Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 30230000-0 - Комп'ютерне обладнання (комп'ютерне обладнання)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-06-18-002360-c 844314b7531641cfb4031098cd8b1353
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іванівна Гапон

+380575632961
+380575631102
buh@osvita-krk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146142
Місцезнаходження: 62002, Україна , Харківська обл., Краснокутський район, смт. Краснокутськ, ВУЛИЦЯ ОХТИРСЬКА, будинок 2
Контактна особа: Ірина Іванівна Гапон
+380575632961,+380575631102
buh@osvita-krk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 19:19
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 05 липня 2019 12:16
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 одиниця
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62002, Україна, Харківська область, смт.Краснокутськ, вул. Охтирська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється після поставки Товару Постачальником на підставі накладної протягом 60 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - бюджетні кошти Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2019 18:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 18:21
Перелік змін до ТД ком.обладнання_21.06.doc
21 червня 2019 18:21
ТД ком.обладнання_Нова редакція_21.06.doc
21 червня 2019 18:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 21:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 18:21
Перелік змін до ТД ком.обладнання_21.06.doc
21 червня 2019 18:21
ТД ком.обладнання_Нова редакція_21.06.doc
18 червня 2019 19:19
ТД ком.обладнання_18.06.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 червня 2019 08:58
Дата відповіді: 21 червня 2019 11:45
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув ваше звернення та, керуючись ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" повідомляє про наступне, згідно з нормами ст. 22 вказаного Закону Замовником у тендерній документації викладено лише вимоги до технічних характеристик предмету закупівлі, будь-які посилання на марки або модела , або пріорітетність окремим торговим маркам Замовником не встановлюються та не надаються. Учасник має надати пропозицію, що відповідає технічним вимогам Замовника у тому числі. Учасниками торгів згідно з ст.1 Закону може бути будь-яка фізична або юридична особа, в незалежності на якій системі оподаткування вона знаходиться. Оцінка тендерних пропозицій всіх учасників торгів визначена у відповідності з ст. 28 вказаного Закону та встановлена у тендерній документації.
Документація
Дата подання: 19 червня 2019 10:45
Дата відповіді: 19 червня 2019 16:43
Уточніть будь-ласка, монтаж обладнання потрібен?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув ваше звернення та повідомляє, що до вартості закупівлі має бути враховану вартість послуг з монтажу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КАПЛАН СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ" 382 200,00
UAH з ПДВ
382 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Quanta System" 392 592,00
UAH з ПДВ
392 592,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КАПЛАН СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ"

ТОВ "Quanta System"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КАПЛАН СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ"
#3060815316
Переможець 382 200,00
UAH з ПДВ
08 липня 2019 11:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2019 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КАПЛАН СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ"
#3060815316
382 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:01
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 11:07
Договір комптехніка.pdf укладений
23 липня 2019 11:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 382 200,00
UAH