Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Облаштування торговельних місць з продажу копченої продукції
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-06-19-000745-b f04a6971a5ce405e9ad393e7b2c955d4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долина Денис Євгенійович

380445290101
380673226553

kpvrkadri@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Володимирський ринок"
Код ЄДРПОУ: 01565129
Вебсайт: http://kpvr.kiev.ua
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., Київ, Антоновича, 115
Контактна особа: Долина Денис Євгенійович
380445290101,380673226553,,
kpvrkadri@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 15:30
Початок аукціону: 08 липня 2019 14:21
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,33%

Інформація про предмет закупівлі

Облаштування торговельних місць сектору копченості продовольчого майданчику ринку:

Холодильними вітринами кубічної форми (ДхШхВ – 1935х1210х1210) – 13 шт.;
Холильними вітринами кутовими,
(ДхШхВ – 1820х1210х1210) – 4 шт:
виготовлення навісної конструкції розміром 14х4,5 м, елементами освітлення, елементами декору, спеціальними шафами.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штуки
Облаштування торговельних місць з продажу копченої продукції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, місто Київ, Київ, вул. Антоновича, 115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 42513210-0 — Холодильні вітрини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 5 Робочі 70
Виконання робіт Пiсляоплата 34 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2019 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 14:56
Тендерна документація торг. місць копченя.docx
19 червня 2019 14:54
Тенд док копчення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-28-000007 ● 99282666175d4400a78b4c89410c946c
  • Статус: вирішено ● Дата: 11 жовтня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019 15:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.08.2019 № 161
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2019 № 161

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2019-06-19-000745-b 19.06.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальним підприємством «Володимирський ринок» (надалі – КП «Володимирський ринок» та/або Підприємство) уважно розглянуто Висновок Північного офісу Державної аудиторської служби України від 09.09.2019 про результати моніторингу закупівлі № UA-2019-06-19-000745-b «Облаштування торговельних місць з продажу копченої продукції», оприлюдненого в електронній системі закупівель 11.09.2019 (надалі – Висновок). У вищезазначеному Висновку зазначено про виявлення порушень законодавства у сфері публічних закупівель під час здійснення КП «Володимирський ринок» закупівлі № UA-2019-06-19-000745-b «Облаштування торговельних місць з продажу копченої продукції», а саме: 1) у річному плані Підприємства відсутня інформація щодо закупівлі з очікуваною вартістю 1 500 00,00 грн., чим порушено ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон); 2) в тендерній документації до закупівлі № UA-2019-06-19-000745-b не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону; 3) встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця (приватного акціонерного товариства «УКпостач») умовам тендерної документації у зв’язку з відсутністю листів-відгуків від замовників (покупців) щодо виконання договорів, вказаних у довідці Переможця від 03.07.2019 № 020/08-14, чим порушено п. 1.2 Додатку 3 тендерної документації; 4) встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця (приватного акціонерного товариства «УКпостач») умовам тендерної документації у зв’язку з відсутністю проекту договору про закупівлю, чи порушено п. 3 розділу 6 тендерної документації; 5) Підприємство, всупереч вимогам п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ПрАТ «УКпостач» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації; 6) Підприємство, всупереч вимогам абз. 5 ч. 1 ст. 31 Закону не відмінив закупівлю № UA-2019-06-19-000745-b у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій; 7) Договір від 13.08.2019 № 1507-19/179-Р-19 укладено на 32 день (13.08.2019) з моменту опублікування повідомлення про намір укласти договір (12.07.2019), чим порушено вимоги ч. 2 ст. 32 Закону. Відповідно до пункту 3 Констатуючої частини Висновку КП «Володимирський ринок» зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень. Враховуючи вищезазначене, на виконання вимог Висновку, КП «Володимирський ринок» надає наступну інформацію та документи. Порушення (1). У річному плані Підприємства відсутня інформація щодо закупівлі з очікуваною вартістю 1 500 00,00 грн., чим порушено ч. 1 ст. 4 Закону. Пояснення/інформація про усунення порушення. На виконання зобов’язань, покладених на Підприємство пунктом 3 Констатуючої частини Висновку, КП «Володимирський ринок» 17.09.2019 складено додаток до річного плану закупівель Підприємства, в якому відображено інформацію про закупівлі з очікуваною вартістю 1 500 00,00 грн. за предметом Облаштування торговельних місць з продажу копченої продукції» (сканкопія додатку від 17.09.2019 до річного плану закупівель КП «Володимирський ринок» на 2019 рік додається). Додаток від 17.09.2019 до річного плану закупівель КП «Володимирський ринок» 18.09.2019 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (докази оприлюднення додаються). Таким чином, КП «Володимирський ринок» усунуто вищезазначене порушення. Порушення (2). В тендерній документації до закупівлі № UA-2019-06-19-000745-b не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону. Пояснення/інформація про усунення порушення. У пункті 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації по закупівлі № UA-2019-06-19-000745-b встановлено кінцевий строк подання тендерної пропозиції, а саме «кінцевий строк подання тендерних пропозицій – відповідно до оголошення в системі електронних закупівель». В оголошенні в системі електронних закупівель по закупівлі № UA-2019-06-19-000745-b Підприємством було встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій «05 липня 2019 15:30 год.». Отже, Підприємством було зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій у закупівлі № UA-2019-06-19-000745-b, а тому відсутнє порушення вимоги п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону з і сторони КП «Володимирський ринок». Водночас, з метою повного виконання зобов’язань, покладених на Підприємство пунктом 3 Констатуючої частини Висновку, КП «Володимирський ринок» 18.09.2019 внесено зміни розділу тендерної документації по закупівлі № UA-2019-06-19-000745-b «Облаштування торговельних місць з продажу копченої продукції», згідно з якими у п. 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» детально встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій «05 липня 2019 року» (сканкопія рішення тендерного комітету від 18.09.2019 про внесення змін до тендерної документації на закупівлю № UA-2019-06-19-000745-b додається). Таким чином, КП «Володимирський ринок» усунуто вищезазначене порушення. Порушення (3). Встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця (ПрАТ «УКпостач») умовам тендерної документації у зв’язку з відсутністю листів-відгуків від замовників (покупців) щодо виконання договорів, вказаних у довідці Переможця від 03.07.2019 № 020/08-14, чим порушено п. 1.2 Додатку 3 тендерної документації. Пояснення/інформація про усунення порушення. Відповідно до довідки ПрАТ «УКпостач» від 03.07.2019 № 020/08-14, наданої у складі тендерної пропозиції, ПрАТ «УКпостач» підтвердило наявність досвіду у виконанні договорів поставки торгівельного холодильного обладнання, декоративних конструкцій, а також послуг з монтажу такої продукції для підприємств з комунальною формою власності, а саме:  у березні 2018 року здійснено поставку холодильних вітрин для торгівельного острова «Риба», включаючи монтаж та пусконалагоджувальні роботи, для КП «Володимирський ринок»;  у вересні 2018 року здійснено поставку металевої декоративної конструкції для торгівельного острова «Риба», включаючи монтажні роботи, для КП «Володимирський ринок». Тобто, договори, вказані ПрАТ «УКпостач» у довідці від 03.07.2019 № 020/08-14, виконувалися для Підприємства. Під час надання усних консультацій представникам ПрАТ «УКпостач» через засоби телефонного зв’язку, уповноваженими працівниками КП «Володимирський ринок» було зазначено про те, що ПрАТ «УКпостач» не потрібно додавати до вказаної довідки листи-відгуки Підприємства. Адже, КП «Володимирський ринок» як замовник по договорам, зазначених у довідці від 03.07.2019 № 020/08-14, має такі листи-відгуки (надавалися ПрАТ «УКпсотач» у 2018 році) та не потребує підтвердження позитивного досвіду виконання ПрАТ «УКпостач» договорів, укладених з Підприємством. У зв’язку із вищезазначеним, ПрАТ «УКпостач» не додано до довідки від 03.07.2019 № 020/08-14 листів-відгуків КП «Володимирський ринок». Водночас, з метою повного виконання зобов’язань, покладених на Підприємство пунктом 3 Констатуючої частини Висновку, КП «Володимирський ринок» надає Північному офісу Державної аудиторської служби України сканкопії:  листа-відгуку КП «Володимирський ринок» від 28.12.2018 №1570 про належне, своєчасне та якісне виконання ПрАТ «УКпостач» договору №39-Р- 18 від 28.03.2018 про поставку холодильних вітрин для торгівельного острова «Риба», включаючи монтаж та пусконалагоджувальні роботи;  листа-відгуку КП «Володимирський ринок» від 18.09.2019 №1339 про належне, своєчасне та якісне виконання ПрАТ «УКпостач» договору №39-Р- 18 від 28.03.2018 про поставку холодильних вітрин для торгівельного острова «Риба», включаючи монтаж та пусконалагоджувальні роботи;  листа-відгуку КП «Володимирський ринок» від 28.12.2018 № 1571 про належне, своєчасне та якісне виконання учасником холдингу UBС, до складу якого входить ПрАТ «УКпостач», договору №0818VR від 22.08.2018 про поставку металевої декоративної конструкції для торгівельного острова «Риба», включаючи монтажні роботи;  листа-відгуку КП «Володимирський ринок» від 18.09.2019 №1340 про належне, своєчасне та якісне виконання учасником холдингу UBС, до складу якого входить ПрАТ «УКпостач», договору №0818VR від 22.08.2018 про поставку металевої декоративної конструкції для торгівельного острова «Риба», включаючи монтажні роботи; Таким чином, КП «Володимирський ринок» усунуто вищезазначене порушення. Порушення (4). Встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця (приватного акціонерного товариства «УКпостач») умовам тендерної документації у зв’язку з відсутністю проекту договору про закупівлю, чи порушено п. 3 розділу 6 тендерної документації. Пояснення/інформація про усунення порушення. У пункті 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації по закупівлі № UA-2019-06-19-000745-b «Облаштування торговельних місць з продажу копченої продукції», зазначено: «Проект договору складається Замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Разом з тендерною документацією Замовником подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов. Проект договору наведено у Додатку № 4 до ТД.» Тобто, у закупівлі № UA-2019-06-19-000745-b проект договору складається та надається Замовником (КП «Володимирський ринок»), а не учасником/переможцем (ПрАТ «УКпостач») закупівлі. А тому тендерна пропозиція ПрАТ «УКпостач» відповідає вимогами п. 3 розділу 6 тендерної документації по закупівлі № UA-2019-06-19-000745-b «Облаштування торговельних місць з продажу копченої продукції». Таким чином, відсутнє порушення п. 3 розділу 6 тендерної документації по закупівлі № UA-2019-06-19-000745-b. Порушення (5). Підприємство, всупереч вимогам п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ПрАТ «УКпостач» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Пояснення/інформація про усунення порушення. Як було зазначено вище, тендерна пропозиція ПрАТ «УКпостач» відповідає вимогами п. 3 розділу 6 тендерної документації по закупівлі № UA-2019-06-19-000745-b «Облаштування торговельних місць з продажу копченої продукції». Також, «порушення» щодо ненадання ПрАТ «УКпостач» листів-відгуків КП «Володимирський ринок» по договорах, зазначених у довідці від 03.07.2019 № 020/08-14, усунуте Підприємством. До того ж, ненадання ПрАТ «УКпостач» листів-відгуків Підприємства обумовлене тим, що такі відгуки були наявні у КП «Володимирський ринок» і останнє та не потребувало підтвердження позитивного досвіду виконання ПрАТ «УКпостач» договорів, укладених з Підприємством. Таким чином, враховуючи факт усунення КП «Володимирський ринок» порушень щодо невідповідності тендерної пропозиції ПрАТ «УКпостач» вимогам тендерної документації, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «УКпостач» у закупівлі № UA-2019-06-19-000745-b. Крім того, станом на 18.09.2019 КП «Володимирський ринок» не має можливості відхилити тендерну пропозиції ПрАТ «УКпостач» як технічно, так і юридично. Адже таку дію можливо здійснити лише на стадії «розгляду тендерних пропозицій учасників», та до завершення закупівлі та укладення відповідного договору з переможцем. Більше того, станом на 18.09.2019, договір поставки від 13.08.2019 № 1507-19/179-Р-19, укладений між ПрАТ «УКпостач» та КП «Володимирський ринок» за результатами проведення закупівлі № UA-2019-06-19-000745-b, повністю виконаний ПрАТ «УКпостач» та Підприємством, що підтверджується видатковими накладними №3222 від 16.08.2019, №3223 від 16.08.2019 та №3342 від 30.08.2019 (сканкопії додаються). Відповідно до вимог чинного законодавства України неможливо відмовитися від зобов’язання (договору) після його повного виконання сторонами. До того ж, відповідно до ст. 525 Цивільного кодексу України одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Враховуючи вищезазначене, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «УКпостач» у закупівлі № UA-2019-06-19-000745-b, і КП «Володимирський ринок» не має можливості виконати зобов’язання, покладене на Підприємство пунктом 3 Констатуючої частини Висновку, про усунення порушення законодавства в частині не відхилення Підприємством тендерної пропозиції ПрАТ «УКпостач» у закупівлі № UA-2019-06-19-000745-b. Порушення (6). Підприємство, всупереч вимогам абз. 5 ч. 1 ст. 31 Закону не відмінив закупівлю № UA-2019-06-19-000745-b у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Пояснення/інформація про усунення порушення. Звертаємо Вашу увагу, що у закупівлі № UA-2019-06-19-000745-b «Облаштування торговельних місць з продажу копченої продукції» було подано 2 (дві) тендерні пропозиції від учасників ПрАТ «УКпостач» та ТОВ «Росс Київ», що підтверджується реєстром отриманих тендерних пропозицій у закупівлі № UA-2019-06-19-000745-b, який розміщений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (сканкопія додається). Крім того, у закупівлі № UA-2019-06-19-000745-b 08.07.2019 відбувся аукціон. Водночас, система електронних закупівель активує модуль «Аукціон» у процедурі «Відкриті торги», лише у випадку якщо на торги прийшло декілька Постачальників (тобто більше, ніж один). В іншому випадку система електронних закупівель автоматично переводить таку закупівлі у статус «закупівля не відбулася». Такі ж роз’яснення містяться на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/yak-pracyuye-modul-aukcion. Тобто, якби для участі у закупівлі № UA-2019-06-19-000745-b було подано лише одну тендерну пропозицію, то система електронних закупівель автоматично відмінила б дану закупівлю, і КП «Володимирський ринок» не мав можливості будь-яким чином вплинути на такі дії. Таким чином, КП «Володимирський ринок» не порушено вимоги абз. 5 ч. 1 ст. 31 Закону щодо відміни закупівлі № UA-2019-06-19-000745-b у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Порушення (7). Договір від 13.08.2019 № 1507-19/179-Р-19 укладено на 32 день (13.08.2019) з моменту опублікування повідомлення про намір укласти договір (12.07.2019), чим порушено вимоги ч. 2 ст. 32 Закону. Пояснення/інформація про усунення порушення. Звертаємо Вашу увагу, що станом на 18.09.2019 договір поставки від 13.08.2019 № 1507-19/179-Р-19, укладений між ПрАТ «УКпостач» та КП «Володимирський ринок» за результатами проведення закупівлі № UA-2019-06-19-000745-b, повністю виконаний ПрАТ «УКпостач» та Підприємством, що підтверджується видатковими накладними №3222 від 16.08.2019, №3223 від 16.08.2019 та №3342 від 30.08.2019 (сканкопії додаються). Враховуючи зазначену обставину, КП «Володимирський ринок» не має можливості змінити дату укладення договору поставки від 13.08.2019 № 1507-19/179-Р-19, адже таку дію можливо здійснити лише на стадії «укладення договору». Водночас, з метою повного виконання зобов’язань, покладених на Підприємство пунктом 3 Констатуючої частини Висновку, КП «Володимирський ринок» підготовлено Додаткову угоду №1 від 16.09.2019 до договору поставки від 13.08.2019 № 1507-19/179-Р-19, якою змінено дату укладення вказаного договору з «13 серпня 2019 р.» на «31 липня 2019 р.». (сканкопія примірника Додаткової угоди №1 від 16.09.2019, підписаної зі сторони КП «Володимирський ринок», додається). Проте, відповідно до ст. 525 Цивільного кодексу України одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України встановлено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Тобто, внесення змін до договору поставки від 13.08.2019 № 1507-19/179-Р-19 можливе лише за взаємною згодою КП «Володимирський ринок» та ПрАТ «УКпостач». З метою усунення порушення вимог ч. 2 ст. 32 закону (щодо строку укладення договору за результатами закупівлі) та виконання зобов’язань покладених на Підприємство пунктом 3 Констатуючої частини Висновку, КП «Володимирський ринок»: - підготовлено та підписано Додаткову угоду № 1 від 16.09.2019 до договору поставки від 13.08.2019 № 1507-19/179-Р-19, якою змінено дату укладення вказаного договору з «13 серпня 2019 р.» на «31 липня 2019 р.»; - два примірники Додаткової угоди ,підписаних та скріплених печаткою зі сторони Підприємства, надіслано цінним листом з описом вкладеного на юридичну адресу ПрАТ «УКпостач» для підписання останнім (сканкопії доказів надсилання додаються). Водночас, внесення відповідних змін до договору поставки від 13.08.2019 № 1507-19/179-Р-19 залежить не лише від Підприємства, а і від ПрАТ «УКпостач». При цьому, враховуючи те, що ПрАТ «УКпостач» територіально знаходиться в Харківській області, то для отримання та підписання ПрАТ «УКпостач» Додаткової угоди №1 від 16.09.2019 необхідно деякий час. Таким чином, КП «Володимирський ринок» здійснено усі залежні від Підприємства заходи, щодо усунення порушення вимог ч. 2 ст. 32 закону (щодо строку укладення договору за результатами закупівлі) та виконання зобов’язань покладених на Підприємство пунктом 3 Констатуючої частини Висновку. Після отримання КП «Володимирський ринок» підписаної зі сторони ПрАТ «УКпостач» Додаткової угоди №1 від 16.09.2019, копія останньої, за потреби, буде надана для ознайомлення Північному офісу Державної аудиторської служби України. Враховуючи все вищевикладене, керуючись ч. 9 ст. 71 Закону, прошу підтвердити факт усунення КП «Володимирський ринок» порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку Північного офісу Державної аудиторської служби України від 09.09.2019 про результати моніторингу закупівлі № UA-2019-06-19-000745-b «Облаштування торговельних місць з продажу копченої продукції».

2019-09-18 18:56:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  5. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • не усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто

-

2019-10-11 14:19:30

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКПОСТАЧ" 1 500 000,00
UAH з ПДВ
1 470 206,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОСС КИЇВ" 1 500 000,00
UAH з ПДВ
1 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2019 16:52
1723.04.4773.01.07.9.jpg
03 липня 2019 16:52
1723.04.4773.04.05.9.jpg
03 липня 2019 16:52
1723.04.4773.03.05.9.jpg
03 липня 2019 11:32
устав полный.rar
03 липня 2019 11:32
Приказ.pdf
03 липня 2019 11:32
ПДВ.jpg
03 липня 2019 11:32
Код ЕДРПУ.rar
03 липня 2019 11:32
SKM_BH454e-1_2019-05-10_3.pdf
03 липня 2019 11:32
SKM_BH454e-1_2019-05-10_2.pdf
03 липня 2019 11:32
SKM_454e18071013371.pdf
03 липня 2019 11:32
Сертификат ВХ.pdf
03 липня 2019 11:32
Серт+дод Укпостач 154.PDF
03 липня 2019 11:32
Декларация шкафы.pdf
03 липня 2019 11:32
1P180515.PUUC62-3.pdf
03 липня 2019 11:32
UBC recommendation letter Heineken.pdf
03 липня 2019 11:31
Pepsi fridge reference.pdf
03 липня 2019 11:31
Справка из банка.PDF
03 липня 2019 11:31
Письмо о сроках.pdf
03 липня 2019 11:31
Письмо о полномочиях.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 11:33
пропозиція.pdf
05 липня 2019 11:33
установчі док-ти.pdf
05 липня 2019 11:33
СвідоцтвоПДВ-150dpi.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКПОСТАЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "РОСС КИЇВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКПОСТАЧ"
#30169718
Переможець 1 470 206,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 15:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКПОСТАЧ"
#30169718
1 470 206,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 08:57
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 08:57
Договір №1507-19 УКПОСТАЧ.pdf укладений
13 серпня 2019 13:13
Договір №1507-19 УКПОСТАЧ.pdf укладений
13 серпня 2019 11:38