Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування газового обладнання
Очікувана вартість
107 454,00 UAH
UA-2019-06-19-000458-a 7f4dae71b3534faca6b9c84bb1e1ddbb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 11:33
Очікувана вартість: 107 454,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту здачі - приймання послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування газового обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту здачі - приймання послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОБЛТЕПЛО" 104 991,21
UAH з ПДВ
104 991,21
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЧОРНОМОРБУДЕНЕРГОСЕРВІС" 107 450,00
UAH з ПДВ
107 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2019 15:20
Електронний підпис
03 липня 2019 15:16
Цінова_пропозиція.pdf
03 липня 2019 15:16
Наказ_директор.pdf
03 липня 2019 15:16
Дозволи_Держпраці.pdf
03 липня 2019 15:16
Довідка_ст_17.pdf
03 липня 2019 15:16
Довідка_досвід.pdf
03 липня 2019 15:16
Відгук_ГІОЦ.pdf
03 липня 2019 15:16
Витяг_ПДВ.pdf

Публічні документи

04 липня 2019 15:09
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОБЛТЕПЛО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЧОРНОМОРБУДЕНЕРГОСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОБЛТЕПЛО"
#38295616
Переможець 104 991,21
UAH з ПДВ
17 липня 2019 08:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 08:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОБЛТЕПЛО"
#38295616
104 991,21
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 12:52
1_17 Звіт про виконання Договору.doc укладений
28 травня 2020 12:52
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 12:52
17 Звіт про виконання Договору (1).doc зміни до договору
28 травня 2020 12:52
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 09:00
ДУ № 2 (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2019 09:00
15.2 Повідомлення Облтепло (1).doc зміни до договору
11 грудня 2019 09:00
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2019 10:20
12 ДУ №1 (1).pdf зміни до договору
30 серпня 2019 10:20
12.2 Повідомлення Облтепло (1).doc зміни до договору
30 серпня 2019 10:20
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 16:34
25595214.pdf укладений
05 серпня 2019 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" - п. 1 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; - п.3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору - внесення змін до пунктів договору 1.8; 2.1; 2.2. та розділу 16. Додатки 1, 2 замінити додатками 3, 4 відповідно. 13. Номер додаткової угоди № 1. 14. Сума договору після внесення змін 87 699,35 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації (приведення кількості місяців обслуговування до реальної потреби додаток 1 замінено додатком 3).
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19554/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19554/Ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" - п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; п. 3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору - внесення змін до пунктів договору 1.8; 2.1; 2.2., розділу 16 (зміна реквізитів), Додатку 3, введений в дію Додаток 5. 13. Номер додаткової угоди УЗ/ЦЛ- 19554/Ю/Ду-2. 14. Сума договору після внесення змін 104 991,21 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку № 3 тендерної документації (подовження місяців обслуговування до 31.01.2020 р.).
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19554/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19554/Ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення у відповідність суми договору відповідно до до. угоди уз/цл-19554/Ю/ду2 з метою вірного оприлюднення звіту про виконання договру.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19554/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19554/Ю-0
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 104 991,21
UAH (в тому числі ПДВ 17 498,53 UAH)