Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС» |
Код ЄДРПОУ: | 14310862 |
Вебсайт: | http://www.chnpp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 07100, Україна , Київська обл., Київ, м. Славутич, Київська область, 07100 а/с 11 |
Контактна особа: |
Асамова Оксана Миколаївна +380459343263 o.asamova@chnpp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2019 13:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2019 14:09 |
Очікувана вартість: | 15 162 841,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75 814,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 75800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | відповідно до умов Додатку 4 тендерної документації. Джерело фінансування - кошти Держбюджету | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2019 13:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2019 13:26 |
До Додатку 5.zip | |
19 червня 2019 13:26 |
Додаток 4.doc | |
19 червня 2019 13:26 |
ТД_Кровля.doc | |
19 червня 2019 13:26 |
Додаток 6.doc | |
19 червня 2019 13:26 |
Додаток 5.doc | |
19 червня 2019 13:26 |
Додаток 3.doc | |
19 червня 2019 13:26 |
Додаток 2.doc | |
19 червня 2019 13:26 |
Додаток 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Утеплення зовнішніх стін всієї будівлі вже виконано в рамках іншого договору.
2.Утеплення покрівлі передбачено у обсягах виконання робіт, зазначених у Додатку 5 тендерної документації, а саме - шляхом утеплення всього горища.
Таким чином, для досягнення відповідного класу енергетичної ефективності відповідно до вимог п. 4.24 ДБН В.2.6-31:2016 «Теплова ізоляція будівель та споруд» при виконанні будівельних робіт по об’єкту за предметом закупівлі, необхідність розробки розділу «Енергоефективність» обумовлена необхідністю визначення теплотехнічних показників огороджуючих конструкцій покрівлі. Необхідність розробки енергетичного паспорту не передбачалась.
Твердження «Адже, для підтвердження наявності працівників для виконання проектних робіт,…достатньо надати протокол про намір щодо укладення договорів з субпідрядником» невірне. Оскільки, окрім протоколу про намір щодо укладення договорів з субпідрядником, який має у своєму складі фахівця з відповідним чинним кваліфікаційним сертифікатом або договорів з відкладальною умовою з фахівцями, які мають кваліфікаційний сертифікат, учасник при залученні субпідрядника (в разі відсутності фахівця за певним напрямом з відповідним кваліфікаційним сертифікатом) для документального підтвердження кваліфікації за пунктом 3.3. Додатку 1 тендерної документації, повинен надати такий(і) сертифікат(-и) з дотриманням умов, викладених у цьому пункті.
Вимоги про усунення порушення
На виконання даної вимоги Учасник ТОВ «Спецтермомонтаж-Енерго» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід в якій зазначена не достатня кількість працівників для виконання повного обсягу виконання робіт
- 1 електрогозозварник 6-го розряду для виконання робіт по виготовленню напівферм (210 шт)
Також в наданій довідці відсутня інформація про наявність персоналу для виконання робіт з вогнезахисного оброблення металоконструкцій малярів-штукатурів , що є обов’язковим згідно ліцензійних умов та регламенту для виконання цього виду робіт.
Враховуючи той факт, що в тендерній пропозиції ТОВ «Спецтермомонтаж-Енерго» відсутня інформація щодо намірів залучати Субпідрядників для виконання будівельних робіт , а всі роботи він планує виконувати власними силами,даний учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам і не має змоги виконати всі роботи передбачені в Додатку 5 Тендерної документації.
Згідно Додатку 1 п 3.2 Учасник повинен надати Довідку про обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт
На виконання даної вимоги ТОВ «Спецтермомонтаж-Електро» надано довідку Про наявність обладнання та МТБ в якій відсутні автокрани, автовишки для виконання робіт з монтажу та демонтажу покрівлі, а також для перевезення демонтованих матеріалів, конструкцій та будівельного сміття відсутні – автокрани, автомобілі-самоскиди, навантажувачі.
Відстуня інформація про наявність обладнання для проведення робіт протипожежного призначення, а саме відсутні - пірометр , гігрометр, товщино мір, штангенциркуль, ваги, ареометр
Згідно Розділу 3 п.6 Тендерної документації Учасник повинен передбачити необхідність застосування заходів із захисту довкілля
В Учасника ТОВ «Спецтермомонтаж-Енерго» відсутня інформація щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля.
Тому, на підставі вищезазначеного вимагаємо відхилити Тендерну пропозицію ТОВ «Спецтермомонтаж-Енерго» , як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам та умовам тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-26-000029 ● 9a5120c9637e4a1f838ab8b22a33dee8
- Статус: вирішено ● Дата: 23 січня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2019 17:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.11.2019 № 214
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2019 № 214
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-06-19-000462-b 19.06.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно порушень зазначених у пункті 1 розділу ІІ «Констатуючої частини» висновку про результати моніторингу Північного офісу Державної аудиторської служби України від 16.12.2019 надаємо аргументовані заперечення щодо виявлених порушень: 1. щодо не оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Спецтермомонтаж-Енерго» протягом одного дня з дня його затвердження, чим порушено ч. 1 ст. 10 Закону – заперечуємо (файл з запереченнями додається).
2019-12-20 15:39:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто
-
2020-01-23 10:45:53
Оскарження в суді
Опис: | Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку Північного офісу Державної аудиторської служби України від 16 грудня 2019 року про результати моніторингу закупівлі (файл додається) |
Дата публікації: | 27 грудня 2019 |
Документи:
27 грудня 2019 15:41
|
Електронний підпис |
27 грудня 2019 15:25
|
Позов ДАСУ.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 липня 2019 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго" |
14 500 000,00
UAH з ПДВ
|
12 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЕМ" |
14 372 126,35
UAH з ПДВ
|
13 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ Промкомплект " |
14 703 735,24
UAH з ПДВ
|
14 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІОРО" |
14 999 000,00
UAH з ПДВ
|
14 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго" #38622372 |
Переможець |
12 500 000,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 10:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2021 09:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2020 15:30
|
Д_у_2 (1).pdf | зміни до договору |
30 липня 2020 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2019 09:08
|
Договір.pdf | укладений |
01 серпня 2019 09:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | категорія замовника відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019). Випадки для внесення змін до істотних умов договору: п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у додаткової угоді № 2 до договору підряду № П-0107-19 від 31.07.2019. |
Номер договору про закупівлю: | П-0107-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 29 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
658 509,37
UAH (в тому числі ПДВ 109 751,56 UAH)
|
Причини розірвання договору: | відповідно до умов Угоди від 10.02.2021 про розірвання договору підряду № П-0107-19 від 31.07.2019 |