Капітальний ремонт вул. Станційна у м. Ужгород
Очікувана вартість
7 909 477,00 UAH
UA-2019-06-19-000465-a 7072768549824cb8b9bc0f6c5fdaa451
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент міського господарства Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36541721
Місцезнаходження замовника: 88000, Україна, Закарпатська обл., Ужгород, пл. Поштова, 3
Контактна особа замовника: Геба Ірина Миколаївна
+380312614190
dmg.prozorro@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 12:32
Очікувана вартість: 7 909 477,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Вид предмета закупівлі: робота. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вул. Станційна у м. Ужгород
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул. Станційна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за фактично виконані роботи проводяться щомісяця, згідно підписаних актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) між Замовником та Підрядником. Платежі за фактично виконані роботи Замовник проводить протягом 10-ти календарних днів з дня підписання Сторонами актів виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3). Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-05-000004 ● cebcfb9a6d664147a034878cce740adf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-05
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-05 12:11:30
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

05.08.2019 №31

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області

від 05.08.2019 № 31
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-07-02-000616-b 02.07.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків; Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
2. UA-2019-06-19-000511-a 19.06.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
3. UA-2019-06-19-000465-a 19.06.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
4. UA-2019-07-09-000415-c 09.07.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
5. UA-2019-03-18-000413- a 18.03.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону

Електронний цифровий підпис

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-08-15 14:27:33

Роз'яснення щодо висновку

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.08.2019 №31 Ужгород почала моніторинг закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, а саме:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана АНІЩЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області від 05.08.2019 № 31 Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-06-19-000465-a
14.08.2019 13:31 вами був оприлюднений висновок наступного змісту щодо вищезазначеної процедури:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
А саме:
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника, в новій редакції, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 15.07.2019 № 61-19, не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Відповідно до частини 8 статі 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
З метою підготовки заперечення на висновок та оскарження вашого висновку у суді просимо надати роз’яснення стосовно вашого висновку щодо того, що тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону:
1. Враховуючи, що стаття 17 Закону містить підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а не підстави для відхилення, - надайте роз’яснення:
Які правові підстави визначення замовником у тендерній документації підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону?
2. Щодо пункту 2 частини 1 статті 17 Закону:
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи, що відповідно до абзацу 4 частини 3 статті 17 Закону Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.
Уповноваженим органом оприлюднений інформаційний лист «Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» від 12.02.2019 № 3304-04/6186-06, яким передбачено, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення міститься у відкритому єдиному державному реєстрі (для ознайомлення: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/).
Окрім того, відповідно до частини 3 статі 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
З огляду на вищезазначене надайте роз’яснення:
Які правові підстави для застосування замовником вимоги у тендерній документації щодо надання учасниками інформації в довільній формі стосовно пункту 2 частини 1 статті 17 Закону?
3. Щодо пункту 3 частини 1 статті 17 Закону
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи, що відповідно до абзацу 4 частини 3 статті 17 Закону Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.
Уповноваженим органом оприлюднений інформаційний лист «Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» від 12.02.2019 № 3304-04/6186-06, яким передбачено, що відомості про службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення міститься у відкритому єдиному державному реєстрі (для ознайомлення: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/).
Окрім того, відповідно до частини 3 статі 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
З огляду на вищезазначене надайте роз’яснення:
Які правові підстави для застосування замовником вимоги у тендерній документації щодо надання учасниками інформації в довільній формі стосовно пункту 3 частини 1 статті 17 Закону?
4. Щодо пункту 8 частини 1 статті 17 Закону
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи, що відповідно до абзацу 4 частини 3 статті 17 Закону Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.
Уповноваженим органом оприлюднений інформаційний лист «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» від 15.01.2016 № 3302-06/906-06, яким передбачено, що відомості про те, що учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура міститься у відкритому єдиному державному реєстрі (для ознайомлення: https://kap.minjust.gov.ua).
Окрім того, відповідно до частини 3 статі 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
З огляду на вищезазначене надайте роз’яснення:
Які правові підстави для застосування замовником вимоги у тендерній документації щодо надання учасниками інформації в довільній формі стосовно пункту 8 частини 1 статті 17 Закону?
5. Щодо пункту 9 частини 1 статті 17 Закону
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи, що відповідно до абзацу 4 частини 3 статті 17 Закону Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.
Уповноваженим органом оприлюднений інформаційний лист «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» від 15.01.2016 № 3302-06/906-06, яким передбачено, що відомості про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" міститься у відкритому єдиному державному реєстрі (для ознайомлення: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch)
Окрім того, повідомляємо, що замовник у тендерній документації втановив, серед інших документів, замовник просить надати:
Власну інформаційна довідка із зазначенням відповідно до чинного законодавства України підстав, згідно з якими відсутня інформація у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є Учасником (надається тільки у разі відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, яка є Учасником).
З огляду на вищезазначене надайте роз’яснення:
Які правові підстави для застосування замовником вимоги у тендерній документації щодо надання учасниками інформації в довільній формі стосовно пункту 9 частини 1 статті 17 Закону?

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-08-16 14:03:20

Відповідь на звернення щодо висновку

Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області проведено моніторинг закупівлі на підставі пункту п’ятого частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами якого, складено висновок за формою згідно Наказу Державної аудиторської служби України від 23.04.2018 № 86 «Про затвердження форми висновку про результати моніторингу закупівлі та порядку його заповнення», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 червня 2018 р. за № 654/32106. Відповідно у висновку відображено порушення виявлене в ході здійснення моніторингу з посиланням на нормативно - правові акти, які були порушені Замовником під час проведення процедури закупівлі.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 14 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 31 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент міського господарства Ужгородської міської ради, 36541721, Україна, Ужгород, пл. Поштова, 3
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт вул. Станційна у м. Ужгород, 7909477UAH, 45230000-8, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 7072768549824cb8b9bc0f6c5fdaa451, 2019-06-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 05 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції ПП "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Департаменту міського господарства Ужгородської міської ради (далі – Замовник) від 19.06.2019 № 52-19; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника ПП "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ", повідомлення про намір укласти договір, договір від 31.07.2019 № 19-78/1217442. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону., 14 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Ознака оскарження в суді

Зміст заперечення міститься у доданому файлі

2019-08-16 14:23:21

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" 6 327 581,00
UAH з ПДВ
6 248 580,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Антрол" 7 100 000,00
UAH з ПДВ
6 260 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 6 410 800,00
UAH з ПДВ
6 299 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2019 16:04
sign.p7s
16 липня 2019 16:04
Ліцензія з додатком.pdf
16 липня 2019 16:04
Довідки.pdf
16 липня 2019 16:04
Довідка УМВС.pdf
16 липня 2019 16:04
Довідка ст. 17.pdf
16 липня 2019 16:04
Довідка податкова.pdf
16 липня 2019 16:04
Довідка корупція.pdf
16 липня 2019 16:04
Довідка банкруцтво.pdf
16 липня 2019 16:04
7. Обємний кошторис.pdf
16 липня 2019 16:04
6. Розрахунок.pdf
16 липня 2019 16:04
5. Локальний кошторис.pdf
16 липня 2019 16:04
3. Розрахунок.pdf
16 липня 2019 16:04
1. Договірна ціна.pdf
04 липня 2019 14:32
sign.p7s
04 липня 2019 14:32
35. Посвідчення.pdf
04 липня 2019 14:32
34. Дозвіл на викиди.pdf
04 липня 2019 14:32
33. Статут.pdf
04 липня 2019 14:32
32. Ліцензія.pdf
04 липня 2019 14:32
31. Витяг ПДВ.pdf
04 липня 2019 14:32
30. Виписка.pdf
04 липня 2019 14:31
27. Лист-відгук.pdf
04 липня 2019 14:31
26. Лист-відгук.pdf
04 липня 2019 14:31
25. Додаткова угода.pdf
04 липня 2019 14:31
24. Додаткова угода.pdf
04 липня 2019 14:31
17. Наказ.pdf
04 липня 2019 14:31
12. Технічне завдання.pdf
04 липня 2019 14:31
11. Договір підряду.pdf
04 липня 2019 14:31
10. Листи та довідки.pdf
04 липня 2019 14:31
8. Лист-згода.pdf
04 липня 2019 14:31
5. Гарантійний лист.pdf
04 липня 2019 14:31
4. Довідка.pdf

Публічні документи

04 липня 2019 16:27
sign.p7s
04 липня 2019 16:09
Технічне завдання.pdf
04 липня 2019 16:09
Кваліфікація (2).pdf
04 липня 2019 16:09
Договір підряду.pdf
04 липня 2019 16:09
Цінова пропозиція.pdf
04 липня 2019 16:09
Статут Антрол з.pdf
04 липня 2019 16:09
протокол зборів з.pdf
04 липня 2019 16:09
Паспорт Петах В. І..pdf
04 липня 2019 16:09
витяг ПДВ з.pdf
04 липня 2019 16:09
Витяг н.pdf
04 липня 2019 16:09
виписка Антрол з.pdf
04 липня 2019 16:09
1ДФ.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 09:44
sign.p7s
05 липня 2019 09:38
довідка чисті активи.pdf
05 липня 2019 09:38
Статут.pdf
05 липня 2019 09:38
ст 17.pdf
05 липня 2019 09:38
Протокол 10.pdf
05 липня 2019 09:38
Протокол 9.pdf
05 липня 2019 09:38
Протокол 7.pdf
05 липня 2019 09:38
проект договору.pdf
05 липня 2019 09:38
ПДВ зав..pdf
05 липня 2019 09:38
паспорт, код.pdf
05 липня 2019 09:38
Опис.pdf
05 липня 2019 09:38
Наказ 448.pdf
05 липня 2019 09:38
лист пояснення 1дф.pdf
05 липня 2019 09:38
лист відгук 730.pdf
05 липня 2019 09:38
Копія ліцензії.pdf
05 липня 2019 09:38
Звіт 1 ДФ.pdf
05 липня 2019 09:38
Договір оренди машин.pdf
05 липня 2019 09:38
Договір база.pdf
05 липня 2019 09:38
договір 730.pdf
05 липня 2019 09:38
довідка про санкції.pdf
05 липня 2019 09:38
довідка працівники.pdf
05 липня 2019 09:38
довідка обладнання.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ"
#38533329
Переможець 6 248 580,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 10:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2019 10:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ"
#38533329
6 248 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
31 липня 2019 17:41
Договір укладений
31 липня 2019 17:19

Актуальні тендери

До пошуку