Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні роботи по об'єкту «Капітальний ремонт покрівлі будівлі офісного центру ДСП ЧАЕС по вул. 77-ї Гвардійської дивізії, 7/1; 7/2; 7/3; 7/5 у м. Славутич Київської області» (ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
15 162 841,00 UAH
UA-2019-06-19-000462-b bb6c75b15fb141a9980c0500e73d438d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Асамова Оксана Миколаївна

+380459343263 o.asamova@chnpp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС»
Код ЄДРПОУ: 14310862
Вебсайт: http://www.chnpp.gov.ua
Місцезнаходження: 07100, Україна , Київська обл., Київ, м. Славутич, Київська область, 07100 а/с 11
Контактна особа: Асамова Оксана Миколаївна
+380459343263
o.asamova@chnpp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 13:29
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 14:09
Очікувана вартість: 15 162 841,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75 814,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 75800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівельні роботи по об'єкту «Капітальний ремонт покрівлі будівлі офісного центру ДСП ЧАЕС по вул. 77-ї Гвардійської дивізії, 7/1; 7/2; 7/3; 7/5 у м. Славутич Київської області»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Будівельні роботи по об'єкту «Капітальний ремонт покрівлі будівлі офісного центру ДСП ЧАЕС по вул. 77-ї Гвардійської дивізії, 7/1; 7/2; 7/3; 7/5 у м. Славутич Київської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07100, Україна, Київська обл., Славутич, не визначена
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт відповідно до умов Додатку 4 тендерної документації. Джерело фінансування - кошти Держбюджету Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2019 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 13:26
До Додатку 5.zip
19 червня 2019 13:26
Додаток 4.doc
19 червня 2019 13:26
ТД_Кровля.doc
19 червня 2019 13:26
Додаток 6.doc
19 червня 2019 13:26
Додаток 5.doc
19 червня 2019 13:26
Додаток 3.doc
19 червня 2019 13:26
Додаток 2.doc
19 червня 2019 13:26
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо розробки розділу «Енергоефективність».
Дата подання: 21 червня 2019 10:34
Дата відповіді: 26 червня 2019 09:43
Просимо Вас надати роз’яснення щодо наступного питання. У відповідності до вимог п. 4.24 ДБН В.2.6-31:2016 «Теплова ізоляція будівель та споруд» для громадських будівель мінімальне значення класу енергетичної ефективності має становити не менше «С». З урахуванням робіт, проведення яких передбачається на даному об’єкті (ремонт лише покрівлі будівлі) досягнення вище указаного класу не є можливим, оскільки розробка розділу «Енергоефективність» у складі проектної документації з енергетичним паспортом розробляється для всієї будівлі, а не лише для її окремої частини, і має відповідати комплексу робіт для досягнення відповідного класу енергетичної ефективності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З питання розробки розділу «Енергоефективність» при виконанні будівельних робіт по об’єкту за предметом закупівлі повідомляємо наступне:
1. Утеплення зовнішніх стін всієї будівлі вже виконано в рамках іншого договору.
2.Утеплення покрівлі передбачено у обсягах виконання робіт, зазначених у Додатку 5 тендерної документації, а саме - шляхом утеплення всього горища.
Таким чином, для досягнення відповідного класу енергетичної ефективності відповідно до вимог п. 4.24 ДБН В.2.6-31:2016 «Теплова ізоляція будівель та споруд» при виконанні будівельних робіт по об’єкту за предметом закупівлі, необхідність розробки розділу «Енергоефективність» обумовлена необхідністю визначення теплотехнічних показників огороджуючих конструкцій покрівлі. Необхідність розробки енергетичного паспорту не передбачалась.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 24 червня 2019 14:03
Дата відповіді: 26 червня 2019 15:55
В тендерній документації, вказано у разі відсутності аналогічного досвіду виконання проектних робіт учасник може залучити на правах субпідрядного договору проектну організацію, яка має досвід проектування об’єктів будівництва за класом наслідків СС2/СС3. Чи достатньо буде надати протокол про намір щодо укладання договорів з субпідрядником, чи потрібен саме договір з субпідряду? Адже, для підтвердження наявності працівників для виконання проектних робіт, якщо учасник не має в своєму складі фахівця за певним напрямом з відповідним кваліфікаційним сертифікатом достатньо надати протокол про намір щодо укладення договорів з субпідрядником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для документального підтвердження кваліфікації за пунктом 3.5. Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору на проектні роботи» учасник при залученні субпідрядника повинен надати виконаний субпідрядником аналогічний договір з додатками, які є його невід’ємною частиною, експертний звіт за виконаним аналогічним договором, в якому вказано клас наслідків (відповідності) СС2/СС3 або ІІІ-V категорії складності, з дотриманням умов, викладених у цьому пункті.
Твердження «Адже, для підтвердження наявності працівників для виконання проектних робіт,…достатньо надати протокол про намір щодо укладення договорів з субпідрядником» невірне. Оскільки, окрім протоколу про намір щодо укладення договорів з субпідрядником, який має у своєму складі фахівця з відповідним чинним кваліфікаційним сертифікатом або договорів з відкладальною умовою з фахівцями, які мають кваліфікаційний сертифікат, учасник при залученні субпідрядника (в разі відсутності фахівця за певним напрямом з відповідним кваліфікаційним сертифікатом) для документального підтвердження кваліфікації за пунктом 3.3. Додатку 1 тендерної документації, повинен надати такий(і) сертифікат(-и) з дотриманням умов, викладених у цьому пункті.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-19-000462-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БЕМ", Код ЄДРПОУ:31966754
Дата подання: 16 липня 2019 10:57
Вимоги щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" яке визначено переможцем закупівлі
Згідно Додатку 1 п 3.4 Учасник повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікація для виконання робіт
На виконання даної вимоги Учасник ТОВ «Спецтермомонтаж-Енерго» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід в якій зазначена не достатня кількість працівників для виконання повного обсягу виконання робіт
- 1 електрогозозварник 6-го розряду для виконання робіт по виготовленню напівферм (210 шт)
Також в наданій довідці відсутня інформація про наявність персоналу для виконання робіт з вогнезахисного оброблення металоконструкцій малярів-штукатурів , що є обов’язковим згідно ліцензійних умов та регламенту для виконання цього виду робіт.
Враховуючи той факт, що в тендерній пропозиції ТОВ «Спецтермомонтаж-Енерго» відсутня інформація щодо намірів залучати Субпідрядників для виконання будівельних робіт , а всі роботи він планує виконувати власними силами,даний учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам і не має змоги виконати всі роботи передбачені в Додатку 5 Тендерної документації.
Згідно Додатку 1 п 3.2 Учасник повинен надати Довідку про обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт
На виконання даної вимоги ТОВ «Спецтермомонтаж-Електро» надано довідку Про наявність обладнання та МТБ в якій відсутні автокрани, автовишки для виконання робіт з монтажу та демонтажу покрівлі, а також для перевезення демонтованих матеріалів, конструкцій та будівельного сміття відсутні – автокрани, автомобілі-самоскиди, навантажувачі.
Відстуня інформація про наявність обладнання для проведення робіт протипожежного призначення, а саме відсутні - пірометр , гігрометр, товщино мір, штангенциркуль, ваги, ареометр
Згідно Розділу 3 п.6 Тендерної документації Учасник повинен передбачити необхідність застосування заходів із захисту довкілля
В Учасника ТОВ «Спецтермомонтаж-Енерго» відсутня інформація щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля.
Тому, на підставі вищезазначеного вимагаємо відхилити Тендерну пропозицію ТОВ «Спецтермомонтаж-Енерго» , як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам та умовам тендерної документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 липня 2019 15:46
рішення тендерного комітету від 18.07.2019 протокол № 059

Документи

19 липня 2019 15:46
Відпов_вимог_16_07_19.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-26-000029 ● 9a5120c9637e4a1f838ab8b22a33dee8
  • Статус: вирішено ● Дата: 23 січня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 листопада 2019 17:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.11.2019 № 214
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2019 № 214

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-06-19-000462-b 19.06.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно порушень зазначених у пункті 1 розділу ІІ «Констатуючої частини» висновку про результати моніторингу Північного офісу Державної аудиторської служби України від 16.12.2019 надаємо аргументовані заперечення щодо виявлених порушень: 1. щодо не оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Спецтермомонтаж-Енерго» протягом одного дня з дня його затвердження, чим порушено ч. 1 ст. 10 Закону – заперечуємо (файл з запереченнями додається).

2019-12-20 15:39:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

-

2020-01-23 10:45:53

Оскарження в суді

Опис: Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку Північного офісу Державної аудиторської служби України від 16 грудня 2019 року про результати моніторингу закупівлі (файл додається)
Дата публікації: 27 грудня 2019

Документи:

27 грудня 2019 15:41
Електронний підпис
27 грудня 2019 15:25
Позов ДАСУ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго" 14 500 000,00
UAH з ПДВ
12 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕМ" 14 372 126,35
UAH з ПДВ
13 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ Промкомплект " 14 703 735,24
UAH з ПДВ
14 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІОРО" 14 999 000,00
UAH з ПДВ
14 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2019 18:03
Довідка МВС.pdf
17 липня 2019 18:03
Довідка ДФС.pdf
17 липня 2019 18:03
Довідка банкрутство.pdf
04 липня 2019 18:46
8. Гарантійний лист.pdf
04 липня 2019 18:46
9.3. Обгр вахт метод.pdf
04 липня 2019 18:46
5. Ліцензії.PDF
04 липня 2019 18:46
4. Довідка ст. 17.pdf
04 липня 2019 18:46
гарантія.zip
04 липня 2019 18:46
3.5.2. Експертні звіти.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго"

ТОВ "БЕМ"

ТОВ "ВКФ Промкомплект "

ТОВ "ДІОРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго"
#38622372
Переможець 12 500 000,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 10:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 10:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго"
#38622372
12 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 09:13
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 15:30
Д_у_2 (1).pdf зміни до договору
30 липня 2020 15:29
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 09:08
Договір.pdf укладений
01 серпня 2019 09:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): категорія замовника відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019). Випадки для внесення змін до істотних умов договору: п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у додаткової угоді № 2 до договору підряду № П-0107-19 від 31.07.2019.
Номер договору про закупівлю: П-0107-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 29 грудня 2021
Сума оплати за договором: 658 509,37
UAH (в тому числі ПДВ 109 751,56 UAH)
Причини розірвання договору: відповідно до умов Угоди від 10.02.2021 про розірвання договору підряду № П-0107-19 від 31.07.2019