Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автоматичний біохімічний аналізатор
Очікувана вартість
565 000,00 UAH
UA-2019-06-19-000677-c ● 5cb27034e53d45a7900f4e1f16771ea4
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Рівненський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02000116 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. В'ячеслава Чорновола, буд. 79 |
Контактна особа: |
Олександр Миронець +380961297235 yrist.rosdrzn@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2019 10:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2019 10:26 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2019 10:26 |
Початок аукціону: | 10 липня 2019 11:01 |
Очікувана вартість: | 565 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 825,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Автоматичний біохімічний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Чорновола, 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються в безготівковому порядку шляхом оплати Замовником вартості товару протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару за умови наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника на підставі видаткової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2019 10:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2019 10:31 |
А_Додаток_1.doc | |
19 червня 2019 10:31 |
А_Додаток_2.doc | |
19 червня 2019 10:31 |
А_ТД_аналізатор.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні параметри
Дата подання: 21 червня 2019 14:38
Дата відповіді: 24 червня 2019 12:44
Згідно Додатку 1 до Тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (медико-технічні вимоги) п. 1.2 Принцип вимірювання Автоматичного біохімічного аналізатору - фотометричний. При цьому до стартового набору включено позицію 8.3. Вільний кальцій з методом дослідження – фотометричний та 8.6 Калій - турбідиметричний. Дані методи дослідження не використовується для даних позицій, основним методом дослідження являється – потенціометричний метод.
Зазначенні позиції доцільно виконувати на аналізаторі електролітів, зазначення їх в стартовому наборі реагентів для автоматичного біохімічного аналізатору обмежує коло учасників та суперечить ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Прохання видалити дані позиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Обставини викладені у вашому питанні не відповідають дійсності, з огляду на наступне.
Відповідно до вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) , тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Крім того, зауважуємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевикладене, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Отже, жодна норма документації конкурсних торгів не є дискримінаційною та повністю відповідає вимогам чинного законодавства про публічні закупівлі.
В загально достпній мережі інтернет є багато виробників реагентів, в яких дані аналіти можна досліджувати фотометричним методом і це ніяк не звужує коло потенційних учасників.
Також інформуємо Вас, що наш заклад не має можливості купувати окремо аналізатор електролітів і тому, з ціллю економії бюджетних коштів, потреба лабораторії визначена саме таким чином, як вказано в тендерній документації замовника.
Відповідно до вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) , тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Крім того, зауважуємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевикладене, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Отже, жодна норма документації конкурсних торгів не є дискримінаційною та повністю відповідає вимогам чинного законодавства про публічні закупівлі.
В загально достпній мережі інтернет є багато виробників реагентів, в яких дані аналіти можна досліджувати фотометричним методом і це ніяк не звужує коло потенційних учасників.
Також інформуємо Вас, що наш заклад не має можливості купувати окремо аналізатор електролітів і тому, з ціллю економії бюджетних коштів, потреба лабораторії визначена саме таким чином, як вказано в тендерній документації замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2019 11:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Біоскоп" |
564 998,25
UAH з ПДВ
|
564 998,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Воробйова Олена Володимирівна |
565 000,00
UAH з ПДВ
|
565 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
15 липня 2019 10:52
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі