«Капітальний ремонт мереж живлення освітлення та електрообладнання навчальних приміщень кафедри патологічної фізіології ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Пирогова, 56 в м. Вінниця» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код ДК 021-2015: 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 463 000,00 UAH
UA-2019-06-19-000655-b 3580a025ca7c4d99bf04900ebf4e43ca
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова
Код ЄДРПОУ: 02010669
Місцезнаходження замовника: 21018, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Пирогова, 56
Контактна особа замовника: Прохоров Олег Дмитрович
380986672441
tender@vnmu.edu.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 00:00
Очікувана вартість: 1 463 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7 315,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 657,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мереж живлення освітлення та електрообладнання навчальних приміщень кафедри патологічної фізіології ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Пирогова, 56 в м. Вінниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, Пирогова, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  29 листопада 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов, на підставі ф.КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та довідок ф.КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт, за фактично виконані роботи кожного місяця. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 (десяти) днів з дня підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (ф.КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (ф.КБ-3) Замовником. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування на свій реєстраційний рахунок. Вартість матеріальних ресурсів у складі прямих витрат при проведенні розрахунків за обсяги виконаних робіт визначається на підставі виконаних обсягів робіт, нормативних витрат матеріальних ресурсів за ресурсними елементними кошторисними нормами, та їх вартістю за договірною ціною. До розрахунку вартості виконаних робіт, що підлягають оплаті, застосовується порядок, визначений Державними стандартами України, в тому числі: -Вартість прямих витрат визначається у такому порядку: відповідно до «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 (з урахуванням доповнень та змін). - Кошти на покриття загальновиробничих витрат визначаються у такому порядку: додаток Б до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013; - Інші витрати (за видами витрат), що підлягають компенсації Підряднику у складі вартості виконаних робіт, визначаються у такому порядку: адміністративні витрати: додаток Д п.7 до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, інші витрати, що стосуються виконання робіт: за розрахунками. - Сума прибутку, що підлягає перерахуванню Підряднику, визначається у такому порядку: додаток Е п.8 до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. У разі здійснення розрахунків Замовником із третіми особами, Підрядник, крім документів про обсяги та вартість виконаних робіт на об’єкті будівництва в цілому, подає Замовнику для здійснення розрахунків документ про розподіл вартості виконаних робіт між ним та третіми особами та 3-х сторонній договір. 10². Джерело фінансування закупівлі: кошти спеціального фонду Державного бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 червня 2019 14:37
Електронний цифровий підпис
19 червня 2019 14:37
Додаток 3.docx
19 червня 2019 14:36
Додаток 2.docx
19 червня 2019 14:36
креслення.zip
19 червня 2019 14:35
Додаток 1.docx
19 червня 2019 14:35
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НІКА-СВ" 1 244 324,00
UAH з ПДВ
1 244 324,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 17:29
sign.p7s
04 липня 2019 17:24
Тендерна пропозиція.pdf
04 липня 2019 17:24
Проект договору.pdf
04 липня 2019 17:24
Ліцензія.pdf
04 липня 2019 17:24
Договора ЦПД.pdf
04 липня 2019 17:24
Договір оренди вишки.pdf
04 липня 2019 17:24
Довідка з МВС.pdf
04 липня 2019 17:24
Довідка з ДФС.pdf
04 липня 2019 17:24
Відгук Рівської СР.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
05 липня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку