Послуги з профілактики ВІЛ серед групи підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ (ЛВНІ) у м. Києві
Очікувана вартість
5 555 271,47 UAH
UA-2019-06-18-002361-c 9bd4ca894c5a4c2cac6d77248d29f736
Допорогові закупівлі    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт замовника: https://www.facebook.com/uamedpro/
Місцезнаходження замовника: 01601, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа замовника: Юлія Івахненко
+380938756191
ivakhnenko.y.m@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 17:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2019 19:06
Початок аукціону: 04 липня 2019 11:17
Очікувана вартість: 5 555 271,47 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 776,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Фінансування

Закупівля за кошти: Глобальний фонд

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Закупівля проводиться відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні, стороною договору за результатами конкурсу буде ДУ "ЦЕНТР ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ'Я МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ". Закупівлі відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні не підпадають під дію ЗУ "Про публічні закупівлі" та звільняються від ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з профілактики ВІЛ серед групи підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ (ЛВНІ) у м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київ, м. Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата закінчення звітного періоду Оплата здійснюється щомісячно, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Замовником Акту наданих послуг на підставі погодженої Замовником звітної документації Виконавця по факту наданих Послуг та рахунку-фактури. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Положення про порядок проведення конкурсу
Дата подання: 18 червня 2019 19:57
Дата відповіді: 19 червня 2019 17:02
В документі "Конкурсна документація на закупівлю" зазначено: "Конкурсну документацію розроблено відповідно до Положення про порядок проведення конкурсу з визначення постачальників (виконавців) товарів (робіт, послуг) затвердженого Наказом ДП "Медичні закупівлі України" №6 від 11.01.2019...". Просимо надати зазначене Положення для ознайомлення.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо Вам за увагу до нашої закупівлі! Відповідно до вашого запиту для ознайомлення з Положенням про порядок проведення конкурсу з визначення постачальників (виконавців) товарів (робіт, послуг) затвердженого Наказом ДП "Медичні закупівлі України" №6 від 11.01.2019 надаємо доступ до даного документа https://drive.google.com/file/d/1t1jd46iPeyfvlvNDsr6Bs2mJ0S3rTQWm/view?usp=sharing
Невідповідність інформації в конкурсній документації
Дата подання: 18 червня 2019 20:21
Дата відповіді: 19 червня 2019 10:21
Додаток 1.1. Конкурсної документації п. 2. "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" - зазначено про необхідність наявності 43х соціальних робітників, що пройшли спеціальне навчання. Така кількість соціальних робітників суперечить Додатку 1 Конкурсної документації п.2 Таблиці, та не відповідає розрахунку за формулою [показник охоплення*1,73/1000].
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо Вам за увагу до нашої закупівлі! Щодо Додатку 1.1. Конкурсної документації п. 2. "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" та Додатку 1 Конкурсної документації п.2 Таблиці були внесені зміни, а саме кількість соціальних робітників складає 33 особи. Зміни до Конкурсної документації завантажені в системі закупівель.
Скринінг на ТБ
Дата подання: 18 червня 2019 20:34
Дата відповіді: 20 червня 2019 10:19
Яким чином забезпечити скринінг на ТБ для ЛВНІ у відповідності до Додатку 4 "Таблиця індикаторів" (для 16691 осіб) та дотримання відповідного критерію ефективності надання послуг на рівні 90% (додаток 2 Конкурсної документації, Технічна специфікація, Якісні характеристики), якщо згідно Таблиці 1 Технічної специфікації Договором передбачена оплата послуг зі скринінгу на ТБ у кількості 12982, тобто на 3709 послуг менше?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо Вам за увагу до нашої закупівлі! Цілі, зазначені у таблиці індикаторів, є глобальними для досягнення цілей у існуючі системі заходів раннього виявлення ТБ серед уразливих до ВІЛ груп населення. При цьому в межах даної закупівлі послуг є обмеження щодо граничних кількостей послуг, які можуть бути оплачені замовником. Відповідно надавач при організації та наданні послуг має зважено розраховувати можливості їх надання з огляду на аналіз витрат та вигод.
Невідповідність кількості послуг з тестування на ВІЛ у Конкурсній документації
Дата подання: 18 червня 2019 20:46
Дата відповіді: 19 червня 2019 14:02
Додаток №2 Технічна специфікація, Таблиця 1 - Послуги тестування на ВІЛ - 14837 Додаток №2 Технічна специфікація, Якісні характеристики - 73%, що дорівнює 13539, та відповідає Додатку №4 Таблиця індикаторів. Просимо пояснити розбіжність у кількості Послуг тестування на ВІЛ у конкурсній документації.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо Вам за увагу до нашої закупівлі! Таблиця індикаторів встановлює найнижчий поріг кількості тестувань, які мають бути здійснені надавачами послуг, у той час, як у Додатках встановлено граничну кількість тестувань на ВІЛ, за які замовник послуг може здійснити оплату. Під час надання послуги надавачу послуг потрібно враховувати наявність тест-систем та пріоритетність надання цієї послуги (нові отримувачі послу та ті, хто тестувався 6 та більше місяців тому)
щодо договору
Дата подання: 19 червня 2019 15:32
Дата відповіді: 19 червня 2019 16:16
Підкажіть, будь ласка, тендер оголосив ДП Медичні закупівлі, а типовий договір на ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ЦЕНТР Громадського здоров'я", це помилка й чи можна виправити договір?
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо Вам за увагу до нашої закупівлі! Відповідно до п. 2.1 Конкурсної документації Державне Підприємство «Медичні закупівлі України» організація, що проводить процедуру в інтересах Державної Установи "ЦЕНТР ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ'Я МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ". За результатами процедури договір буде укладений з ДУ "ЦЕНТР ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ'Я МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ".
Економія за статтями витрат Кошторису послуг
Дата подання: 19 червня 2019 16:08
Дата відповіді: 20 червня 2019 10:21
У зв'язку з тим, що закупівля проводиться відповідно до програм Глобального Фонду, просимо надати роз'яснення: якщо в процесі виконання договору у Виконавця виникає економія за статтями витрат Кошторису чи може Виконавець використовувати таку економію коштів на свої статутні цілі, чи така економія підлягатиме поверненню?
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо Вам за увагу до нашої закупівлі! Оплата послуг в межах виконання діяльності замовником цих послуг буде здійснюватися на підставі акту виконаних послуг на щомісячній основі. При цьому, договором передбачена можливість також отримання авансового платежу у розмірі, що не перевищує 30% від місячної вартості наданих послуг (алгоритм розрахунку наведений у проекті договорі). Всі кошти, отримані в межах реалізації діяльності, не підлягають поверненню, при цьому отримані в межах виконання договору кошти повинні бути спрямовані на забезпечення статутної діяльності та, відповідно, виконання умов договору публічних закупівель, які будуть заключені із переможцем конкурсу. Здійснення витрат як в рамках договору є предметом нагляду, та порушення вимог щодо цільового використання коштів на діяльність, не пов’язану зі статутною може призвести до втрати статусу неприбутковості та інших наслідків.
Формулювання положень Договору та визначення Сторін
Дата подання: 19 червня 2019 16:16
Дата відповіді: 20 червня 2019 12:17
У наданому Проекті Договору наявне різночитання у визначенні Сторін Договору. Так у преамбулі Договору ДУ "ЦГЗ МОЗ України" визначено як "Покупець", далі за текстом Договору фігурують поняття "Замовник" та "Виконавець". Також у преамбулі Договору йдеться про Договір поставки, а проект Договору іменований "про закупівлю послуг у сфері охорони здоров'я"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо Вам за увагу до нашої закупівлі! Зміни до Додатку 3 завантажені в системі закупівель.
Обмеження зайнятості надавачів послуг
Дата подання: 19 червня 2019 16:19
Дата відповіді: 20 червня 2019 10:27
Чи існує вимога щодо обмеження зайнятості надавачів послуг на рівні не більше 100%?
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо Вам за увагу до нашої закупівлі! Замовник не встановлює обмеження щодо зайнятості надавачів послуг на певному рівні. Надавач вправі самостійно вирішувати питання зайнятості та виду договірних стосунків (трудові відносини/ трудові угоди тощо) із надавачами послуг, спираючись на норми чинного законодавства у цій сфері.
Положення про порядок проведення конкурсу
Дата подання: 19 червня 2019 18:04
Дата відповіді: 20 червня 2019 13:24
В документі "Конкурсна документація на закупівлю" зазначено: "Конкурсну документацію розроблено відповідно до Положення про порядок проведення конкурсу з визначення постачальників (виконавців) товарів (робіт, послуг) затвердженого Наказом ДП "Медичні закупівлі України" №6 від 11.01.2019...". Дякуємо за надання доступу до зазначеного документу. Яким чином Положення, затверджене Наказом №6 від 11.01.2019, регламентує проведення даної закупівлі, якщо?: 1) згідно п.1.1. Положенням встановлюється порядок проведення конкурсного відбору постачальників закупівель товарів, робіт та послуг за рахунок власних коштів без застосування процедур, передбачених Законом, а в Оголошенні про проведення закупівлі зазначено "Закупівля за кошти: Глобальний фонд"? 2) згідно Оголошення очікувана вартість предмету закупівлі значною мірою перевищує регламентовану п.1.2. Положення граничну очікувану вартість предмета закупівлі, до якої може застосовуватись це Положення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо Вам за увагу до нашої закупівлі! Ми вдячні за Ваші коментарі до внутрішніх нормативних документів ДП "Медичні закупівлі України" та приймемо їх до уваги. В свою чергу звертаємо Вашу увагу на те, що дана закупівля не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля проводиться через електронну систему закупівель задля добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживання.
Ініціатор закупівлі та кількість пропозицій учасників
Дата подання: 19 червня 2019 18:23
Дата відповіді: 20 червня 2019 13:31
Згідно Положення про порядок проведення конкурсу (Наказ ДП "Медичні закупівлі" №6 від 11.01.2019 р.) може бути як внутрішній, так і зовнішній ініціатор закупівлі. Згідно п.3 Положення "Організація та проведення конкурсу" для внутрішнього та зовнішнього ініціаторів регламентовані різні умови, зокрема, в частині підготовки заявки та достатньої кількості учасників для конкурсного відбору. Просимо надати роз'яснення до якого виду ініціатора (зовнішній чи внутрішній) належить ДУ "ЦГЗ МОЗ України"? Якої кількості учасників достатньо для проведення даного конкурсного відбору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо Вам за увагу до нашої закупівлі! Ми вдячні за Ваші коментарі до внутрішніх нормативних документів ДП "Медичні закупівлі України" та приймемо їх до уваги. ДУ "ЦГЗ МОЗ України" є зовнішній замовник. Для конкурсного відбору достатньо подання хоча б однієї пропозиції учасника.
Положення про порядок проведення конкурсу, затверджене Наказом №6 від 11.01.2019, не може регламентувати проведення даної закупівлі
Дата подання: 20 червня 2019 20:48
Дата відповіді: 21 червня 2019 13:32
Шановний Замовник! Вам було задане запитання щодо того, яким чином Положення про порядок проведення конкурсу, затверджене Наказом №6 від 11.01.2019 р., на яке Ви посилаєтесь у Конкурсній документації, та яке Ви надали для ознайомлення, може регламентувати дану закупівлю. На жаль, Ви не надали відповіді по суті на дане запитання. Тому ще раз просимо пояснити, яким чином це Положення може регламентувати дану закупівлю, якщо пункти Положення 1.1. та 1.2. встановлюють порядок проведення конкурсного відбору для закупівель, під які дана закупівля не підпадає виходячи з джерела фінансування та очікуваної вартості? Перше суттєве протиріччя: Згідно п.1.1. Положенням встановлюється порядок проведення конкурсного відбору постачальників закупівель товарів, робіт та послуг за рахунок власних коштів без застосування процедур, передбачених Законом, а в Оголошенні про проведення закупівлі зазначено "Закупівля за кошти: Глобальний фонд" Друге суттєве протиріччя: Згідно Оголошення очікувана вартість предмету закупівлі (5,56 млн. грн.) значною мірою перевищує регламентовану п.1.2. Положення граничну очікувану вартість предмета закупівлі (200 тис. грн. або 1,5 млн. грн.), до якої може застосовуватись це Положення. Таким чином, у зв'язку із суттєвими протиріччями закупівля може бути визнана як неправочинна.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 6 Закону України "Про виконання програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні" ДП "Медичні закупівлі України" проводить закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для виконання програм Глобального фонду, за рахунок грантів (субгрантів) здійснюється згідно з вимогами Глобального фонду у сфері управління закупівлями та постачанням, а також внутрішніми процедурами основних реципієнтів (субреципієнтів), що погоджені з Глобальним фондом.
Технічна специфікація
Дата подання: 25 червня 2019 13:23
Дата відповіді: 25 червня 2019 14:22
Шановний Замовник! Просимо надати роз`яснення. У складі конкурсної документації необхідно подати Технічну специфікацію (Додаток №2 Конкурсної документації). У Таблиці 1 Технічної специфікації. Обсяг послуг, зазначена Гранична вартість одиниці послуги, грн. Чи вірно ми зрозуміли, що в Таблиці 1 Технічної специфікації зазначається гранична вартість послуг учасника, з якою учасник подається на конкурс та виходить на торги, а не гранична вартість за оголошенням?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ановний учасник, дякуємо Вам за увагу до нашої закупівлі! Граничний вартість – це вартість кожної складової послуги (профілактики або догляду і підтримки), яка закладається при оголоешнні конкурсу та в межах завтвердженої загальної суми конкурсу. Учасник конкурсу при поданні ціновї пропозиції та розрахунку загальної її вартості по всім складовим послуги не повинен перевищувати як загальну суму, яка виноситься на конкурс, так і граничні вартості кожної складової послуги, яка закуповується в межах конкурсу. Цінова пропозиція Учасника податься відповідно до додатку 6 Конкурсної документації у відповідності до граничних показників, зазаначених у колонках 3,4 та 5 таблиці та не має їх перевищувати. При цьому, вартість одиниці послуги, поданої Учасником не має перевищувати граничну вартість 1 послуги, зазначеної у колонці 5, а показник охоплення осіб послугами (колонка 3) та гарнична кількість одиниць послуг (колонка 4) є сталими величинами та не можуть змінюватися учасником на етапі відбору переможця конкурсу.
Технічна специфікація
Дата подання: 25 червня 2019 14:44
Дата відповіді: 25 червня 2019 15:37
Дякуємо за надану відповідь про граничну вартість одиниці послуги. Проте, ми не зрозуміли, яку граничну вартість зазначає учасник при подачі документів. Те що гранична вартість не може перевищувати вартість згідно оголошення - це зрозуміло. Чи може учасник одразу подавати нижчу вартість у Технічній специфікації,яка відповідатиме вартості Закупівлі з якою Учасник виходитиме на торги? Чи на першому етапі Технічна специфікація подається строго у тому вигляді і з тими граничними вартостями які зазначені у Додатку 2 Конкурсної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо Вам за увагу до нашої закупівлі! Учасник може подати будь-яку вартість одиниці кожного з компоненту послуг, яка є нижчою за граничну вартість одиниці, вказану Замовником або таку ж. Крім того, цінова пропозиція з якою Учасник виходить на торги подається у Додатку 6.
Таблиця 1 у Додатку 2 Технічна специфікаія НЕ заповнюється Учасником, а подається строго у тому вигляді, в якому представлена на разі у конкурсній документації. Учасником заповнюється лише таблиця 3 Технічної специфікації "Перелік населених пунктів, в яких заплановане надання послуг", зазначається підпис, ініціали та посада, а також скріплюється печатко (за наявності).
Розмір кроку пониження ціни
Дата подання: 25 червня 2019 15:05
Дата відповіді: 25 червня 2019 15:26
Шановний Замовник. В оголошенні зазначено розмір мінімального кроку пониження ціни - 27 776,36 грн.(0,5%). Чи може крок пониження ціни бути, наприклад, 28 000,00 грн., або 100 000,00 грн., тощо, або кожний крок має бути строго кратним 27 776,36 грн.(0,5%)?
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо Вам за увагу до нашої закупівлі! Мінімальний крок аукціону є фіксований для усіх учасників, а саме 0,5 % від очікуваної вартовсті закупвлі та змінений бути не може.
Технічна специфікація
Дата подання: 25 червня 2019 16:20
Дата відповіді: 25 червня 2019 16:48
Згідно конкурсної документації Додаток 6 подається переможцем Закупівлі (після аукціону). Чи вірно ми зрозуміли, що на етапі подання пропозиції Додаток 6 Учасником не подається?
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо Вам за увагу до нашої закупівлі! Додаток 6 до конкурсної документації подається переможцем закупвлі, оскіль пропозиція під час аукціону може бути змінена в бік зменшення ціни.
Технічна специфікація
Дата подання: 25 червня 2019 16:56
Дата відповіді: 25 червня 2019 17:03
Шановний замовник! Навіщо Ви у своїй відповіді спочатку пишете: "Крім того, цінова пропозиція з якою Учасник виходить на торги подається у Додатку 6.", а при наданні наступної відповіді: "Додаток 6 до конкурсної документації подається переможцем закупвлі, оскіль пропозиція під час аукціону може бути змінена в бік зменшення ціни."? Такі неоднозначні відповіді лише вводять учасників в оману та перешкоджають можливості якісної підготовки пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо Вам за увагу до нашої закупівлі! Додаток 6 подається переможцем закупвлі як зазначається в конкурсній документації переможцем
Технічна специфікація
Дата подання: 25 червня 2019 17:04
Шановний Замовник! Уточніть, у складі пропозиції учасник має подати підтвердження відповідності цінової пропозиції вимогам замовника згідно Додатку 2. Необхідно подавати всю технічну специфікацію повністю (всі 5 сторінок)? Чи тільки Таблицю 3 Технічної специфікації з печаткою та підписом уповноваженої особи?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 17 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-18-002361-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ДРОП ІН ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:26346303
Дата подання: 19 червня 2019 19:45
Дискримінаційна та необґрунтована вимога щодо конкеретної кількості наявних соціальних робітників
Вимагаємо вилучити або внести зміни до розрахунку мінімальної кількості соціальних робітників, яка вимагається у відповідності до конкурсної документації.
У поточних проектах профілактики ВІЛ, які також фінансуються за кошти Глобального фонду, формула [показник охоплення*1,73/1000] має рекомендаційний характер, а розрахунок оптимального навантаження персоналу проекту відбувається, в тому числі, базуючись на попередньому досвіді НУО. Так, наприклад, в межах нашого чинного проекту показники охоплення ЛВНІ послугами профілактики повною мірою досягаються при кількості виконавців, яка відповідає формулі [показник охоплення*1,39/1000].
