з ПДВ
167 513 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 15:44
Довідка від ДФС.jpg
09 серпня 2019 11:28
Довідка.zip
09 серпня 2019 11:22
Кошторис.7z
09 серпня 2019 11:22
Довідка від МВС.pdf
19 липня 2019 18:18
sign.p7s
19 липня 2019 18:18
sign.p7s
16 липня 2019 10:35
sign.p7s
16 липня 2019 10:35
sign.p7s
15 липня 2019 17:39
Кошторис.7z

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД"
#34511098
Переможець 167 513 406,90
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 10:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 10:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД"
#34511098
167 513 406,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 серпня 2019 14:42
додатки.pdf укладений
21 серпня 2019 14:41
договір.pdf укладений
21 серпня 2019 14:40
sign.p7s укладений
21 серпня 2019 14:37
sign.p7s зміни до договору
18 листопада 2019 13:55
sign.p7s зміни до договору
18 листопада 2019 13:54
sign.p7s зміни до договору
18 листопада 2019 13:52
додаткова угода 6.pdf зміни до договору
18 листопада 2019 13:50
sign.p7s зміни до договору
08 жовтня 2019 13:43
CCF08102019_0001.pdf зміни до договору
08 жовтня 2019 13:42
sign.p7s зміни до договору
03 жовтня 2019 10:06
CCF03102019.pdf зміни до договору
03 жовтня 2019 10:01
sign.p7s зміни до договору
20 вересня 2019 16:11
додаткова угода 2 (2).jpg зміни до договору
20 вересня 2019 16:10
додаткова угода 2 (1).jpg зміни до договору
20 вересня 2019 16:10
sign.p7s зміни до договору
13 вересня 2019 15:12
sign.p7s зміни до договору
13 вересня 2019 15:11
Untitled.FR10.pdf зміни до договору
13 вересня 2019 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити Договір № 89/19 від 20.08.2019р. додатками №2 План фінансування будівництва у 2019-2021рр. та №2-а План фінансування будівництва у 2019р.; п.4.3. Договору №89/19
Номер договору про закупівлю: 89/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до п.4.3. , 4.5, 4.11 Договору №89/19
Номер договору про закупівлю: 89/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.3.1. розділу ІІІ Договору № 89/19 від 20.08.2019р. та викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору, становить 167'513'406,90 грн. (Сто шістдесят сім мільйонів п'ятсот тринадцять тисяч чотириста шість гривень 90 копійок), у тому числі ПДВ 27'918'901,15 грн. з них: - 2019 рік 1'867'000,00 грн. (один мільйон вісімсот шістдесят сім тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. Додатки №2 План фінансування будівництва у 2019-2021рр. та №2-а План фінансування будівництва у 2019р викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 89/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.3.1. розділу ІІІ Договору № 89/19 від 20.08.2019р. та викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору, становить 167'513'406,90 грн. (Сто шістдесят сім мільйонів п'ятсот тринадцять тисяч чотириста шість гривень 90 копійок), у тому числі ПДВ 27'918'901,15 грн. з них: - 2019 рік 16'870'250,00 грн. (шістнадцять мільйонів вісімсот сімдесят тисяч двісті п'ятдесят гривень 00 копійок) з ПДВ, в тому числі устаткування 5 000 000,00 грн.. Додатки №2 План фінансування будівництва у 2019-2021рр. та №2-а План фінансування будівництва у 2019р викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 89/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.3.1. розділу ІІІ Договору № 89/19 від 20.08.2019р. та викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору, становить 167'513'406,90 грн. (Сто шістдесят сім мільйонів п'ятсот тринадцять тисяч чотириста шість гривень 90 копійок), у тому числі ПДВ 27'918'901,15 грн. з них: - 2019 рік 27'029'845,00 грн. (двадцять сім мільйонів двадцять дев'ять тисяч вісімсот сорок п'ять гривень 00 копійок) з ПДВ, в тому числі устаткування 5 000 000,00 грн.. Додатки №2 План фінансування будівництва у 2019-2021рр. та №2-а План фінансування будівництва у 2019р викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 89/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку