Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Культурно-медичний центр в с. Розлуч Турківського району Львівської області (Будівництво). Коригування
Очікувана вартість
4 478 946,80 UAH
UA-2019-06-18-002320-c 48912b3c4e4845f29913b5b5b38fe16a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шугало Михайло Васильович

+380326937536 rozluch_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Розлуцька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04373421
Місцезнаходження: 82512, Україна , Львівська обл., Розлуч, Львівська область, Турківський район, с. Розлуч вул. Лесі Українки 108 А
Контактна особа: Шугало Михайло Васильович
+380326937536
rozluch_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 18:32
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 23:59
Початок аукціону: 05 липня 2019 15:57
Очікувана вартість: 4 478 946,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


процедура закупівлі здійснюється з метою виконання робіт. Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевих бюджетів по проекту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Культурно-медичний центр в с. Розлуч Турківського району Львівської області (Будівництво). Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82512, Україна, Львівська область, с. Розлуч, с. Розлуч
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки по даному Договору проводяться у відповідності до законодавства України у сфері бюджетного фінансування в межах та за рахунок коштів, наданих для фінансування предмету Договору шляхом: попередньої оплати, що надається Генпідряднику Замовником відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів на підставі Постанови КМУ №117 від 23 квітня 2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох місяців в межах 30% від вартості обсягу робіт (за даними календарного графіку виконання робіт до договору), які Генпідрядник зобов’язаний виконати протягом поточного бюджетного періоду. Попередня оплата здійснюється протягом 10 банківських днів з дати укладення договору про закупівлю. Використання попередньої оплати Генпідрядник повинен підтвердити актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3). Надану попередню оплату Генпідрядник зобов’язаний використати в зазначений термін. Невикористані в зазначений термін кошти повертаються Замовнику. Якщо надання попередньої оплати припадає на IV квартал, то невикористані в зазначений термін кошти повертаються Замовнику не пізніше 20 грудня поточного року. поетапної оплати за виконані роботи, що проводиться Замовником щомісяця протягом 7 (сім) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт форми КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт з форми КБ-3. Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевих бюджетів Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки по даному Договору проводяться у відповідності до законодавства України у сфері бюджетного фінансування в межах та за рахунок коштів, наданих для фінансування предмету Договору шляхом: попередньої оплати, що надається Генпідряднику Замовником відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів на підставі Постанови КМУ №117 від 23 квітня 2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох місяців в межах 30% від вартості обсягу робіт (за даними календарного графіку виконання робіт до договору), які Генпідрядник зобов’язаний виконати протягом поточного бюджетного періоду. Попередня оплата здійснюється протягом 10 банківських днів з дати укладення договору про закупівлю. Використання попередньої оплати Генпідрядник повинен підтвердити актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3). Надану попередню оплату Генпідрядник зобов’язаний використати в зазначений термін. Невикористані в зазначений термін кошти повертаються Замовнику. Якщо надання попередньої оплати припадає на IV квартал, то невикористані в зазначений термін кошти повертаються Замовнику не пізніше 20 грудня поточного року. поетапної оплати за виконані роботи, що проводиться Замовником щомісяця протягом 7 (сім) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт форми КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт з форми КБ-3. Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевих бюджетів Пiсляоплата 7 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-18-002320-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД", Код ЄДРПОУ:37197537
Дата подання: 09 серпня 2019 10:29
Вимога скасувати незаконне рішення
Зауваження до пропозицій учасників торгів Культурно-медичний центр в с. Розлуч Турківського району Львівської області (Будівництво). Коригування, що проводяться
Розлуцькою селищною радою
1. Зауваження до пропозиції учасника:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДЕБСЬКИЙ ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ
Зауваження до пропозиції учасника Вимоги тендерної документації
Учасником у складі пропозиції надано копію договору з Турківською РДА – один на будівництво котельні, а інший – на часткову заміну системи опалення. Часткова заміни системи опалення не відноситься до робіт з нового будівництва, капітального ремонту та реконструкції будівель. А отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації.(Розділ ІІІ
П.5.3.1. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
5.3.1.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору*, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору та адреса, телефон, П.І.П особи контрагента яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці; предмет Закупівлі; сума договору.
5.3.1.2. Договір, який вказано в Інформаційній довідці з обов’язковим наданням довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3)*.
5.3.1.3. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці, не більше двадцятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Відгук повинен бути адресований замовнику та бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук), предмета та суми договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.
* У складі тендерної пропозиції надаються договори без додатків. Аналогічними договорами вважаються договора з нового будівництва, капітального ремонту та реконструкції будівель. Дозволяється надавати інформацію про договори, які знаходяться у стадії виконання.)
В складі пропозиції учасником надано календарний графік, який за своєю формою не відповідає вимогам Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2, що суперечить вимогам Замовника, викладеним у тендерній документації (кошторисна вартість робіт не зазначена учасником).
(Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню повинна бути підтверджена:
- зведеним кошторисним розрахунком та договірною ціною;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу;
- відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2);
Учасником у складі пропозиції надано копію паспорту, проте, без 6 сторінки, що суперечить вимогам ТД. Аналогічна правова позиція викладена у Рішенні Антимонопольного комітету України №12874-р/пк-пз від 18.12.2018р.
на стор. 2-3.


Учасник надав у складі пропозиції листи про ненадання ліцензій та дозволу з посиланням на те, що вони не є обов’язковими. Оскільки технічним завданням передбачено виконання робіт підвищеної небезпеки (робіт у діючих електроустановках, робіт на висоті, зварювальних робіт та іншихержавний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI, зі змінами.), що потребує наявності ліцензії та дозволу або декларації відповідності МТБ вимогам з охорони праці, ненадання учасником цих документів свідчить про невідповідність його тендерної пропозиції. Аргументація надана учасника ніяким чином не обґрунтовує підстав відсутності ліцензійних та дозвільних документів в учасника. Розділ ІІІ
12. Оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної пропозиції). У разі, якщо роботи які є предметом закупівлі не підлягають ліцензуванню та не потребують дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки згідно норм чинного законодавства Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-пояснення з посиланням на норми чинного законодавства.
Претендент у склад ціни пропозиції у розділі інших витрат включив такі витрати-як кошти на відрядження робітників будівельної організації на об’єкт будівництва у розмірі 225,599076 тис.грн у тому числі пдв 37,599846 тис.грн; і кошти на перевезення робітників будівельних організацій автомобільним транспортом у розмірі 35,076 тис.грн у тому числі пдв 23,2300 тис.грн.
У пункті 6.2.7.4 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ,,ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА’’ зазначено : Кошти на покриття інших витрат, до яких відносяться вищевказані витрати, визначаються обгрунтувальними розрахункамина підставі положень чинного законодавства, даних проектної документації ( в даному випадку даних проекту виконання робіт), вихідних даних замовника щодо здійснення будівництва, умов виконання будівельних робіт, розташування будівельного майданчика стосовно місця дислокації будівельної організації тощо.
Акошти на перевезення робітників будівельної організації беруться у випадку коли місце розташування будівельної організації (пункт збору) знаходиться на відстані більше 3 км від місця роботи, а приміський транспорт відсутній, або не забезпечує перевезення працівників у зазначений час.
Виникає питання на підставі яких вихідних даних було виконано обгрунтування та включення в ціну пропозиції вищевказаних витрат на загальну суму 260,675076 тис грн (у тому числі пдв 43,445846 тис.грн)?
2. У складі ціни тендерної пропозиції претендента включені такі будівельні машини і механізми як : Автогідропідіймачі висота підйому 12м,автогідропідіймачі висота підйому 28м, електростанції пересувні потужність 2 та 10квт відповідно, агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном з номінальним зварювальним струмом 250-400А, екскаватори одноковшові дизельні на гусеничному ходу ємність ковша 0,65м3,екскаватори одноковшові дизельні на пневмоколісному ходу ємність ковша 0,25м3, розчинонасос продуктивністтю 1 м3/год, розчинозмішувач пересувний місткість 150л (працює від пересувної електростанції), автогрейдери середнього класу, потужність 99квт(135к.с), котки дорожні причіпні кулачкові, маса 8т; котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві масою 8т; віброущільнувачі (віброплити ) з бензиновим двигуном легкі, маса до 100 кг; машини поливально-мийні, місткість 6000л; асфальтоукладальники універсальні, продуктивність 600т/год; котки дорожні гладкі маса 5т; машини бурильно-кранові на автомобілі, глубини буріння 3,5м; трактори на гусеничному ходу з лебідкою, потужність 132квт (180к/с); монтажна машина для виконання робіт при прокладанні та монтажі кабеля на базі автомобіля; потужність 3,7квт (працює від пересувної електростанції); прес гідравлічний з електроприводом; прес-ножниці комбіновані; молотки відбійні при роботі від пересувних компресорних станцій.
Вищевказані будівельні машини і механізми відсутні у довідці про наявність обладнання та іншої матеріально-технічної бази яку надав претендент.
Згідно п. 6.2.1.5 ДСТУ НБ. Д.1.1-2:2013 ,,НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРЯМИХ ВИТРАТ У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА’’ претендент до початку виконання робіт повинен виконати корегування (заміну) з дотриманням правил викладених у вищевказаному пункті цього будівельного стандарта машин і механізмів на підставі економічного обгрунтування співставлення вартості експлуатації машин і механізмів, передбачених ресурсними елементними кошторисними нормами для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів та механізації технологічних процесів, розрахованих на підставі нормативного часу роботи та вартості машино-години цих машин, що склалися в регіоні, з відповідною вартісттю зазначених робіт, що планується виконувати з застосуванням ручного труда чи наявних у підрядній організації машин і механізмів. Розрахунками, проведеними для зазначеного співставлення, враховуються також загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток.
Виконання та дотримання вищевказаних положень дають претенденту (підряднику) право за певних умов застосовувати машини і механізми, що відрізняються від передбачених у ресурсних елементних кошторисних нормах, або виконувати деякі роботи вручну, без застосування механізмів. Головна умова при таких замінах – забезпечення належної якості виконуваних робіт і економічна ефективність для замовника будівництва, тобто щоб така заміна не призводила до подорожчання будь якого виду будівельних робіт.
( детальне роз’яснення по цьому питанню наведено у Збірнику офіційних документів та роз’яснень ЦІНОУТВОРЕННЯ У БУДІВНИЦТВІ №4 КВІТЕНЬ 2019Р стор 52-58)
Враховуючи вищевказане, ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати своє рішення визначення переможцем учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ЗДЕБСЬКОГО ОЛЕГА МИХАЙЛОВИЧА у зв’язку з його незаконністю та необґрунтованістю. 2. Розглянути пропозицію цього учасника у відповідності до норм чинного законодавства. Ми також таким листом звернулись до правоохоронних органів СБУ та Прокуратури у зв’язку з необ’єктивністю оцінювання Замовником тендерних пропозицій та незаконністю рішень Замовника. Також нами буде порушено питання перед Державною аудиторською службою України про проведення перевірки у Замовника з метою фіксування порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та притягнення членів тендерного комітету до відповідальності. Директор ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 серпня 2019 13:06
Пояснення
щодо вимоги № UA-2019-06-18-002320-c.a1

Тендерний комітет Розлуцької сільської ради розглянув Вашу Вимогу про усунення порушення (далі – Вимога) та повідомляє наступне.

1. У Вимозі зазначається, що Учасником ФОП Здебський О.М. у складі пропозиції надано копію договору з Турківською РДА – один на будівництво котельні, а інший – на часткову заміну системи опалення. Часткова заміни системи опалення не відноситься до робіт з нового будівництва, капітального ремонту та реконструкції будівель. А отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Тендерний комітет не погоджується з таким твердженням, адже воно не відповідає дійсності.
Згідно із п.п. 5.3.1. Розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надається:
5.3.1.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору*, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору та адреса, телефон, П.І.П особи контрагента яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці; предмет Закупівлі; сума договору.
5.3.1.2. Договір, який вказано в Інформаційній довідці з обов’язковим наданням довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3)*.
5.3.1.3. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці, не більше двадцятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Відгук повинен бути адресований замовнику та бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук), предмета та суми договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.
* У складі тендерної пропозиції надаються договори без додатків. Аналогічними договорами вважаються договора з нового будівництва, капітального ремонту та реконструкції будівель. Дозволяється надавати інформацію про договори, які знаходяться у стадії виконання.)
В складі пропозиції учасником ФОП Здебським О.М. надано усі документи, передбачені вимогами п.п. 5.3.1. Розділу ІІІ тендерної документації, зокрема надано копії двох аналогічних договорів, довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3) до договорів, позитивні листи-відгуки про їх виконання та Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів №27/06-10 із зазначенням наявності двох договорів:
1) Договір № 160 від 18.07.2018 р. з Відділом освіти Турківської районної державної адміністрації за предметом «45200000-9 – Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (CPV) Реконструкція навчального корпусу Лосинецької ЗОШ І-ІІ ст. з будівництвом котельні Турківського р-ну Львівської області (коригування)» (предмет договору визначений відповідно до п.п 1.1. цього Договору).
2) Договір № 341 від 30.10.2018 р. з Відділом освіти Турківської районної державної адміністрації за предметом «Роботи по об’єкту «Капітальний ремонт (часткова заміна системи опалення) Ільницького НВК Турківського р-ну Львівської області» за адресою: Львівська область Турківський район, село Ільник, вул. Центральна, 14» (предмет договору визначений відповідно до п.п 1.1. цього Договору).
Отже, пропозиція учасника ФОП Здебського О.М. відповідає вимогам тендерної документації.