Також відомо, що на сьогоднішній день у жодній НУО м. Києва немає необхідної кількості наявних "соціальних робітників", а саме 33, які безпосередньо надають послуги профілактики клієнтам-ЛВНІ. Необхідна для виконання умов Договору кількість виконавців може бути залучена лише за наявності необхідних обсягів фінансування після укладання Договору з Замовником. До Довідки про наявність працівників можуть бути внесені чинні працівники/надавачі послуг, кількість яких менша ніж 33, та потенційні виконавці, яких планується залучити до надання послуг у випадку перемоги на конкурсі та в результаті підписання Договору.
Таким чином, навіть назва самої Довідки в частині "про наявність" завідомо суперечить її реальному змісту. Наявна у всіх НУО реальна кількість саме "соціальних робітників" є насьогодні меншою, ніж 33, оскільки чинні проекти профілактики ВІЛ кожної НУО передбачають менше охоплення, ніж оголошено у даній закупівлі. Всі інші (додаткові) кандидатури, надавачі інших соціальних послуг, волонтери є потенційними "соціальними робітниками", а не наявними.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 червня 2019 13:38
Замовник залишає за собою право зазначати у конкурсній документації вимогу щодо кількості соціальних робітників/безпосередніх надавачів послуг у обсязі, яке є оптимальним для надання якісних послуг зазначеній кількості отримувачів. При визначенні необхідної кількості виконавців взято до уваги наступне: необхідна кількість часу для надання кожної послуги, з урахуванням рекомендованих охоплень; переїзд між пунктами надання послуг; заповнення первинної документації та інші адміністративні обов'язки, покладені на співробітників, з метою ефективного впровадження діяльності.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-06-18-002361-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ДРОП ІН ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:26346303
Дата подання: 20 червня 2019 15:35
Приведення Додатку №3 до Договору "Технічна специфікація" у відповідність до регіону надання послуг
Шановний Замовник! Вимагаємо привести Додаток №3 "Технічна специфікація" до Договору про закупівлю послуг у сфері охорони здоров'я у відповідність до регіону надання послуг - місто Київ.
А саме:
1) у заголовку в частині розшифровки ДК (021:2015)-8514000-2;
2) в Таблиці 1 Технічної специфікації. Обсяг послуг в Найменуванні заходів/послуг
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 червня 2019 17:19
Дякуємо за Вашу вимогу, коментарі враховані.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-06-18-002361-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ДРОП ІН ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:26346303
Дата подання: 20 червня 2019 16:00
Скринінг на туберкульоз - невідповідність встановленого індикатора кількості оплачуваних послуг за договором
Шановний Замовник!
В результаті проведення конкурсу між Замовником та Виконавцем передбачене укладання Договору про закупівлю послуг у сфері охорони здоров'я (далі - Договір). При цьому, правовідносини, які виникають між Замовником та Виконавцем у зв'язку з Договором регулюються нормами чинного в Україні цивільного законодавства, оскільки згідно Статті 177. Цивільного кодексу України послуги є одним з видів об'єктів цивільних прав.
У відповідності до Додатку 4 "Таблиця індикаторів" та встановленим критеріям ефективності надання послуг (Додаток 3 до Договору та Додаток 2 Конкурсної документації, Технічна специфікація, Якісні характеристики) Виконавцю необхідно надати послуги зі Скринінгу на туберкульоз у кількості 16691 (90%). При цьому, згідно Таблиці 1 Технічної специфікації. Обсяг послуг (Додаток 3 до Договору) Замовником передбачена оплата послуг зі Скринінгу на туберкульоз у кількості 12982, тобто на 3709 послуг менше.
Вимагаємо привести у відповідність кількість послуг Скринінгу на туберкульоз, які закуповуються у Виконавця за Договором, до кількості, яку Замовник може оплатити. Оскільки згідно частини 1 статті 903 Цивільного кодексу України встановлено "Якщо договором передбачено надання послуг за плату, замовник зобов'язаний оплатити надану йому послугу в розмірі, у строки та в порядку, що встановлені договором". Так само це передбачено п.1.1. Договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 червня 2019 13:36
Цілі, зазначені у таблиці індикаторів, є глобальними для досягнення цілей у існуючі системі заходів раннього виявлення ТБ серед уразливих до ВІЛ груп населення. При цьому в межах даної закупівлі послуг є обмеження щодо граничних кількостей послуг, які можуть бути оплачені замовником. Відповідно надавач при організації та наданні послуг має зважено розраховувати можливості їх надання з огляду на аналіз витрат та вигод.
Оплата послуг за договором, буде здійснюватися відповідно до умов договору, враховуючи граничну кількість кожного з компонентів послуг, зазначених в додатках до договору.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-06-18-002361-c.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: Громадська організація "Клуб "Еней", Код ЄДРПОУ:25794277
Дата подання: 11 липня 2019 18:41
вимога про скасування безпідставного рішення тендерної комісії
Вимагаємо переглянути рішення тендерної комісії закріплене у протоколі №13 від 10.07.2019 року про розгляд конкурсних пропозицій «Послуги у сфері охорони здоров’я» різні (Послуги з профілактики ВІЛ серед груп підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ (ЛВНІ) у м. Києві) на підставі того, що документ не відповідає вимогам конкурсної документації. Проте, якщо розглянути норми ДК 021:2015 –85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні
(Послуги з профілактики ВІЛ серед групи підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ (ЛВНІ) у м. Києві) від 25.06.2019 року, де вказано, що являється істотними помилками та причинами відхилення пропозиції, то ми бачимо, що в пункті 2 інша інформація Розділу IV вказано, що: «Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
технічні помилки та описки, в тому числі відсутність підписів, печаток на окремих документах; технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції; зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації; відсутність інформації, надання якої вимагається у документі, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах пропозиції; недотримання встановленої форми документа, якщо поданий документ повністю відповідає вимогам Замовника за змістом; інші помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на її зміст». На нашу думку причини вказані як причини відхилення пропозиції, а саме – «Не зазначено дату укладання аналогічного договору та посаду контактної особи замовника» жодним чином не впливають на досвід виконання аналогічного договору, на кваліфікацію учасника або на його відповідність конкурсним вимогам, а тому не можуть бути причиною відхилення пропозиції. Тому що, як вказано у ДК 021:2015 –85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з профілактики ВІЛ серед групи підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ (ЛВНІ) у м. Києві) від 25.06.2019 року, лише у разі порушення істотних умов - Замовник після спливу строку, передбаченого ч. 2 Розділу IV Конкурсної документації, дискваліфікує учасника (відповідним протокольним рішенням) у наступному вичерпному переліку випадків:
- учасник не відповідає вимогам, установленим конкурсною документацією; не надав забезпечення конкурсної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
переможець відмовився від підписання договору відповідно до вимог конкурсної документації або укладення договору;
переможець не надав документи, що вимагались конкурсною документацією;
конкурсна пропозиція не відповідає умовам конкурсної документації;
не усунення учасником недоліків у поданих ним документах протягом перших 24 годин розгляду пропозиції;
- не надав забезпечення виконання договору, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
А отже, з вищезазначеного робимо висновок, що відсутність посади контактної особи замовника аналогічного договору, а також число підписання такої угоди, не може жодним чином впливати на зміст, суть та якість наданих послуг за цими договорами, та не є істотною умовою, що дає право Замовнику закупівлі відхилити пропозицію переможця аукціону, який надав найнижчу ціну.
Хочемо додати до цього, що нашою організацією, як вказано у довідці про виконання аналогічних договорів, більше 18 років безперервно укладались та виконувались аналогічні договори, які мали однакову мету, цілі та завдання, які вказано у даній довідці та підтверджують відповідний досвід, дати договорів ніяким чином не впливають на зміст цих договорів, підписувались вони на рік або два роки, пів року, до них підписувались додатки та модифікації, з тих дат, що відповідали грантовому циклу МБФ «Альянс громадського здоров’я» та раундів Глобального Фонду по боротьбі зі СНІДом, туберкульозом та малярією.
Також хочемо підкреслити, що до конкурсної пропозиції було надано лист відгук про виконання аналогічних договорів від замовника попередніх договорів МБФ «Альянс громадського здоров’я», підписаний заступником виконавчого директора з програмної діяльності Павлом Смирновим, з вказанням посади та всіх контактних даних замовника. Що згідно ч.2 Розділу IV Конкурсної документації, що звучить як: «..не призведе до відхилення пропозицій відсутність інформації, надання якої вимагається у документі, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах пропозиції;» Тобто, інформація про посаду та контактні дані контактної особи попереднього замовника вказана в іншому документі, а отже не може бути причиною відхилення пропозиції учасника.

Також посилаючись на норму ч. 2 Розділу IV Конкурсної документації бачимо, що: «У разі виявлення недоліків у документах учасника або відсутності будь-якого із документів… Конкурсна комісія у будь-який доступний спосіб може вказувати учаснику на виявлені недоліки у документах конкурсної пропозиції або на відсутність документів». Нажаль жодних спроб зв’язатись з нами задля уточнення та усунення недоліку документу не послідувало, а одразу пропозицію з найбільш економічно вигідною ціною було просто відхилено, що не доводить наміри Замовника ДП «Медичні закупівлі України» обрати найбільш економічно вигідну пропозицію та причина відхилення нашої пропозиції є не обґрунтованою та недостатньою.
Хочемо звернути вашу увагу, що наша організація виконує профілактичні та інші проекти за кошти Глобального Фонду більше 18 років, має колосальний досвід та високо цінує співпрацю та фінансову підтримку своїх проектів Глобальним Фондом, а тому ми підготували та відправили скаргу до Глобального Фонду, з проханням прийняти участь у розгляді результатів проведеного тендеру та підтвердження їх правомірності та об’єктивності. Ця закупівля здійснюється за кошти Глобального Фонду, ми не бачимо реальних, суттєвих, об’єктивних причин відхилення нашої пропозиції, бачимо не прозорість та ризики щодо змови, що може призвести до того, що люди зі спільноти ЛВНІ у місті Києві не отримають життєво-важливі послуги. Основами роботи Глобального Фонду є: «Кожна гривня має значення. У нас нульова терпимість до шахрайства, корупції та розтрат, які заважають ресурсам добратись до тих, хто їх потребує», а тому несуттєва причина відхилення пропозиції учасника, який повністю відповідає умовам конкурсу та надав найбільш економічно вигідну пропозицію, на нашу думку зацікавить Глобальний Фонд та стане серйозним приводом для вивчення ситуації та її виправлення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 липня 2019 16:12
Шановний учасник, відповідно до Додатку 1 конкурсної документації учасник повинен надати довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів яка повинна містити:
- найменування контрагента/замовника;
- дати укладання договору та строки виконання ;
- регіони/населені пункти здійснення діяльності;
- напрями діяльності в межах дії договору;
- перелік категорій отримувачів послуг та їх охоплення по кожній з категорій за результатами виконання договору;
- контактні дані, ПІБ та посада представника/ів контрагента/замовника та/або відгук від контрагента/ замовника, якому надавались послуги в межах аналогічного договору, зміст якого підтверджує належне виконання договору.
Вами не було дотримано вимог конкурсної документації не зазначено дату укладання договору та контактні дані та посаду, що суперечить вимогам. Дана помилка не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, оскільки є вичерпний перелік визначення допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
технічні помилки та описки, в тому числі відсутність підписів, печаток на окремих документах;
технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції;
зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
відсутність інформації, надання якої вимагається у документі, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах пропозиції;
недотримання встановленої форми документа, якщо поданий документ повністю відповідає вимогам Замовника за змістом;
інші помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на її зміст.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що в інших наданих Вами документах не міститься інформація про дату укладання договору.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-06-18-002361-c.c5
Статус:
Відхилено
Учасник: ВБО "КОНВІКТУС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:35210880
Дата подання: 11 липня 2019 19:06
Вимога до результатів конкурсу
Згідно п.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас з вимогою щодо надання інформації про конкурсну документацію переможця закупівлі №4142509 ДК 021:2015 –85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з профілактики ВІЛ серед групи підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ (ЛВНІ) у м. Києві) Всеукраїнського Благодійного Фонду «ДРОП ІН ЦЕНТР».
Данною вимогою просимо звернути увагу на недотримання переможцем конкурсу Всеукраїнським Благодійним Фондом «ДРОП ІН ЦЕНТР» вимог прописаних в п. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», а також ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Згідно з абзацом третім ч. 3 ст.12 Закону № 922 законодавець передбачив, що при використанні електронної системи закупівель з метою подачі тендерних пропозицій та здійснення їх оцінки документи і дані створюються і подаються з урахуванням вимог Закону України від 22.05.2003 № 851-15 «Про електронні документи та електронний документообіг » (далі - Закон № 851-15).
Згідно ч. 1 ст. 5 Закону № 851-15 електронний документ - це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа.
Однак, для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис (ч. 1 ст. 6 Закону № 851-15).
При цьому накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа (ч. 2 ст. 6 Закону № 851-15).
Згідно ч. 1 ст. 14 Закону № 922 передбачено, що подання інформації під час процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Одночасно такі ж вимоги до подання тендерної пропозиції, тобто надання її в електронному вигляді, законодавець встановив і в ч. 1 ст. 25 Закону № 922.
Конкурсна документація Всеукраїнського Благодійного Фонду «ДРОП ІН ЦЕНТР» подана в електрону систему закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-18-002361-c без накладання на неї електронного підпису уповноваженої особи, яка має законе право на подання і підтвердження інформації, що міститься у конкурсній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 липня 2019 16:19
Шановний учасник, ваша вимога не може бути задоволена, оскільки конкурсна документація розроблено відповідно до Положення про порядок проведення конкурсу з визначення постачальників (виконавців) товарів (робіт, послуг) затвердженого Наказом ДП «Медичні закупівлі України» №6 від 11.01.2019 та застосовується до закупівель товарів, послуг та робіт, закупівля яких не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

11 липня 2019 18:39
95.pdf
11 липня 2019 18:40
Лист підтримки Еней.pdf

Документи подані скаржником

11 липня 2019 19:06
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2019 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Громадська організація "Клуб "Еней" 4 636 483,65
UAH
4 386 496,41
UAH
Документи
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ДРОП ІН ЦЕНТР" 5 377 405,75
UAH
4 440 472,20
UAH
Документи
ВБО "КОНВІКТУС УКРАЇНА" 5 247 271,47
UAH
5 247 271,47
UAH
Документи

Публічні документи

08 липня 2019 16:34
sign.p7s
08 липня 2019 16:33
Dovidka_19183665080850131307.pdf
02 липня 2019 17:38
sign.p7s
02 липня 2019 17:19
sign.p7s
02 липня 2019 17:14
лист підтримки КМКЛ 5.PDF
02 липня 2019 17:14
Листи підтримки.pdf
02 липня 2019 17:14
документи навчання.rar
02 липня 2019 17:14
Лист підтримки Еней.pdf
02 липня 2019 17:14
Цінова пропозиція.pdf
02 липня 2019 17:14
Статут 2019.pdf
02 липня 2019 17:14
Лист гарантія.pdf

Публічні документи

02 липня 2019 13:48
ДРОП_Відгук_Альянс.pdf
02 липня 2019 13:48
ДРОП_Договір_1ТР19.pdf
02 липня 2019 13:48
ДРОП_Договір оренди_4.pdf
02 липня 2019 13:48
ДРОП_Договір оренди_1.pdf
02 липня 2019 13:48
УЗШ_Янковська.pdf
02 липня 2019 13:48
УЗШ_Фролов.pdf
02 липня 2019 13:48
УЗШ_Тюршенко.pdf
02 липня 2019 13:48
УЗШ_Тополевський.pdf
02 липня 2019 13:48
УЗШ_Табашніков.pdf
02 липня 2019 13:48
УЗШ_Скрупський.pdf
02 липня 2019 13:48
УЗШ_Пластуненко.pdf
02 липня 2019 13:48
УЗШ_Пархоменко.pdf
02 липня 2019 13:48
УЗШ_Остапчук.pdf
02 липня 2019 13:48
УЗШ_Негода.pdf
02 липня 2019 13:48
УЗШ_Моршньов.pdf
02 липня 2019 13:48
УЗШ_Марінчак.pdf
02 липня 2019 13:48
УЗШ_Лаврененко.pdf
02 липня 2019 13:48
УЗШ_Кустов.pdf
02 липня 2019 13:48
УЗШ_Костюк.pdf
02 липня 2019 13:48
УЗШ_Ковальчук.pdf
02 липня 2019 13:48
УЗШ_Коваленко.pdf
02 липня 2019 13:48
УЗШ_Ейдельнант.pdf
02 липня 2019 13:48
УЗШ_Гребенюк.pdf
02 липня 2019 13:48
УЗШ_Горда.pdf
02 липня 2019 13:48
Кваліфікація_Шкляр.pdf
02 липня 2019 13:48
Кваліфікація_Куцев П.pdf
02 липня 2019 13:48
Кваліфікація_Куцев М.pdf
02 липня 2019 13:48
Кваліфікація_Кулик.pdf
02 липня 2019 13:48
Кваліфікація_Будняк.pdf
02 липня 2019 13:48
Кваліфікація_Білик.pdf

Публічні документи

03 липня 2019 10:14
sign.p7s
02 липня 2019 23:55
sign.p7s
01 липня 2019 22:57
9. Лист-гарантія.pdf
01 липня 2019 22:57
16. Статут.pdf
01 липня 2019 22:56
12. Виписка з ЄДР.pdf
01 липня 2019 22:55
sign.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Громадська організація "Клуб "Еней"
#25794277
Відхилено 4 386 496,41
UAH
10 липня 2019 17:24
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ДРОП ІН ЦЕНТР"
#26346303
Переможець 4 440 472,20
UAH
10 липня 2019 17:25

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2019 17:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ДРОП ІН ЦЕНТР"
#26346303
4 440 472,20
UAH
Документи

Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір_291_від_230719_ЛВНІ_Київ.pdf укладений
23 липня 2019 17:05
sign.p7s зміни до договору
23 жовтня 2019 15:38
Дод_угода_№2 18_10_19 Дроп ін Центр.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 15:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у Договір у зв'язку зі змінами реквізитів виконавця.
Номер договору про закупівлю: 291
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку