Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивний комплекс: у складі- інтерактивний сенсорний модуль; мультимедійний проектор для збільшення зображень; магнітно маркерна біла дошка з антивандальною поверхнею; акустична система; комплект для монтажу мультимедійного комплексу для КФ проекторів (на стіну))
Очікувана вартість
99 000,00 UAH
UA-2019-06-19-000538-a afe044aad75947ada52181c608f8d1b1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вербицька Надія Валеріївна

+380484927626 nadiavv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, сім"ї, молоді та спорту Білгород-Дністровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20989154
Місцезнаходження: 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, вулиця Михайлівська, буд. 29
Контактна особа: Вербицька Надія Валеріївна
+380484927626
nadiavv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2019 15:00
Очікувана вартість: 99 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


джерело фінансування - розподіл державної субвенції
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплекти
Інтерактивний комплекс: у складі- інтерактивний сенсорний модуль; мультимедійний проектор для збільшення зображень; магнітно маркерна біла дошка з антивандальною поверхнею; акустична система; комплект для монтажу мультимедійного комплексу для КФ проекторів (на стіну))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, вул.Південна,25, ЗЗСО№11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений товар здійснюється, за наявності бюджетного фінансування, протягом 10 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 14:28
Цінова пропозиція.docx
19 червня 2019 14:28
Технічні вимоги.docx
19 червня 2019 14:28
ДОГОВІР - проект.doc
19 червня 2019 14:28
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 червня 2019 10:17
Дата відповіді: 20 червня 2019 10:48
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до наказу державного підприємства "ПРОЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"" із змінами і доповненнями, внесеними наказом Державного підприємства "Прозорро" від 20 березня 2019 року №11. Учасник — фізична особа, у тому числі фізична особа — підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. Якщо на етапі подання пропозицій учасників подано більше ніж одна пропозиція, ЕСЗ активує єдиний модуль «Аукціон». Якщо на етапі подання пропозицій учасників подано одну пропозицію, то ЕСЗ автоматично переходить до етапу розгляду пропозицій учасників. На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція учасника, у разі відхилення попередньої найбільш економічно вигідної пропозиції учасника, визначається ЕСЗ автоматично. При цьому замовник повторно здійснює в ЕСЗ дії щодо визначення переможця закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі визначені замовником в оголошенні про проведення електронних торгів. Моделі вказані в оголошенні є предметом закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОНОВАЛЕНКО АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 99 000,00
UAH з ПДВ
99 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 10:29
Цінова пропозиція.pdf
27 червня 2019 11:38
Відомості про п-ство.pdf
27 червня 2019 11:38
Цінова пропозиція.pdf
27 червня 2019 11:38
Установчий документ.pdf
27 червня 2019 11:38
Порівняльна таблиця.pdf
27 червня 2019 11:38
Паспорт, код.pdf
27 червня 2019 11:38
Лист-гарантія.pdf
27 червня 2019 11:38
Лист-гарантія 3.pdf
27 червня 2019 11:38
Лист-гарантія 2.pdf
27 червня 2019 11:38
Згода на обробку даних.pdf
27 червня 2019 11:38
Гарантійний лист.pdf
27 червня 2019 11:38
Витяг з ЄДР.pdf
27 червня 2019 11:38
Genius.Certificate-183461.pdf
27 червня 2019 11:38
Declaration_EMC_projectors.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОНОВАЛЕНКО АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОНОВАЛЕНКО АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#3546209735
Переможець 99 000,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 20:45

Документи

04 липня 2019 20:45
Електронний підпис
04 липня 2019 20:41
Протокол рішення ТК

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 20:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОНОВАЛЕНКО АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#3546209735
99 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 липня 2019 20:45
Електронний підпис
04 липня 2019 20:41
Протокол рішення ТК

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 15:40
Договір укладений
12 липня 2019 15:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 99 000,00
UAH