2. У Вимозі зазначено, що у складі пропозиції учасником ФОП Здебським О.М. надано календарний графік, який за своєю формою не відповідає вимогам Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2, що суперечить вимогам Замовника, викладеним у тендерній документації (кошторисна вартість робіт не зазначена учасником).
Варто зазначити, що у Вимозі так і не зазначено, що ж саме у формі календарного графіку учасника не відповідає вимогам Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. № 2 (далі – Рекомендації).
Відповідно до вимог п.п 6.2. п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню повинна бути підтверджена, зокрема: проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2).
Відповідно до п.п. 2.2. Рекомендацій Графік може бути складений у розрізі окремих об'єктів, що входять у склад будови (пускових комплексів, черг), із врахуванням строків будівництва, визначених договором та календарним планом будівництва (у разі спорудження об'єкта протягом декількох років), вимог технології виконання робіт, техніки безпеки та організації будівельного виробництва, визначених проектно-технологічною документацією. Основою для розроблення графіка є інформація щодо обсягів робіт, передбачених у проектно-кошторисній документації, виробничих можливостей виконавців, що будуть задіяні для виконання робіт, планів Замовника щодо фінансування виконання робіт у часі тощо. Також Підряднику доцільно враховувати визначені умовами договору строки передачі Замовником будівельного майданчика (фронту робіт) та дозвільної документації.
Відповідно до п.п. 2.4. Рекомендацій Залежно від особливостей будівництва, зокрема, його складності, строків, чисельності виконавців робіт, розподілу функцій між Замовником та Підрядником тощо, можуть використовуватись різні варіанти графіків виконання робіт, у тому числі у формі діаграм. Однак важливо, щоб графік надавав можливість контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, встановлювати причини порушення цих строків, виявляти роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання строків виконання інших робіт.
В складі пропозиції учасником ФОП Здебським О.М. надано проект календарного графіку, який відповідає Рекомендаціям зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві, затвердженим наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. № 2, а саме містить: зазначення окремих видів робіт, виконання яких передбачається кошторисною документацією, та строки їх виконання, зазначені помісячно впродовж 2019-2020 років із врахуванням кінцевих строків будівництва, визначених тендерною документацією.
Таким чином, проект календарного графіку виконання робіт ФОП Здебського О.М. надає можливість контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, встановлювати причини порушення цих строків, виявляти роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання строків виконання інших робіт, що є підтвердженням його відповідності вимогам Рекомендацій.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Здебського О.М. відсутні.

3. Учасником у складі пропозиції надано копію паспорту, проте, без 6 сторінки, що суперечить вимогам ТД. Аналогічна правова позиція викладена у Рішенні Антимонопольного комітету України №12874-р/пк-пз від 18.12.2018р.
Відповідно до п.п. 1.2. п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації у разі, якщо учасником є фізична особа або фізична особа-підприємець повноваження у складі пропозиції підтверджуються копіями сторінок (1, 2, 3 та прописка) паспорту громадянина або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій з наданням витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання (у разі, якщо підписувати тендерну пропозицію буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати нотаріально посвідчену довіреність, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції).
Тендерний комітет не погоджується з таким твердженням, яке сформульоване у Вимозі, та повідомляє, що сторінка № 6 паспорту присутня у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Здебського О.М. (файл «паспорт_compressed.pdf», ст. 4). Радимо уважніше ознайомлюватись із документами тендерної пропозиції.
Підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Здебського О.М. у зв’язку із відсутністю у складі пропозиції шостої сторінки паспорту цього учасника відсутні.

4. Відповідно до змісту Вимоги, учасник надав у складі пропозиції листи про ненадання ліцензій та дозволу з посиланням на те, що вони не є обов’язковими. Оскільки технічним завданням передбачено виконання робіт підвищеної небезпеки (робіт у діючих електроустановках, робіт на висоті, зварювальних робіт та інших), що потребує наявності ліцензії та дозволу або декларації відповідності МТБ вимогам з охорони праці, ненадання учасником цих документів свідчить про невідповідність його тендерної пропозиції. Аргументація надана учасника ніяким чином не обґрунтовує підстав відсутності ліцензійних та дозвільних документів в учасника.
Згідно із п.п. 12 п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації учасник надає оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної пропозиції). У разі, якщо роботи які є предметом закупівлі не підлягають ліцензуванню та не потребують дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки згідно норм чинного законодавства Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-пояснення з посиланням на норми чинного законодавства.
В складі пропозиції учасником ФОП Здебським О.М. надано лист-пояснення з посиланням на норми чинного законодавства, зокрема Додаток 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.07.2018 р. № 48) містить вичерпний перелік видів робіт підвищеної небезпеки, здійснення яких потребує наявності дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Зазначений вище перелік не містить робіт, що є предметом даної закупівлі.
Відповідно до п.п. 9 ч. 1. ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають, зокрема, будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про архітектурну діяльність».
Роботи, які є предметом закупівлі будівництво будівель – код ДК 021:2015 – 45210000-2 (Культурно-медичний центр в с. Розлуч Турківського району Львівської області (Будівництво). Коригування), не належать до класу наслідків, який підлягає ліцензуванню, тому можуть виконуватись без ліцензії.
Таким чином, оскільки роботи, які є предметом закупівлі, не потребують дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та не потребують наявності ліцензії згідно норм чинного законодавства, не надання у складі пропозиції дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та ліцензії на провадження певного виду робіт не може бути підставою відхилення тендерної пропозиції учасника.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Здебського О.М. відсутні.

5. Вимога повідомляє про те, що претендент у складі ціни пропозиції у розділі інших витрат включив такі витрати, як кошти на відрядження робітників будівельної організації на об’єкт будівництва у розмірі 225,599076 тис.грн у тому числі ПДВ 37,599846 тис.грн; і кошти на перевезення робітників будівельних організацій автомобільним транспортом у розмірі 35,076 тис.грн у тому числі ПДВ 23,2300 тис.грн. У пункті 6.2.7.4 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ,,ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА’’ зазначено: Кошти на покриття інших витрат, до яких відносяться вищевказані витрати, визначаються обгрунтувальними розрахункамина підставі положень чинного законодавства, даних проектної документації (в даному випадку даних проекту виконання робіт), вихідних даних замовника щодо здійснення будівництва, умов виконання будівельних робіт, розташування будівельного майданчика стосовно місця дислокації будівельної організації тощо. А кошти на перевезення робітників будівельної організації беруться у випадку коли місце розташування будівельної організації (пункт збору) знаходиться на відстані більше 3 км від місця роботи, а приміський транспорт відсутній, або не забезпечує перевезення працівників у зазначений час. Виникає питання на підставі яких вихідних даних було виконано обгрунтування та включення в ціну пропозиції вищевказаних витрат на загальну суму 260,675076 тис грн (у тому числі ПДВ 43,445846 тис.грн)?
У відповідь на Ваше питання повідомляємо: тендерний комітет Розлуцької сільської ради не володіє інформацією стосовно того, на підставі яких вихідних даних (кілометражу віддаленості будівельної організації від місця роботи тощо) розраховувались кошти на відрядження робітників будівельної організації на об’єкт будівництва та кошти на перевезення робітників будівельних організацій, оскільки зазначення учасниками такої інформації не передбачалось вимогами тендерної документації.
Згідно із п. 2 Розділу ІV тендерної документації до складу вартості Учасник включає безпосередні та супутні (прямі і загальновиробничі) витрати, а також прибуток, адміністративні витрати, кошти на покриття ризику, податки, збори, обов'язкові платежі, витрати пов’язані з відрядженнями та проживанням працівників Учасника переможця тощо у відповідності з ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Учасником ФОП Здебським О.М. належним чином виконано вимоги п. 2 Розділу ІV тендерної документації та включено до складу вартості витрати, пов’язані з відрядженнями та перевезенням працівників Учасника переможця. Тендерна документація щодо проведення цієї закупівлі не містить жодної вимоги про надання учасниками розрахунку вартості витрат, пов’язаних з відрядженнями та перевезенням працівників Учасника. Таким чином, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції цього учасника.
Дані обставини додатково підтверджується тим, що виходячи з вимог тендерної документації встановлено, що до кінцевої вартості тендерної пропозиції включаються усі витрати учасника, в тому числі, прямі витрати, накладні витрати та прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору. Невраховані у загальній ціні витрати оплачуватися Замовником окремо не будуть, про що учасником у складі пропозиції надається гарантійний лист. У складі тендерної пропозиції поданої ФОП Здебським О.М. належним чином виконано дану вимогу, а тому ставити під сумнів розрахунки ціни тендерної пропозиції також не має, і як наслідок підстави для відхилення поданої тендерної пропозиції виходячи з норм чинного законодавства також відсутні.

