Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2019-06-19-000107-b 13a0c2ae67f745bdab8809baf1abaa4a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаров Олег Ігорович

+380523322024 znamosvita@zn-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143956
Вебсайт: http://znamosvita.at.ua
Місцезнаходження: 27400, Україна , Кіровоградська обл., місто Знам'янка, проспект Шкільний, 5
Контактна особа: Макаров Олег Ігорович
+380523322024
znamosvita@zn-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 10:03
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 05 липня 2019 14:37
Очікувана вартість: 310 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,65%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31000 кг
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27400, Україна, Кіровоградська область, м. Знам'янка, Зазначено у тендерній документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2019 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 10:04
ТД картопля.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-19-000107-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Аврахова Катерина Григорівна, Код ЄДРПОУ:3149416743
Дата подання: 17 липня 2019 15:06
Вимога скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Аврахової К.Г. та визначення ФОП "МУРАВІЦЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" переможцем
05.07.2019 р. відбувся аукціон за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля.
12.07.2019 р. за результатами аукціону пропозиція ФОП Аврахової К.Г. згідно Протоколу № 113 від 12.07.2019 засідання тендерного комітету відділу освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради, пропозиція ФОП Аврахової К.Г. була відхилена Замовником у зв’язку з тим, що замовником виявлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП Аврахової К.Г. умовам тендерної документації.
ФОП Аврахова К.Г. не погоджується з таким рішенням.
Згідно п.5 розділу I «Загальні положення» вказано, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, крім випадків, передбачених Законом України «Про санкції» та Указом Президента від 16.09.2015 №549/2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02.09.2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
Замовником не було вказано надати довідку чи інший документ для підтвердження інформації щодо застосування чи незастосування до Учасника персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), таким чином, Замовником було неправомірно дискваліфіковано ФОП Аврахову К.Г. згідно даного пункту.
В тендерній документації Замовник вказує: згідно п.5.1 розділу IІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Відповідно до ст. 16 Закону у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати такі документи:
5.1. Документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника:
5.1.1. Довідка, складена учасником в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в учасника, що дозволить останньому, у разі визначення його переможцем та укладання з ним договору, виконати договірні умови щодо постачання товару, згідно предмету закупівлі.


Оскільки в реченні «5.1. Документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника:» в кінці стоїть двокрапка, це передбачає подальше уточнення, тобто надати: «5.1.1. Довідка, складена учасником в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в учасника, що дозволить останньому, у разі визначення його переможцем та укладання з ним договору, виконати договірні умови щодо постачання товару, згідно предмету закупівлі».


У складі тендерної пропозиції ФОП Аврахова К.Г. надала Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідає вимогам Замовника, таким чином, Замовником було неправомірно дискваліфіковано ФОП Аврахову К.Г. згідно даного пункту.


Також не погоджуємося з рішенням замовника щодо визначення переможцем закупівлі ФОП "МУРАВІЦЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА".
По-перше, згідно п. 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III. 2 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник встановлює вимогу: «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з: - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Г. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується одним з таких документів: випискою з протоколу засновників, копією наказу про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства. Особа(и), що визначена(і) згідно даного пункту, складає(ють) згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України, та відповідно така згода надається у складі тендерної пропозиції.»

У складі пропозиції ФОП "МУРАВІЦЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" відсутній вищезгаданий документ, тому пропозиція ФОП "МУРАВІЦЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" повинна бути відхилена.


По-друге, згідно п.5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені ст. 17 Закону» розділу III. 2 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник встановлює вимогу: «Інформація про відсутність підстав, визначених у п. 2, 4, 5, 6, 10 ч.1 та ч. 2 ст. 17 Закону, надається учасником в довільній формі у вигляді довідки або гарантійного листа.»

У складі пропозиції ФОП "МУРАВІЦЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" надає документ: «Довідка про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі по ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», де вказує інформацію по п.2, 3, 4, 7, 9, 10 ч.1 та ч.2 ст. 17 Закону.
Проте, у складі пропозиції ФОП "МУРАВІЦЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" відсутня інформація по п.5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку чи п.6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Таким чином, пропозиція ФОП "МУРАВІЦЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" не відповідає Кваліфікаційним критеріям до учасників та вимогам, встановленим ст. 17 Закону, тому пропозиція ФОП "МУРАВІЦЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" повинна бути відхилена

Вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Аврахової К.Г. та визначення ФОП "МУРАВІЦЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" переможцем. У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 липня 2019 16:53
Відповідь опубліковано не 22.07.2019 р. в зв'язку з відключенням мережі інтернет у відділі освіти.

Документи

23 липня 2019 16:53
Відповідь на вимогу

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-22-000016 ● b2c5a78e79e64f89a03c85908552a07c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 серпня 2019 12:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.08.2019 № 44

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В. о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 21.08.2019 № 44
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-06-19-000107-b 19.06.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

В .о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Вікторія КОРОЛЬ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-22 12:50:46

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Картопля» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-19-000107-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
З гідно інформації, яка міститься в протоколі засідання тендерного комітету від 12.07.2019 № 113 (далі – протокол № 113) Вами відхилено найбільш економічно вигідну за результатами аукціону пропозицію ФОП Аврахової Катерини Григорівни (далі – ФОП Аврахова) з ціновою пропозицією 187 550,00 грн, при цьому, в ході моніторингу встановлено, що підстави відхилення є неправомірними.
Так, підставою відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Аврахова є ненадання даним учасником інформації щодо застосування чи незастосування до нього персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).
Проте, п. 5 «Недискримінація учасників» розділу І «Загальні положення» тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 19.06.2019 № 94 (далі – тендерна документація) не містить вимоги надання учасниками інформації щодо застосування чи незастосування до нього персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).
Крім того, підставою відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Аврахова є те, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Аврахова наявний лише перелік матеріально – технічної бази, без документального підтвердження її наявності.
Однак, п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені ст. 17 Закону» р. ІІ «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» тендерної документації не містить вимоги щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції документального підтвердження наявності матеріально – технічної бази та відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Аврахової за даною підставою є неправомірним.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-28 16:56:46

Пояснення

Відділ освіти надає пояснення в рамках моніторингу до закупівлі "Картопля (UA-2019-06-19-000107-b)". Відповідно до абз.2 п.1 статті 7.1 Закону України "Про публічні закупівлі" моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його виконання. Інформуємо, що договір № 462 від 31.07.2019 року між відділом освіти та ФОП Муравіцькою О. М. є розірваним . На підтвердження розірвання договору відділом освіти відповідно абз.10 п.1 ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднено звіт про виконання договору та прикріплено додаткову угоду № 1 від 22.08.2019 року.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-29 16:06:05

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Картопля» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-19-000107-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
З якої причини Вами оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання умов договору, сформований 27.08.2019, в термін, що перевищує строки, визначені частиною 1 статті 10 Закону, а саме – три дні з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання, враховуючи що Договір про закупівлю від 31.07.2019 № 462 розірваний згідно з додатковою угодою від 22.08.2019 № 1 до вищезазначеного договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-02 09:38:51

Пояснення

Відділ освіти повідомляє, що договір № 462 31.07.2019 розірваний згідно з додатковою угодою від 22.08.2019 № 1, на всю суму договору, тобто жодної проплати за товар згідно вищенаведеного договору відділом освіти здійснено не було. Стосовно публікації звіту про виконання договору та публікації його 27.08.2019 р. повідомляємо, що згідно п.5 ст. 254 ЦК Якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день, таким чином оскільки 26.08.2019 р. був вихідний день, то звіт про виконання договору оприлюднено наступного за ним днем.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-09-03 09:57:37

Пояснення з власної ініціативи

Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради повідомляє, що за договором №462 від 31.07.2019 р. було здійснено проплату в розмірі 1563.48 грн (без ПДВ) (копії видаткових накладних додаємо), на данний момент вищевказаний договір закрито і поставка товару за ним не здійснюється.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відділом освіти усунуте зазначене у моніторингу порушення, шляхом розірвання договору.

2019-09-06 13:24:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2019-09-06 15:37:17

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 228 780,00
UAH з ПДВ
187 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МУРАВІЦЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" 246 450,00
UAH з ПДВ
187 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Іщенко В.А. 247 380,00
UAH з ПДВ
227 540,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гребенюк О.О. 277 450,00
UAH з ПДВ
227 710,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 284 580,00
UAH з ПДВ
232 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2019 08:40
пропозиція - нова.pdf
03 липня 2019 14:21
Електронний підпис
03 липня 2019 14:19
ГОТОВО.rar

Публічні документи

04 липня 2019 16:27
Електронний підпис
04 липня 2019 16:24
якість.PDF
04 липня 2019 16:24
установчі.PDF
04 липня 2019 16:24
техн.специф..PDF
04 липня 2019 16:24
тех.паспорт авто.PDF
04 липня 2019 16:24
тенд.проп..PDF
04 липня 2019 16:24
ст.17.PDF
04 липня 2019 16:24
потужність.PDF
04 липня 2019 16:24
лист-згода тех.умов.PDF
04 липня 2019 16:24
лист-відгук.PDF
04 липня 2019 16:24
контактні дані.PDF
04 липня 2019 16:24
інф.про банкрут..PDF
04 липня 2019 16:24
екологія.PDF
04 липня 2019 16:24
докум.авто.PDF
04 липня 2019 16:24
дод.4 постач..PDF
04 липня 2019 16:24
договір.PDF
04 липня 2019 16:24
догов.оренди склад.PDF
04 липня 2019 16:24
догов.авто.PDF
04 липня 2019 16:24
довідка склад.PDF
04 липня 2019 16:24
довідка санкції.PDF
04 липня 2019 16:24
дов. авто.PDF
04 липня 2019 16:24
гар.лист.постач..PDF
04 липня 2019 16:24
арифм.помилка.PDF
04 липня 2019 16:24
аналог.договора.PDF

Публічні документи

30 червня 2019 06:03
Електронний підпис
28 червня 2019 15:19
виписка.pdf
28 червня 2019 15:19
цінова....pdf
28 червня 2019 15:19
тех вимоги.pdf
28 червня 2019 15:19
склад.pdf
28 червня 2019 15:19
різне.pdf
28 червня 2019 15:19
паспорт2.pdf
28 червня 2019 15:19
паспорт1.pdf
28 червня 2019 15:19
мат база.pdf
28 червня 2019 15:19
договір.pdf
28 червня 2019 15:19
витяг платника.pdf
28 червня 2019 15:19
аналогічні договори.pdf

Публічні документи

03 липня 2019 22:54
Електронний підпис
03 липня 2019 22:51
картопля.rar

Публічні документи

04 липня 2019 08:38
Електронний підпис
04 липня 2019 08:38
Якісне.pdf
04 липня 2019 08:38
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf
04 липня 2019 08:38
ст.17.pdf
04 липня 2019 08:38
Проект договору.pdf
04 липня 2019 08:37
Паспорт, код.pdf
04 липня 2019 08:37
МТБ.pdf
04 липня 2019 08:37
ДОВІДКА.pdf
04 липня 2019 08:37
Цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

ФОП "МУРАВІЦЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА"

ФОП Іщенко В.А.

ФОП Гребенюк О.О.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Аврахова Катерина Григорівна
#3149416743
Відхилено 187 550,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 16:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП "МУРАВІЦЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА"
#3463300747
Переможець 187 860,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 16:03

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Аврахова Катерина Григорівна #3149416743

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

12 липня 2019 16:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МУРАВІЦЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА"
#3463300747
187 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 липня 2019 16:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 18:22
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 17:48
ДУ _ 1 _ картопля.pdf зміни до договору
27 серпня 2019 17:45
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 13:42
Договір з переможцем укладений
01 серпня 2019 13:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяги зменшуються у зв'язку з неможливістю виконання умов договору
Номер договору про закупівлю: 462
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 563,48
UAH
Причини розірвання договору: неможливість виконання умов договору