Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реєстратори розрахункових операцій
Очікувана вартість
1 636 800,00 UAH
UA-2019-06-19-000488-b ● c821fb74b14543189b23dab64781fb57
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2019 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 1 636 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 49000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30140000-2: Лічильна та обчислювальна техніка
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Ничик Олена Миколаївна – начальник технічного відділу філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вулиця Симона Петлюри, 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-73-51, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути
Згорнути
Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
АРМ (термінал) з розширеними функціональними можливостями мобільний на базі Реєстратора спеціалізованого електронного контрольно-касового «СПЕККР-01» для продажу квитків приміського сполучення або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30140000-2 — Лічильна та обчислювальна техніка
10 шт
АРМ (термінал) з розширеними функціональними можливостями стаціонарний на базі Реєстратора спеціалізованого електронного контрольно-касового «СПЕККР-01» для продажу квитків приміського сполучення або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30140000-2 — Лічильна та обчислювальна техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).: не менше 30 банківських днів з дня підписання акта прийому передачі товару, але не раніше дати реєстрації податкової накладної Джерело фінансування закупівлі – власні кошти | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2019 13:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2019 13:38 |
ТД_332-19_Реєстратори розрахункових операцій.doc | |
19 червня 2019 13:38 |
1_Оголошення_.doc | |
19 червня 2019 13:38 |
договір остаточна редакція ТОВАР308.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙСТЕК" #34771920 |
Відхилено |
1 616 580,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 09:09
|
ТОВ "Карвалі" #31240885 |
Переможець |
1 633 200,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 09:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2019 16:57
|
ЗВІТ закупівля СПЕККР ПКВОК Харків.docx | укладений |
13 листопада 2019 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2019 10:27
|
УЗ_ЦЛ-19534_Ю.PDF | укладений |
26 липня 2019 10:26
|