6. Відповідно до змісту Вимоги, у складі ціни тендерної пропозиції претендента включені будівельні машини і механізми за зазначеним у Вимозі переліком, які відсутні у довідці про наявність обладнання та іншої матеріально-технічної бази, яку надав претендент.
Повідомляємо, що відповідно до вимог п.п. 5.1.1.1 п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасником надається довідка, яка містить інформацію про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання замовлення. (На вимогу замовника наявність обладнання, будівельних машин і механізмів додатково може підтверджуватися копіями технічних паспортів на автомобільний транспорт та/або інших документів, які підтверджують право власності або користування підчас здійснення оцінки тендерних пропозицій.).
У складі тендерної пропозиції надано Довідку ФОП Здебського О.М. про наявність обладнання та іншої матеріально-технічної бази №27/06-8 із зазначенням 20 позицій наявного обладнання та іншої матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі, чим виконано вимогу п.п. 5.1.1.1 п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації.
Варто зазначити, що п.п. 5.1.1.1 п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації не вимагалось зазначення у довідці інформації про обладнання та матеріально-технічної бази, яка зазначається (дублюється тощо) у кошторисній документації, тому зазначення у довідці про наявність обладнання та іншої матеріально-технічної бази не дослівної інформації, передбаченої кошторисною документацією, не є підставою відхилення тендерної пропозиції.
До того ж неможливо проігнорувати те, що у Вимозі не зазначено, в чому саме полягає порушення ФОП Здебським О.М. вимог тендерної документації чи які вимоги тендерної документації не виконано/виконано не в повному обсязі цим учасником. Залишається незрозумілим, про яку саме невідповідність вимогам тендерної документації зазначається у Вимозі.

Підсумовуючи повідомляємо, що відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тендерним комітетом Розлуцької сільської ради повторно розглянуто пропозицію учасника ФОП Здебського О.М. у відповідності до норм чинного законодавства та не виявлено жодних підстав для її відхилення.
Враховуючи вищевказане, Вимога № UA-2019-06-18-002320-c.a1 Приватного підприємства «СЧН ЖИТЛО-БУД» про скасування рішення про визначення переможцем учасника ФОП Здебського О.М. у зв’язку з його незаконністю та необґрунтованістю не підлягає задоволенню.

Документи

14 серпня 2019 13:06
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЗДЕБСЬКИЙ ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ 3 999 995,93
UAH з ПДВ
3 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" 4 199 999,11
UAH з ПДВ
3 499 696,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 23:18
Електронний підпис
04 липня 2019 23:13
в_дом_сть ресурс_в.pdf
04 липня 2019 23:13
локальний кошторис.pdf
04 липня 2019 23:13
розрахунков_.pdf
04 липня 2019 23:13
обєктний.pdf
04 липня 2019 23:13
дефектний.pdf
04 липня 2019 23:13
зведений.pdf
04 липня 2019 23:13
графік розлуч.jpg
04 липня 2019 23:13
Договірна ціна.pdf
04 липня 2019 23:13
Технiчна_специфiкацiя.pdf
04 липня 2019 23:13
Довiдка_працiвники.pdf
04 липня 2019 23:12
Відгук Бабино.jpg
04 липня 2019 23:12
цінова пропозиція.pdf
04 липня 2019 23:12
Проект_договору.pdf
04 липня 2019 23:12
Статут СЧН.pdf
04 липня 2019 23:12
Витяг з ЄДР завір.pdf
04 липня 2019 23:12
Ліцензія.pdf
04 липня 2019 23:12
Довідка статистика.pdf
04 липня 2019 23:12
Дозвіл.pdf
04 липня 2019 23:12
Довiдка_про_податки.pdf
04 липня 2019 23:12
Захист_довкiлля.pdf
04 липня 2019 23:12
Рішення засновника.jpg
04 липня 2019 23:12
Витяг з ЄДР.doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЗДЕБСЬКИЙ ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ

Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЗДЕБСЬКИЙ ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ
#2854809216
Переможець 3 499 000,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 17:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 17:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЗДЕБСЬКИЙ ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ
#2854809216
3 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 серпня 2019 13:46
Додаткова угода.pdf зміни до договору
21 серпня 2019 13:30
Електронний підпис укладений
21 серпня 2019 13:05
Договір про закупівлю.pdf укладений
21 серпня 2019 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Детально у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №1
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML