Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (Монітори 23.8" Dell SE2419H Black) (джерело фінансування закупівлі: державний бюджет)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-06-19-000612-c b2ecdeb2fc494e26886cb0423d99b9f4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Степанов

+380462669167
+380462669158
der_post@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економічного розвитку Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02742119
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Шевченка, буд. 7
Контактна особа: Павло Степанов
+380462669167,+380462669158
der_post@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 10:20
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2019 23:00
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Вимоги до предмета закупівлі та до учасників містяться у вкладеному файлі "Оголошення"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Комп’ютерне обладнання (Монітори 23.8" Dell SE2419H Black) (джерело фінансування закупівлі: державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Шевченка, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2019 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 10:20
Оголошення.doc
19 червня 2019 10:20
Проект_договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 червня 2019 10:38
Дата відповіді: 20 червня 2019 12:24
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за питання та надаємо відповіді на них.
1. Порядок проведення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», визначається Наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Зазначеним Наказом не встановлено заборон для Замовника вказувати торгову марку та/або модель для товару, що закуповується. Відповідно до цього, в Оголошенні даної закупівлі вказана конкретна торгова марка та модель для товару. Аналоги та/або еквіваленти не розглядаються.
2. До участі в даній закупівлі допускаються всі без винятку Учасники, в тому числі і фізичні особи - підприємці, які не є платниками ПДВ.
В пункті 3 Оголошення даної закупівлі зазначено, що оцінка пропозицій учасників буде здійснюватись на основі критерію «ЦІНА». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням всіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Таким чином, у разі, якщо участь у закупівлі прийматиме фізична особа - підприємець, який не є платником ПДВ, його ціна розглядатиметься як остаточна без додавання до його ціни суми ПДВ. У разі, якщо суб’єкт господарювання є платником ПДВ, його ціна буде розглядатись з урахуванням ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 11 997,00
UAH з ПДВ
11 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2019 17:07
Електронний підпис
24 червня 2019 17:07
згода з договором.pdf
24 червня 2019 17:07
ЕКО2487_Проект_договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 11 997,00
UAH з ПДВ
25 червня 2019 16:50

Документи

25 червня 2019 16:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2019 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
11 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2019 16:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 16:27
Договір_монітори.PDF укладений
01 липня 2019 16:26