Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональні комп’ютери та ноутбуки)
Очікувана вартість
842 600,00 UAH
UA-2019-06-19-000780-a 8271728c8ba74de79d015f52409abb02
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рубан Еліна Сергіївна

+380666684166 34381816@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Долматівська сільська рада Голопристанського району Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 34381816
Місцезнаходження: 75662, Україна , Херсонська обл., село Долматівка, Херсонська область Голопристанський район село Долматівка провулок Шкільний б/н
Контактна особа: Рубан Еліна Сергіївна
+380666684166
34381816@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 05 липня 2019 14:16
Очікувана вартість: 842 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 426,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 комплекти
Комплект комп'ютерний клас (персональний комп’ютер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75662, Україна, Херсонська область, Голопристанський район, с. Долматівка, пров. Шкільний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 шт
Системний блок IT-BLOK (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75662, Україна, Херсонська область, Голопристанський район, с. Долматівка, пров. Шкільний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
11 шт
Ноутбук DELL 15 3567 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75662, Україна, Херсонська область, Голопристанський район, с. Долматівка, пров. Шкільний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 шт
Ноутбук DELL Inspiron 3576 або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75662, Україна, Херсонська область, Голопристанський район, с. Долматівка, пров. Шкільний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75662, Україна, Херсонська область, Голопристанський район, с. Долматівка, пров. Шкільний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
16 шт
Ноутбук Acer Aspire 5 A515-5G-34U8 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75662, Україна, Херсонська область, Голопристанський район, с. Долматівка, пров. Шкільний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 банківських днів (при наявності бюджетного фінансування) з дня отримання товару на підставі рахунку та видаткової накладної (в якій зазначені асортимент, кількість та ціна на товар), виданих Постачальником. Джерело фінансування закупівлі. Кошти державного бюджету. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2019 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 16:20
Тендерна_документацiя.doc
19 червня 2019 16:20
Проект_договору.docx
19 червня 2019 16:20
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 червня 2019 10:01
Дата відповіді: 24 червня 2019 10:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Долматівської сільської ради Голопристанського району Херсонської області повідомляє про наступне:
Змістом пункту 35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом - Закону) встановлено, що учасник процедури закупівлі – це фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. В свою чергу, положеннями статті
Так відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ (звертаємо Вашу увагу на зазначений пункт). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Для проведення електронного аукціону ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Частиною четвертою статті 28 Закону встановлено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України.
Крім того, вважаємо за необхідне повідомити, що відповідно до змісту Додатку 4 до тендерної документації усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент». У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими).
Уточнення
Дата подання: 21 червня 2019 11:23
Дата відповіді: 24 червня 2019 10:43
Шановний Замовник! В тендерній документації, а саме: Для підтвердження можливості надання програм ліцензування у складі пропозиції надати завірений учасником зроблений скріншот сторінки з сайту Microsoft за посиланням https://www.mepn.com/MEPN /AEPSearch.aspx, де відображено інформація про Учасника. Зважаючи на те ,що у вашому технічному завданні немає програмного забезпечення, поясніть будь-ласка цю вимогу? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Долматівської сільської ради Голопристанського району Херсонської області повідомляє про наступне:
Відповідно до змістом вимог Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що Технічне обладнання для облаштування ресурсної кімнати згідно переліку наказу МОН №414 від 23.04.2018 (надалі за текстом - Наказ). Звертаємо Вашу увагу, що пунктом 1.4. Наказу встановлено вимоги до операційної системи персональних комп’ютерів та ноутбуків наступного змісту: операційна система: попередньо встановлена операційна система на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією з україномовним інтерфейсом; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами; безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 5 років; можливість динамічного оновлення дистанційно; наявність дистанційного робочого столу.
Враховуючи викладене, рекомендуємо Вам більш детальніше ознайомитися зі змістом вимог Додатку 3 до тендерної документації та положеннями наказу МОН №414 від 23.04.2018 року.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-19-000780-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 17 липня 2019 16:19
Шановний Замовнику!
Шановний Замовнику!

Серед вимог Замовника значилося «Технічне обладнання для облаштування ресурсної кімнати згідно переліку наказу МОН №414 від 23.04.2018», а також в розділі питань містилося пояснення, що пунктом 1.4. Наказу встановлено вимоги до операційної системи персональних комп’ютерів та ноутбуків наступного змісту: операційна система: попередньо встановлена операційна система на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи в обчислювальній мережі з доменною організацією з україномовним інтерфейсом; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами; безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 5 років; можливість динамічного оновлення дистанційно; наявність дистанційного робочого столу. Повністю відповідає цим вимогам лише операційна система Microsoft Windows 10 Pro. Звертаємо увагу, що в пропозиції Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" відсутня операційна система Microsoft Windows 10 Pro.
Просимо дискваліфікувати ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 липня 2019 16:21
За результатами розгляду Вашої вимоги про усунення порушення тендерний комітет Долматівської сільської ради Голопристанського району Херсонської області повідомляє про наступне:
На виконання вимог тендерної документації учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" було надано у складі документів тендерної пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (файл «Biдповідність технічним вимогам згідно додатку 4»), за змістом якої учасником надано інформацію про технічні вимоги запропонованого товару та у п. 4 зазначено, що технічне обладнання для облаштування ресурсної кімнати згідно переліку наказу МОН №414 від 23.04.2018, що відповідає вимогам Додатку 4 до тендерної документації у повному обсязі. Так відповідно до пунктом 1.4. Наказу встановлено вимоги до операційної системи персональних комп’ютерів та ноутбуків наступного змісту: операційна система: попередньо встановлена операційна система на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи в обчислювальній мережі з доменною організацією з україномовним інтерфейсом; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами; безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 5 років; можливість динамічного оновлення дистанційно; наявність дистанційного робочого столу. Таким чином, зазначена операційна система повинна бути попередньо встановлена. Крім того, відповідно до змісту Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен зазначити найменування предмету закупівлі відповідно до тендерної документації (!!!)
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині та не може бути відхилена з підстав застосування норм статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. У разі якщо під час поставки товару буде виявлено невідповідність технічних характеристик товару вимогам тендерної документації Замовник буде вимушений розірвати договір про закупівлю та оголосити повторно процедуру закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-06-19-000780-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 23 липня 2019 11:59
Повторна вимога
Шановний Замовнику!

Надайте, будь-ласка, роз’яснення!
Технічні вимоги містили вимогу щодо ноутбуків ««Технічне обладнання для облаштування ресурсної кімнати згідно переліку наказу МОН №414 від 23.04.2018», а також в розділі питань містилося пояснення, що пунктом 1.4. Наказу встановлено вимоги до операційної системи персональних комп’ютерів та ноутбуків наступного змісту: операційна система: попередньо встановлена операційна система на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи в обчислювальній мережі з доменною організацією з україномовним інтерфейсом; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами; безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 5 років; можливість динамічного оновлення дистанційно; наявність дистанційного робочого столу.

Чи мало запропоноване обладнання дійсно містити встановлену операційну систему?

Оскільки Учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не пропонує відповідного до вимог Програмного Забезпечення.

А документація Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" містить «Довідку щодо скріншоту сторінки», де Учасник прямим текстом зазначає «Вимога Замовника є безпідставною, ТАК ЯК ЛІЦЕНЗІЙНИЙ ПРОДУКТ НЕ ПОСТАЧАЄТЬСЯ В СКЛАДІ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ згідно вимог тендерної документації та технічних вимог запредметом закупівлі: ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних(апаратна частина)» (Персональні комп’ютери та ноутбуки).»

Просимо ще раз переглянути пропозицію Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" на відповідність і наявність всього затребуваного товару.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 липня 2019 16:26
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є здійснення відкритих торгів, в яких має змогу прийняти участь будь-який учасник, який відповідає критеріям для поставки товару та має наявність відповідних документів, дозволів.
Відповідно до Тендерної документації Долматівської сільської ради Голопристанського району Херсонської області, Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції», єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна .
Відповідно до п.12 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону та відповідає всім критеріям.
1) Учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" на виконання вимог тендерної документації було надано у складі документів тендерної пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (файл «Biдповідність технічним вимогам згідно додатку 4»), за змістом якої учасником надано інформацію про технічні вимоги запропонованого товару та у п. 4 зазначено, що технічне обладнання для облаштування ресурсної кімнати згідно переліку наказу МОН №414 від 23.04.2018, що відповідає вимогам Додатку 4 до тендерної документації у повному обсязі . Відповідно до наказу МОН №414
від 23.04.2018 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0582-18) запропоновані учасником характеристики відповідають технічним вимогам цього наказу, про що зазначено учасником у порівняльній таблиці.

Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації та відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника в цій частині.
Також вважаємо за необхідне наголосити, Замовник не мав права відхилити більш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника, що відповідає вимогам тендерної документації з підстав допущення учасником формальної помилки, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав учасника аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 640 363,20
UAH з ПДВ
640 363,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 673 380,00
UAH з ПДВ
673 380,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 842 167,08
UAH з ПДВ
842 167,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 18:22
Електронний підпис
04 липня 2019 19:23
Електронний підпис
04 липня 2019 19:20
Кваліфікаційна-71-141.pdf
04 липня 2019 19:20
Кваліфікаційна-1-70.pdf
04 липня 2019 19:20
Технічна.pdf

Публічні документи

04 липня 2019 11:27
Електронний підпис
04 липня 2019 10:09
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 640 363,20
UAH з ПДВ
11 липня 2019 13:38
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 673 380,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 15:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
673 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 15:30
Електронний підпис укладений
31 липня 2019 16:39
CCI31072019(1).jpg зміни до договору
31 липня 2019 16:38
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 15:45
CCF30072019.pdf укладений
30 липня 2019 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 188 Господарського кодексу України Сторони дійшли згоди змінити строк поставки товару по Договору №181 від 30.07.2019р. та викласти п. 1.1. в такій редакції: «1.1. Постачальник зобов’язується до 31.08.2019 року поставити Замовникові товари, зазначені в специфікації, а Замовник – прийняти і оплатити такі товари. Найменування товару – ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональні комп’ютери та ноутбуки), (далі - "Товар"), асортимент, якість, кількість та ціни зазначено у Специфікації (Додаток № 1), що додається до Договору про закупівлю і є його невід’ємною частиною.»
Номер договору про закупівлю: 181
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 673 380,00
UAH (в тому числі ПДВ 112 230,00 UAH)