Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки персональних комп'ютерів
Очікувана вартість
315 000,00 UAH
UA-2019-06-18-002210-c 1ebb05f0390c4a1d9d253a6fdd93f174
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Валерійович Андрієнко

+380432611303
+380962593443
prokvin_mtz_spp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Прокуратура Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 02909909
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Монастирська, 33
Контактна особа: Ігор Валерійович Андрієнко
+380432611303,+380962593443
prokvin_mtz_spp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 11 липня 2019 12:37
Очікувана вартість: 315 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 575,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штука
Системні блоки персональних комп'ютерів (типу 1 відповідно до тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Монастирська , 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 штука
Системні блоки персональних комп'ютерів (типу 2 відповідно до тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Монастирська , 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 17:25
Додатки ТД.doc
18 червня 2019 17:25
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 червня 2019 09:02
Дата відповіді: 19 червня 2019 10:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Шановний запитувачу!
1. Відповідно до додатку 2 Тендерної документації, у разі якщо дана тендерна документація має посилання на конкретну торгову марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що міститься вираз «або еквівалент». Також, Учасник обов'язково заповнює позиції: «Відповідність так/ні» та «Марка, тип» у формах зазначених в розділі 2 додатку 2 Тендерної документації. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим.
2. До участі в закупівлі допускаються Фізичні особи - підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до Розділу 5 тендерної документації, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна та у випадку, якщо Учасник не являється платником ПДВ, він визначає ціну на предмет закупівлі без ПДВ. Також, відповідно до додатку 2 тендерної документації ціна на товар повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого товару, витрати на навантаження, розвантаження товару силами учасника, витрати на транспортування до місця поставки, вказаного замовником у цій тендерній документації, збірку та налаштування, та усі інші витрати.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-18-002210-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ВОЗНИЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3207913495
Дата подання: 11 липня 2019 15:26
Порушення Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»
Шановний Замовник! Проаналізувавши тендерну документацію ТОВ "ЮДІТРЕЙД" було виявлено порушення чинного Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (див. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2275-19). В період з 17.06.2018 по 17.06.2019 всі об'єкти господарювання (товариства з обмеженою відповідальністю) забов'язані оновити Статут до нової редакції, після закінчення цього періоду, будь-яка діяльність товариства є незаконною, адже положення Статуту не відповідають новому Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та втрачають юридичну силу. Також, у зв'язку з вищезазначеною інформацією, банківські установи можуть відмовити в обслуговуванні поточних рахунків такого товариства, що призводить до певних ризиків у відносинах з таким об'єктом господарювання. В кваліфікаційних документах ТОВ "ЮДІТРЕЙД" наданий Статут від 02 квітня 2018, що не входить в вищезазначенний період. Вимагаю дискваліфікувати учасника ТОВ "ЮДІТРЕЙД" у зв'язку з недотриманням чинних норм Закону України, а також у зв'язку невідповідності з Розділом 3, Пунктом 1.6. тендерної документації, а саме з інформацією із Додатку 6 Пункту 2 тендерної документації:
2. Сканована копія * установчих документів (статут або інший установчий документ) Учасника - юридичної особи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 липня 2019 16:47
Ваша Вимога № UA-2019-06-18-002210-c.c1 розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
17 червня 2018 року набрав чинності Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (далі – Закон № 2275-VIII), яким внесено зміни до прав і обов’язків учасників товариств з обмеженою відповідальністю (далі – Товариства) та порядку створення, діяльності та припинення Товариств. Згідно з п. 3 Прикінцевих та перехідних положень (Глава VIII) Закону №2275, впродовж року з дня набрання чинності Законом №2275 положення статутів ТОВ або ТДВ, що не відповідають новому закону, вважатимуться чинними в частині, що відповідає законодавству станом на день набрання чинності цим Законом. Після закінчення вказаного строку вищу юридичну силу матимуть вже положення закону, навіть якщо статут не приведений у відповідність. Законом України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» не встановлено імперативну вимогу щодо обов’язковості приведення Статутів Товариств з обмеженою відповідальності у відповідності з вимогами Закону. Відповідно до умов тендерної документації учасником ТОВ «ЮДІТРЕЙД» у складі своєї тендерної пропозиції надано чинний Статут, який завірений печаткою та підписом директора Зуба А.О. Також, слід зазначити, що статут це основний внутрішній акт, який регулює питання створення, діяльності та припинення Товариств, визначає та захищає права й інтереси учасників Товариства.
Керуючись наведеним, вважаємо вимогу учасника необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2019 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 282 586,10
UAH з ПДВ
282 586,10
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВОЗНИЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 309 960,00
UAH з ПДВ
309 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2019 15:38
Електронний підпис
09 липня 2019 15:37
Технічна частина.pdf
09 липня 2019 15:37
Тендерна пропозиція.pdf
09 липня 2019 15:37
Проект Договору.pdf
09 липня 2019 15:37
Копії сертифікатів.PDF

Публічні документи

10 липня 2019 09:29
якість товару.pdf
10 липня 2019 09:29
ціна на товар.pdf
10 липня 2019 09:29
сертифікат ETE.pdf
10 липня 2019 09:29
поставка.pdf
10 липня 2019 09:29
паспорт код.pdf
10 липня 2019 09:29
новизна товару.pdf
10 липня 2019 09:29
Інструкція ЕТЕ_print_2018.pdf
10 липня 2019 09:29
захист довкілля.pdf
10 липня 2019 09:28
драйвери.pdf
10 липня 2019 09:28
декларація ETE.pdf
10 липня 2019 09:28
Витяг ПДВ.pdf
10 липня 2019 09:28
витяг ЄДР.pdf
10 липня 2019 09:28
висновок сес ЕТЕ.pdf
10 липня 2019 09:28
аналог догов.pdf
10 липня 2019 09:28
9001 ЕТЕ.pdf
10 липня 2019 09:28
17 стаття.pdf
10 липня 2019 09:28
14001 ЕТЕ.PDF
10 липня 2019 09:28
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ФОП ВОЗНИЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 282 586,10
UAH з ПДВ
12 липня 2019 16:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
282 586,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 14:19
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2019 09:57
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 09:54
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2019 09:31
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
29 липня 2019 09:28
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 15:51
Договір сист. блоки.pdf укладений
26 липня 2019 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни в бік зменшення без зміни кількості (обсягу) та якості товарів відповідно до додаткової угоди №1 від 29.07.19
Номер договору про закупівлю: 70/07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення найменування відповідно додаткової угоди №2
Номер договору про закупівлю: 70/07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 282 580,00
UAH (в тому числі ПДВ 47 096,67 UAH)