Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (принтери HP LaserJet P2035) (Джерело фінансування закупівлі: державний бюджет)
Очікувана вартість
13 600,00 UAH
UA-2019-06-19-000574-c 3bb78331ee6345a1b71bbfce3305d241
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Степанов

+380462669167
+380462669158
der_post@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економічного розвитку Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02742119
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Шевченка, буд. 7
Контактна особа: Павло Степанов
+380462669167,+380462669158
der_post@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 10:13
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2019 23:00
Початок аукціону: 25 червня 2019 12:43
Очікувана вартість: 13 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 204,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Вимоги до предмета закупівлі та до учасників містяться у вкладеному файлі "Оголошення"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Комп’ютерне обладнання (принтери HP LaserJet P2035) (Джерело фінансування закупівлі: державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Шевченка, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2019 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 10:14
Оголошення.doc
19 червня 2019 10:14
Проект_договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 червня 2019 10:38
Дата відповіді: 20 червня 2019 12:23
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за питання та надаємо відповіді на них.
1. Порядок проведення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», визначається Наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Зазначеним Наказом не встановлено заборон для Замовника вказувати торгову марку та/або модель для товару, що закуповується. Відповідно до цього, в Оголошенні даної закупівлі вказана конкретна торгова марка та модель для товару. Аналоги та/або еквіваленти не розглядаються.
2. До участі в даній закупівлі допускаються всі без винятку Учасники, в тому числі і фізичні особи - підприємці, які не є платниками ПДВ.
В пункті 3 Оголошення даної закупівлі зазначено, що оцінка пропозицій учасників буде здійснюватись на основі критерію «ЦІНА». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням всіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Таким чином, у разі, якщо участь у закупівлі прийматиме фізична особа - підприємець, який не є платником ПДВ, його ціна розглядатиметься як остаточна без додавання до його ціни суми ПДВ. У разі, якщо суб’єкт господарювання є платником ПДВ, його ціна буде розглядатись з урахуванням ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2019 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 10 560,00
UAH з ПДВ
10 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МОЇСЕЄНКО АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ 11 600,00
UAH з ПДВ
11 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 12 734,00
UAH з ПДВ
12 530,00
UAH з ПДВ
Документи
Андросович Сергій Адамович 12 826,00
UAH з ПДВ
12 622,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ 13 587,00
UAH з ПДВ
13 587,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 17:22
Електронний підпис
21 червня 2019 17:11
21.Проект Договору .pdf
21 червня 2019 17:11
17.Додаток 1.Пропозиція.pdf
21 червня 2019 17:11
15Довідка про санкції.pdf
21 червня 2019 17:11
8.Статут .pdf
21 червня 2019 17:11
7.Паспортні дані.pdf
21 червня 2019 17:11
2.Витяг з ЄДРПОУ завір.pdf
21 червня 2019 17:11
1.Авторизація 2019.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 10:17
Електронний підпис
21 червня 2019 10:17
ІПН.pdf
21 червня 2019 10:17
Витяг.pdf
21 червня 2019 10:17
Пропозиція.pdf
21 червня 2019 10:17
Виписка.pdf
21 червня 2019 10:17
CЕС HP принтера МФУ.pdf
21 червня 2019 10:17
Паспорт.pdf

Публічні документи

24 червня 2019 18:37
Лист умови_дог_згода.PDF
24 червня 2019 18:37
Ненад Статуту.pdf
24 червня 2019 18:37
Паспорт код1.pdf
24 червня 2019 18:37
Док Андросович1.pdf
24 червня 2019 18:37
Пропозиція.PDF

Публічні документи

24 червня 2019 18:23
Завірені.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"

ФОП МОЇСЕЄНКО АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ

ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

Андросович Сергій Адамович

ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"
#40744685
Відхилено 10 560,00
UAH з ПДВ
26 червня 2019 16:33
ФОП МОЇСЕЄНКО АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#3070305730
Переможець 11 600,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2019 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МОЇСЕЄНКО АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#3070305730
11 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 15:18
Договір.pdf укладений
05 липня 2019 15:17