Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143956 |
Вебсайт: | http://znamosvita.at.ua |
Місцезнаходження: | 27400, Україна , Кіровоградська обл., місто Знам'янка, проспект Шкільний, 5 |
Контактна особа: |
Макаров Олег Ігорович +380523322024 znamosvita@zn-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2019 10:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2019 14:37 |
Очікувана вартість: | 310 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,65% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2019 10:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2019 10:04 |
ТД картопля.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
12.07.2019 р. за результатами аукціону пропозиція ФОП Аврахової К.Г. згідно Протоколу № 113 від 12.07.2019 засідання тендерного комітету відділу освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради, пропозиція ФОП Аврахової К.Г. була відхилена Замовником у зв’язку з тим, що замовником виявлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП Аврахової К.Г. умовам тендерної документації.
ФОП Аврахова К.Г. не погоджується з таким рішенням.
Згідно п.5 розділу I «Загальні положення» вказано, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, крім випадків, передбачених Законом України «Про санкції» та Указом Президента від 16.09.2015 №549/2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02.09.2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
Замовником не було вказано надати довідку чи інший документ для підтвердження інформації щодо застосування чи незастосування до Учасника персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), таким чином, Замовником було неправомірно дискваліфіковано ФОП Аврахову К.Г. згідно даного пункту.
В тендерній документації Замовник вказує: згідно п.5.1 розділу IІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Відповідно до ст. 16 Закону у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати такі документи:
5.1. Документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника:
5.1.1. Довідка, складена учасником в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в учасника, що дозволить останньому, у разі визначення його переможцем та укладання з ним договору, виконати договірні умови щодо постачання товару, згідно предмету закупівлі.
Оскільки в реченні «5.1. Документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника:» в кінці стоїть двокрапка, це передбачає подальше уточнення, тобто надати: «5.1.1. Довідка, складена учасником в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в учасника, що дозволить останньому, у разі визначення його переможцем та укладання з ним договору, виконати договірні умови щодо постачання товару, згідно предмету закупівлі».
У складі тендерної пропозиції ФОП Аврахова К.Г. надала Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідає вимогам Замовника, таким чином, Замовником було неправомірно дискваліфіковано ФОП Аврахову К.Г. згідно даного пункту.
Також не погоджуємося з рішенням замовника щодо визначення переможцем закупівлі ФОП "МУРАВІЦЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА".
По-перше, згідно п. 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III. 2 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник встановлює вимогу: «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з: - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Г. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується одним з таких документів: випискою з протоколу засновників, копією наказу про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства. Особа(и), що визначена(і) згідно даного пункту, складає(ють) згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України, та відповідно така згода надається у складі тендерної пропозиції.»
У складі пропозиції ФОП "МУРАВІЦЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" відсутній вищезгаданий документ, тому пропозиція ФОП "МУРАВІЦЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" повинна бути відхилена.
По-друге, згідно п.5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені ст. 17 Закону» розділу III. 2 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник встановлює вимогу: «Інформація про відсутність підстав, визначених у п. 2, 4, 5, 6, 10 ч.1 та ч. 2 ст. 17 Закону, надається учасником в довільній формі у вигляді довідки або гарантійного листа.»
У складі пропозиції ФОП "МУРАВІЦЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" надає документ: «Довідка про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі по ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», де вказує інформацію по п.2, 3, 4, 7, 9, 10 ч.1 та ч.2 ст. 17 Закону.
Проте, у складі пропозиції ФОП "МУРАВІЦЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" відсутня інформація по п.5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку чи п.6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Таким чином, пропозиція ФОП "МУРАВІЦЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" не відповідає Кваліфікаційним критеріям до учасників та вимогам, встановленим ст. 17 Закону, тому пропозиція ФОП "МУРАВІЦЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" повинна бути відхилена
Вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Аврахової К.Г. та визначення ФОП "МУРАВІЦЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" переможцем. У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-22-000016 ● b2c5a78e79e64f89a03c85908552a07c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 серпня 2019 12:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.08.2019 № 44
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 21.08.2019 № 44
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-06-19-000107-b 19.06.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
В .о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Вікторія КОРОЛЬ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-22 12:50:46
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Картопля» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-19-000107-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
З гідно інформації, яка міститься в протоколі засідання тендерного комітету від 12.07.2019 № 113 (далі – протокол № 113) Вами відхилено найбільш економічно вигідну за результатами аукціону пропозицію ФОП Аврахової Катерини Григорівни (далі – ФОП Аврахова) з ціновою пропозицією 187 550,00 грн, при цьому, в ході моніторингу встановлено, що підстави відхилення є неправомірними.
Так, підставою відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Аврахова є ненадання даним учасником інформації щодо застосування чи незастосування до нього персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).
Проте, п. 5 «Недискримінація учасників» розділу І «Загальні положення» тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 19.06.2019 № 94 (далі – тендерна документація) не містить вимоги надання учасниками інформації щодо застосування чи незастосування до нього персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).
Крім того, підставою відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Аврахова є те, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Аврахова наявний лише перелік матеріально – технічної бази, без документального підтвердження її наявності.
Однак, п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені ст. 17 Закону» р. ІІ «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» тендерної документації не містить вимоги щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції документального підтвердження наявності матеріально – технічної бази та відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Аврахової за даною підставою є неправомірним.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-28 16:56:46
Пояснення
Відділ освіти надає пояснення в рамках моніторингу до закупівлі "Картопля (UA-2019-06-19-000107-b)". Відповідно до абз.2 п.1 статті 7.1 Закону України "Про публічні закупівлі" моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його виконання. Інформуємо, що договір № 462 від 31.07.2019 року між відділом освіти та ФОП Муравіцькою О. М. є розірваним . На підтвердження розірвання договору відділом освіти відповідно абз.10 п.1 ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднено звіт про виконання договору та прикріплено додаткову угоду № 1 від 22.08.2019 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-29 16:06:05
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Картопля» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-19-000107-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
З якої причини Вами оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання умов договору, сформований 27.08.2019, в термін, що перевищує строки, визначені частиною 1 статті 10 Закону, а саме – три дні з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання, враховуючи що Договір про закупівлю від 31.07.2019 № 462 розірваний згідно з додатковою угодою від 22.08.2019 № 1 до вищезазначеного договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-02 09:38:51
Пояснення
Відділ освіти повідомляє, що договір № 462 31.07.2019 розірваний згідно з додатковою угодою від 22.08.2019 № 1, на всю суму договору, тобто жодної проплати за товар згідно вищенаведеного договору відділом освіти здійснено не було. Стосовно публікації звіту про виконання договору та публікації його 27.08.2019 р. повідомляємо, що згідно п.5 ст. 254 ЦК Якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день, таким чином оскільки 26.08.2019 р. був вихідний день, то звіт про виконання договору оприлюднено наступного за ним днем.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-09-03 09:57:37
Пояснення з власної ініціативи
Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради повідомляє, що за договором №462 від 31.07.2019 р. було здійснено проплату в розмірі 1563.48 грн (без ПДВ) (копії видаткових накладних додаємо), на данний момент вищевказаний договір закрито і поставка товару за ним не здійснюється.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділом освіти усунуте зазначене у моніторингу порушення, шляхом розірвання договору.
2019-09-06 13:24:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2019-09-06 15:37:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2019 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Аврахова Катерина Григорівна |
228 780,00
UAH з ПДВ
|
187 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МУРАВІЦЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" |
246 450,00
UAH з ПДВ
|
187 860,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Іщенко В.А. |
247 380,00
UAH з ПДВ
|
227 540,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гребенюк О.О. |
277 450,00
UAH з ПДВ
|
227 710,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. |
284 580,00
UAH з ПДВ
|
232 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Аврахова Катерина Григорівна #3149416743 |
Відхилено |
187 550,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 16:01
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "МУРАВІЦЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" #3463300747 |
Переможець |
187 860,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2019 18:22
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2019 17:48
|
ДУ _ 1 _ картопля.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2019 17:45
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2019 13:42
|
Договір з переможцем | укладений |
01 серпня 2019 13:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Обсяги зменшуються у зв'язку з неможливістю виконання умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 462 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |