Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

будівництво водозабірного вузла по вул. Ново-Київській в с.Нові Петрівці Вишгородського району Київської області (коригування 1)
Очікувана вартість
7 653 552,80 UAH
UA-2019-06-19-000830-b 1ee2e5a091464c1aa1bad6e690b04a60
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лісовська Олена Сергіївна

+380459646001 novopetrovskiy.kkp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство Новопетрівської сільської ради "Новопетрівський комбінат комунальних підприємств"
Код ЄДРПОУ: 24217709
Місцезнаходження: 07354, Україна , Київська обл., село Нові Петрівці, вулиця Свято-Покровська, буд. 171
Контактна особа: Лісовська Олена Сергіївна
+380459646001
novopetrovskiy.kkp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 05 липня 2019 13:40
Очікувана вартість: 7 653 552,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,04%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
будівництво водозабірного вузла по вул. Ново-Київській в с.Нові Петрівці Вишгородського району Київської області (коригування 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07354, Україна, Київська область, с. Нові Петрівці, Вишгородський р-н, вул. Ново - Київська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 45332000-3 — Водопровідні роботи та влаштування водостоків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник при наявності бюджетних коштів може перерахувати Підряднику аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі не більше 30% від вартості річного обсягу робіт в 2019 році за цим Договором згідно із календарним графіком виконання робіт, протягом 10-тибанківських днів, для придбання Підрядником необхідних матеріалів, конструкцій, виробів для виконання кожного виду робіт Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються шляхом оплати Замовником в безготівковому порядку протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами Актів здачі-приймання будівельних робіт Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2019 15:27
ТД_19-06-19 вт.doc
19 червня 2019 15:27
додаток 5.docx
19 червня 2019 15:27
додаток 4.rtf
19 червня 2019 15:27
додаток 3.docx
19 червня 2019 15:27
додаток 2.docx
19 червня 2019 15:27
додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 24 червня 2019 16:24
Шановний Замовник! Відповідно до наданого технічного завдання, а також кількість висвітлених там необхідних машин та механізмів є досить значною, також перелік таких машин та механізмів є індивідуальним під конкретний об’єкт будівництва. Орендувати таку значну кількість автотранспорту (ТЗ) є недоцільним до підписання договору підряду з Замовником. Ми розуміємо, що Замовнику необхідно переконатися у кваліфікації потенційного підрядника, тому просимо дозволити окрім надання договорів оренди, можливість надання договорів послуг надання спецтехніки щодо конкретного об’єкту. До такого договору не будуть додаватися скановані копії технічного паспорту, або копії свідоцтва про реєстрацію ТЗ тощо, так як такий ТЗ буде знайдено та надано під час потреби на момент будівництво. Саме тому, просимо внести змін до документації 2 у форматі: «Учасник не являється власником ТЗ, подається: - договір оренди, або інший документ, що підтверджує право користування ТЗ (в зазначених документах має чітко зазначатися ТЗ, якими користується учасник), у разі надання договору оренди додатково надається сканована копія технічного паспорту, або копія свідоцтва про реєстрацію ТЗ (подається на весь перелік ТЗ згідно довідки та згідно поданих договорів), або - договір надання послуг спеціальною технікою, з листом-гарантією від контрагента щодо надання такої техніки вчасно та відповідно до якісних параметрів» Ми вважаємо, що саме такий варіант розширить конкуренцію та об’єктивно дозволить Замовнику оцінити Учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-25-000013 ● 47a0efa0b2d445a48775df41fd9d98b9
  • Статус: вирішено ● Дата: 19 липня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 червня 2019 14:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.06.2019 № 122
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.06.2019 № 122

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-06-19-000830-b 19.06.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

торги відмінено

2019-07-01 15:44:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 Наказу Міністерства економічногорозвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579,)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 Наказу Міністерства економічногорозвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579,) • усунуто

торги відмінено

2019-07-19 14:19:46

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 червня 2019 12:14
Коментар щодо відміни: частина 1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
27 червня 2019 12:14
Протокол _2 відміна тор2.jpg
27 червня 2019 12:14
Протокол _2 відміна стор1.jpg