Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021-2015 (CPV) (30230000-0) Комп’ютерне обладнання (комплекти обладнання для шкіл) (3 лоти)
Очікувана вартість
209 261,00 UAH
UA-2019-06-19-000378-a ● 1b3d8d7271614fc991c0d980c818926d
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Самбірської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02144631 |
Місцезнаходження: | 81400, Україна , Львівська обл., Самбір, м. Самбір, вул. І. Мазепи, 8 |
Контактна особа: |
Лехович Віра Іванівна +380323632318 rvo_sambir@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2019 12:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2019 12:42 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2019 12:42 |
Очікувана вартість: | 209 261,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
19 червня 2019 12:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2019 12:38 |
ТД.doc | |
19 червня 2019 12:38 |
dodatok 3.doc | |
19 червня 2019 12:38 |
dodatok 2.doc | |
19 червня 2019 12:38 |
dodatok 1.doc |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 – комплекти комп’ютерного обладнання для Никловицької СЗШ І ст. |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 46 445,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 232,23 UAH з ПДВ |
Позиції
1 комп
Лот 1 – комплекти комп’ютерного обладнання для Никловицької СЗШ І ст.
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81430, Україна, Львівська область, с. Никловичі, вул. Центральна, буд.156.
Дата доставки:
10 серпня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: кошти обласного та місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 червня 2019 10:21
Дата відповіді: 20 червня 2019 12:00
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення.
1) Так, допускаємо. Згідно Додатку 2 у разі, якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати "або еквівалент". Проте, прошу звернути увагу, що характеристики еквіваленту повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у Технічній специфікації.
2)Так, допускаємо. Відповідно до п. 35 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі": учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників.
Звертаємо Вашу увагу на статтю 18 Закону, де вказано, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
1) Так, допускаємо. Згідно Додатку 2 у разі, якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати "або еквівалент". Проте, прошу звернути увагу, що характеристики еквіваленту повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у Технічній специфікації.
2)Так, допускаємо. Відповідно до п. 35 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі": учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників.
Звертаємо Вашу увагу на статтю 18 Закону, де вказано, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Інформація про відміну
Дата відміни
05 липня 2019 12:42
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій