Послуги з профілактики ВІЛ серед групи підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ (ЛВНІ) у Одеській області
Очікувана вартість
5 598 402,60 UAH
UA-2019-06-18-002319-c 0f7f33fad1454009924a54dd3c294af5
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт замовника: https://www.facebook.com/uamedpro/
Місцезнаходження замовника: 01601, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа замовника: Юлія Івахненко
+380938756191
ivakhnenko.y.m@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2019 18:21
Очікувана вартість: 5 598 402,60 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 992,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Фінансування

Закупівля за кошти: Глобальний фонд

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Закупівля проводиться відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні, стороною договору за результатами конкурсу буде ДУ "ЦЕНТР ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ'Я МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ". Закупівлі відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні не підпадають під дію ЗУ "Про публічні закупівлі" та звільняються від ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з профілактики ВІЛ серед групи підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ (ЛВНІ) у Одеській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, Одеська обл., Одеська обл.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата закінчення звітного періоду Оплата здійснюється щомісячно, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Замовником Акту наданих послуг на підставі погодженої Замовником звітної документації Виконавця по факту наданих Послуг та рахунку-фактури. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2019 18:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОБФ "Шлях до дому" 5 598 402,00
UAH
5 598 402,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 липня 2019 19:27
техн специфікац.pdf
02 липня 2019 19:27
лист-погодж субпідр.pdf
02 липня 2019 19:27
листзгода договором.PDF
02 липня 2019 19:27
довіреність.PDF
02 липня 2019 19:27
відомості про учас.PDF
02 липня 2019 19:27
аналогічні договори.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОБФ "Шлях до дому"
#25042130
Переможець 5 598 402,00
UAH
10 липня 2019 17:21

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2019 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОБФ "Шлях до дому"
#25042130
5 598 402,00
UAH
Документи

Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір_293_від_230719_ЛВНІ_Одесс.pdf укладений
23 липня 2019 17:26
sign.p7s зміни до договору
23 жовтня 2019 15:29
Дод_угода_№2 18_10_19 Шлях до дому.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у Договір у зв'язку зміною реквізитів виконавця.
Номер договору про закупівлю: 293
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку