Придбання ноутбуків
Очікувана вартість
208 008,00 UAH
UA-2019-06-19-000683-a c7c01544122746bcb296143fbd043eba
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області
Код ЄДРПОУ: 41834905
Місцезнаходження замовника: 42744, Україна, Сумська обл., село Чернеччина, вул. М. Готеляка, будинок 14
Контактна особа замовника: Науменко Тетяна Леонідівна
+380544631753
41834905_cb@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 15:40
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 15:40
Початок аукціону: 05 липня 2019 15:50
Очікувана вартість: 208 008,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 144,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Строк поставки товарів: на протязі 14 робочих днів з дня заключення договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Придбання ноутбуків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42700, Україна, Сумська область, м. Охтирка, пров. Друкарський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 червня 2019 15:44
Електронний цифровий підпис
19 червня 2019 15:36
3 ТЕНДЕРНА_НОУТБ (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 червня 2019 10:11
Дата відповіді: 21 червня 2019 09:26
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання 1): Відповідно до Додатку 4 тендерної документації : Поси-лання на конкретну торгівельну марку є необхідним, оскільки за основними характерис-тиками зазначені товари є такими, що оптимально відповідають потребам Замовника і в той же час являються економічно вигідними та надійними, що є значною економією бюджетних коштів. У випадку пропонування еквіваленту, Учасник в складі пропозиції, має надати порівняльну таблицю з обов’язковим зазначенням всіх технічних характери-стик запропонованого еквіваленту та документи, що підтверджують еквівалентність запропонованих товарів (сертифікати та декларації відповідності, інструкції з викорис-тання та (або) гарантійний талон тощо). Якщо мова йде про закупівлі персональних комп’ютерів , зверніть увагу, обов’язковою вимогою є підтримка операційної системи Windows 7 х 64. Також, керуючись досвідом користування комп’ютерною технікою, надаємо перевагу виробнику процесорів Intel при виборі переможця , що приймуть участь у закупівлі.

Відповідь на питання 2): 1)Відповідно до п.5Розділу1 тендерної документації: Вітчиз-няні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2) Відповідно до пп.1.2.п.1 Розділу Vтендерної документації: Ціна має бути визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені ( в т.ч. ПДВ – якщо Учасник є платником цього податку), а також витрат на транспортування, страхування та інших витрат, визна-чених законодавством. Якщо Учасником є нерезидент, ціна повинна включати всі витра-ти, податки та збори, відповідно до законодавства його країни, Учасник повинен подати в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазаначається інформація про ціну, інші критерії оцінки( у разі їх установлення Замовни-ком), та завантаження файлу відповідно до Додатку 1 тендерної документації, який на-дається в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format. 3) Відповідно до пп.1.3.п.1 Розділу V тендерної документайції: Тендерна пропозиція відхиляється Замовни-ком у разі якщо: Учасник : - не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому відповідно до статті 16 Закону; переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укла-дення договору про закупівлю;- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;- 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КАМЄНЄВ ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 187 500,00
UAH з ПДВ
187 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОЛОДЯЖНИЙ ЄВГЕН ЮРІЙОВИЧ" 207 900,00
UAH з ПДВ
199 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 207 499,50
UAH з ПДВ
206 354,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 10:57
код.pdf
04 липня 2019 10:57
договір проект.pdf
04 липня 2019 10:57
тендерна пропозиція.pdf
04 липня 2019 10:57
сервісний центр.pdf
04 липня 2019 10:57
персональні дані.pdf
04 липня 2019 10:57
витяг єдиний податок.pdf
04 липня 2019 10:57
паспорт.pdf
04 липня 2019 10:57
дотримання статті 17.pdf
04 липня 2019 10:57
виписка.pdf

Публічні документи

03 липня 2019 20:00
Установчі док_ти.pdf
03 липня 2019 19:58
тех вимоги.pdf
03 липня 2019 19:58
тендерна пропозиція.pdf
03 липня 2019 19:58
стаття 17.pdf
03 липня 2019 19:58
Сертифікати.rar
03 липня 2019 19:58
сервісний центр.pdf
03 липня 2019 19:58
реком лист.pdf
03 липня 2019 19:58
проект договору.pdf
03 липня 2019 19:58
право підпису.pdf
03 липня 2019 19:58
паспот+код.pdf
03 липня 2019 19:58
лист-згода.pdf
03 липня 2019 19:58
гарантія.pdf
03 липня 2019 19:58
витрати.pdf
03 липня 2019 19:58
аналогічний досвід.pdf
03 липня 2019 19:58
аналог договора.pdf

Публічні документи

04 липня 2019 12:23
Лист Lenovo гарантія.pdf
04 липня 2019 12:23
24. Витяг ЄДРПОУ від 22.pdf
04 липня 2019 12:23
19. Витяг ПДВ.pdf
04 липня 2019 12:23
15. Проект договору.pdf
04 липня 2019 12:23
07. Протокол зборів.PDF
04 липня 2019 12:23
04. Статут.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КАМЄНЄВ ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3150820699
Відхилено 187 500,00
UAH з ПДВ
10 липня 2019 14:27
ФОП "КОЛОДЯЖНИЙ ЄВГЕН ЮРІЙОВИЧ"
#3463103531
Переможець 199 500,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 17:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОЛОДЯЖНИЙ ЄВГЕН ЮРІЙОВИЧ"
#3463103531
199 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку