Продукція для чищення
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2019-06-19-000288-a b002eb3cb1cb4927bd19a7749089d94e
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: КУ Комунальна установа Панютинський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189647
Місцезнаходження замовника: 64660, Україна, Харківська обл., місто Лозова селище міського типу Панютине, вулиця Івана Середи, 10
Контактна особа замовника: Івахненко Олена Юріївна
+380574560282
ppinternat@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 11:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2019 11:37
Початок аукціону: 27 червня 2019 11:07
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


(засіб для чищення «Сантри-гель» 1 л , Гель Милам антижир 500 мл, миючий засіб для скла "Містер Чистер" з розпилювачем 0,5л, сода кальцинована 0,7 кг, білизна 1л , Універсальний миючий засіб, 5 л ТМ Festa, засіб для миття посуду «Гала» 0,5л, Засіб для миття посуду «Ферри» 0,5л, пральний порошок «Гала» 15 кг, пральний порошок «Ариєль» 3 кг, пральний порошок Сарма актив 9 кг, засіб для чищення порошок «Гала» 0,5кг, Порошок пральний «Екодез» (15 кг))
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
650 шт
засіб для чищення «Сантри-гель" 1л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова смт. Панютине, вул. Івана Середи,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
24 шт
Гель Милам антижир 500 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова смт. Панютине, вул. Івана Середи,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
80 шт
миючий засіб для скла "Містер Чистер" з розпилювачем 0,5л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова смт. Панютине, вул. Івана Середи,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
400 шт
сода кальцинована 0,7 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова смт. Панютине, вул. Івана Середи,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
840 шт
Білизна 1л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова смт. Панютине, вул. Івана Середи,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
12 шт
Універсальний миючий засіб 5 л ТМ Festa
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова смт. Панютине, вул. Івана Середи,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
672 шт
Засіб для миття посуду "Гала" 0,5л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова смт. Панютине, вул. Івана Середи,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
63 шт
Засіб для миття посуду "Ферри" 0,5л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова смт. Панютине, вул. Івана Середи,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
20 шт
Пральний порошок "Гала" 15 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова смт. Панютине, вул. Івана Середи,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
100 шт
Пральний порошок "Ариєль" 3 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова смт. Панютине, вул. Івана Середи,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
10 шт
Пральний порошок Сарма актив 9 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова смт. Панютине, вул. Івана Середи,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
360 шт
засіб для чищення порошок Гала 0,5кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова смт. Панютине, вул. Івана Середи,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
3 шт
Порошок пральний «Екодез» (15 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова смт. Панютине, вул. Івана Середи,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 червня 2019 11:34
Електронний цифровий підпис
19 червня 2019 11:32
Оголошення миючі засоби 3983 19.06.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кылькість поставок, Аналоги продукції
Дата подання: 19 червня 2019 15:38
Дата відповіді: 20 червня 2019 08:45
Доброго дня. Підкажіть будь ласка, яку кількість поставок плануєте? Та, чи розглядаєте аналоги товарів?
Відповідь: Шановний, Учасник!
На ваше питання про аналоги продукції:
В Додатку 1 технічного завдання Документації для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель, зазначено, що: Учасник не має права відступати від Технічного завдання цієї документації (Додаток 1 до документації), у тому числі щодо найменувань, їх назв, виробників та фасування товару, що є предметом закупівлі. Отже, аналоги чи еквіваленти не розглядаються.
Кількість поставок:
Документацією для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель визначено: Строк поставки товару - 3 календарних дня з дати отримання Постачальником письмової заявки від Замовника, у період до 31.12.2019 року. Таким чином, поставка товару може відбуватись декілька разів впродовж року.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-19-000288-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ВАСИЛЬЄВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2707817292
Дата подання: 21 червня 2019 13:08
Встановлення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику ! Вами встановлена дискримінаційна вимога щодо надання гарантійних листів виробників або їх офіційних представників, а саме: стосовно порошка прального "Екодез" 15 кг. Даний порошок виробляється "Ecolab GmbH&Co.OHG" (країни ЄС). ТОВ "Еколаб ТзОВ" являється єдиним представником виробника в Україні. Продукцію даної компанії можна придбати тільки через уповноважених представників в регіонах, які відмовляють в наданні такого листа іншим підприємцям, тому що самі приймають участь в торгах і конкуренти їм не потрібні. Конкретно по Харківській області один представник. Таким чином підтверджується факт того, що торги оголошені за відома під одного Учасника. Ваші дії обмежують коло учасників процедури та є дискримінаційними по відношенню до інших Учасників .
Таким чином Вами грубо порушено основні принципи державних закупівель в частині добросовісної конкуренції серед Учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи викладене вимагаємо виключити дану вимогу та внести відповідні зміни до документації про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель. В іншому випадку ми змушені будемо звернутися до контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 червня 2019 14:13
Шановний Учасник! Ваші вимоги були розглянуті та повідомляємо, що всі вимоги до предмету закупівлі визначає виключно замовник торгів згідно своїх потреб не порушуючи чинного законодавства України . Стосовно надання у складі пропозиції гарантійних листів виробників або їх офіційних представників, які гарантують якість, кількість, термін придатності та строки поставки не є дискримінацією. Замовник мав власний досвід закупівлі товару, в наслідок чого отримав не якісний товар, в термін не передбачений вимогами до поставки і отримав проблеми в веденні господарської діяльності.
Закупівля товару проводиться через систему електронних торгів, в якій мають право брати участь суб’єкти господарювання з усіх регіонів України, а не тільки Харківської обл.
Номер вимоги: UA-2019-06-19-000288-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40240094
Дата подання: 03 липня 2019 23:30
Прохання відхилити рішення про переможця тендера ФОП "РИКОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ"
Шановний ЗАМОВНИК! Прохання переглянути своє рішення щодо вибору переможця тендера ФОП "РИКОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ", так як в тендерній пропозиції даного учасника немає підтвердження досвіду виконання аналогічного договору щодо постачання продукції, яка є предметом закупівлі з наданням копії відповідного договору. АКЦЕНТУЮ ВАШУ УВАГУ, "ЯКА Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ". ФОП "РИКОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" підкріпив два Договора поставки, один взагалі без специфікації, другий Договор із специфікацією на дві позиції: 1. Порошок пральний МАХ універсальний 2,4кг, 2. Миючий засіб для посуди Юка 5л. - ні одна із цих позицій не є предметом Закупівлі даного тендера, що є прямим порушенням і не відповідностю тендерній документації. В свою чергу, хочемо наголосити, що Компанія ТОВ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА" запропонувала всю необхідну продукцію згідно технічних запитів ЗАМОВНИКА, при цьому комерційна пропозиція набагато дешевше чим у ФОП "РИКОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ", а саме на 28733,40грн без ПДВ, з 27.06.2019року ми намагалися звязатися із Замовником по телефону +38 057 456-02-82, а також писали на електронну пошту: ppinternat@ukr.net, НО зворотнього звязку немає ( трубку ніхто не піднімає, на електронну пошту ніхто не відповів)по сьогоднішній день. Дані Дії Замовника думаю всім зрозумілі. Просимо Відмінити вище прийняте Рішення, об'явити Новий тендер і провести його на ЧЕСНІЙ ОСНОВІ, на чому основана система "ПРОЗОРРО". ДЯКУЄМО!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 липня 2019 08:43
Шановні учасники торгів, як відкритих так допорогових закупівель!
Звертаємося до вас з великим проханням: Ретельно читайте та вивчайте тендерну документацію щодо оголошення закупівель, перш ніж розташовувати її на сайті закупівель ProZorro. Також просимо вас віднестись відповідально до розміщених вами документів, роблячи помилки, ми Замовники, примушені відхиляти пропозиції учасників, тим самим залишаючи (у нашому випадку психоневрологічний інтернат) без засобів гігієни підопічних, які постійно мешкають у нашій установі у кількості 210 осіб, і це не тільки стосується даної продукції.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Замовник в Оголошенні самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Згідно п.9 Оголошення замовник просив надати «Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору щодо постачання продукції, яка є предметом закупівлі з наданням копії відповідного договору», але не було вказано кількість договорів. Учасник ФОП Риков О.А. надав довідку та копію аналогічного договору № 128 від 22.05.2017 року, предмет договору є код ДК 021:2015 -39830000-9 - Продукція для чищення.
Під час здійснення закупівлі товарів предмет закупівлі визначається за показником Єдиного закупівельного словника затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (внесено зміни до Порядку визначення предмета закупівлі від 19.12.2016 року № 2092 (офіційно оприлюднений 17.01.2016 року)).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-06-19-000288-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40240094
Дата подання: 04 липня 2019 10:13
Вимагаємо Відмінити тендер!!
Шановний Замовник! Вимагаємо Відмінити даний тендер і запустити новий тендер на чесній основі. Просимо Вас як державну структуру не підроблювати тендер під своїх ФОП в регіонах, ( що явно виражено в даному тендері, і тягне за собою кримінальну відповідальність), які в кінцевому результату виставляють саму високу ціну, при цьому дану продукцію можна закупити набагато дешевше мінімум на 28734,40 грн без НДС. Не відміна даного тендера буде свідчити про нецільове використання державних коштів при проведенні тендерних закупівель. Наші юристи будуть змушені звертатися до відповідних державних контролюючих органів щодо перевірки прозорості проведення Замовником даного тендера. ДЯКУЄМО!!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2019 11:22
Шановний Учасник! Закупівля товару проводилась без порушень чинного Законодавства України із застосування системи електронних закупівель. Система електронних закупівель визначила переможця торгів з найнижчою ціною, пропозиції, але ця пропозиція не відповідала вимогам документації щодо закупівлі і була відхилена. Далі Замовник розглянув наступну пропозицію, вона відповідала вимогам документації щодо закупівлі і була акцептована.
Вимога з боку Учасника щодо відміни закупівлі і проведення нової закупівлі ми розцінюємо як тиск на Замовника торгів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2019 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА" 91 189,40
UAH
91 189,40
UAH
Документи
ФОП "РИКОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" 119 922,80
UAH
119 922,80
UAH
Документи

Публічні документи

25 червня 2019 16:33
Сан гиг Белизна.jpeg
25 червня 2019 16:13
Сан Гиг Белизна 1л.jpeg
25 червня 2019 16:04
Договор Укрнафта 2019.pdf
25 червня 2019 16:04
Договор Укрпошта 2018.pdf
25 червня 2019 16:04
Статут МСУ.pdf
25 червня 2019 15:58
Сведетельство НДС.jpg
25 червня 2019 15:58
виписка.jpeg

Публічні документи

26 червня 2019 09:31
Статутні.pdf
26 червня 2019 09:31
Гарантійні листи.pdf
26 червня 2019 09:31
Висновоки.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА"
#40240094
Відхилено 91 189,40
UAH
01 липня 2019 13:37
ФОП "РИКОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2415701272
Переможець 119 922,80
UAH
03 липня 2019 11:30

Документи

01 липня 2019 13:37
sign.p7s
01 липня 2019 13:35
протокол

Документи

03 липня 2019 11:29
sign.p7s
03 липня 2019 11:28
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 11:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РИКОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2415701272
119 922,80
UAH
Документи

Документи

03 липня 2019 11:29
sign.p7s
03 липня 2019 11:28
протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 липня 2019 08:50
договір укладений
08 липня 2019 08:49
sign.p7s зміни до договору
02 серпня 2019 11:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 119 922,80
UAH

Актуальні тендери

До пошуку