Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування протипожежного обладнання
Очікувана вартість
703 227,48 UAH
UA-2019-06-19-000604-a 5f55c20f643d46ab8f0ccbb43e6b18d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 18:00
Очікувана вартість: 703 227,48 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6, Лот №7, Лот №8 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6, Лот №7, Лот №8 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної.
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 20 575,50 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 210,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 600 UAH

Аукціон

Початок: 08 липня 2019 13:38
Закінчення: 08 липня 2019 13:59
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з технічного обслуговування протипожежного обладнання
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АПС-КИЇВ" 20 365,00
UAH з ПДВ
20 365,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Охоронні системи" 20 575,00
UAH з ПДВ
20 575,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2019 15:00
Електронний підпис
05 липня 2019 10:46
Електронний підпис
05 липня 2019 10:45
БГ лот №1.rar
05 липня 2019 10:45
ТЗ, додаток 1.pdf
05 липня 2019 10:45
Статут.pdf
05 липня 2019 10:45
Протокол №14.pdf
05 липня 2019 10:45
Ліцензія.pdf
05 липня 2019 10:45
Лист про код доступу.pdf
05 липня 2019 10:45
Лист- згода дод.9.pdf
05 липня 2019 10:45
Захист довкілля.pdf
05 липня 2019 10:45
Документи ПДВ.pdf
05 липня 2019 10:45
Довідки ст.17.pdf
05 липня 2019 10:45
Довідка ст.17 дод.4.pdf
05 липня 2019 10:45
Довідка ПБ.pdf
05 липня 2019 10:45
Довідка опис послуг.pdf
05 липня 2019 10:45
Довідка МВС.pdf
05 липня 2019 10:45
ВІДОМОСТІ АПС-КИЇВ.pdf
05 липня 2019 10:45
Витяг ЄДР.pdf
05 липня 2019 10:45
ISO 2015 та звіт.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АПС-КИЇВ"

ТОВ "Охоронні системи"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АПС-КИЇВ"
#36251341
Відхилено 20 365,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 16:35
ТОВ "Охоронні системи"
#23706562
Відхилено 20 575,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 16:59

Інформація про відміну

Дата відміни
01 серпня 2019 17:24
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі