Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дверний доводчик
Очікувана вартість
3 500,00 UAH
UA-2019-06-18-002186-c ● 38e8b755bd0a4b74879a17eee61e53a4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне територіальне управління юстиції у місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 34691374 |
Вебсайт: | http://justicekyiv.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київ обл., м.Київ , ПРОВУЛОК МУЗЕЙНИЙ, будинок 2-Д |
Контактна особа: |
Вікторія Іосіфова +380977433319 iosifova.victorija@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2019 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 25 червня 2019 14:40 |
Очікувана вартість: | 3 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Дверний доводчик (джерело фінансування закупівлі - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 липня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2019 17:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2019 17:17 |
Документація закупівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 червня 2019 09:03
Дата відповіді: 19 червня 2019 09:46
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Документацією до закупівлі визначено, що «У випадку, якщо Учасник закупівлі запропонує еквівалент товару (використовує еквівалент обладнання, інше), він додатково повинен надати у складі таблицю-порівняння за наступною формою:
Найменування товару Технічні характеристики, визначені у Документації Технічні характеристики запропонованого учасником товару Інформація про відповідність характеристикам Замовника (відповідає/не відповідає)
Також зазначаємо, що предмет закупівлі має відповідати вимогам Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку № 2 до Документації.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
В процедурі закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 44520000-1 «Замки, ключі та петлі» (дверний доводчик) можуть брати участь фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ.
Відповідно до п. 5 Документації, потенційні Учасники підтверджують статус платника податків такими документами - копія Свідоцтва платника ПДВ або копія Витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ), або копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку).
Потенційний учасник в тендерній пропозиції зазначає вартість товару враховуючи свій статус платника податків.
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Документацією до закупівлі визначено, що «У випадку, якщо Учасник закупівлі запропонує еквівалент товару (використовує еквівалент обладнання, інше), він додатково повинен надати у складі таблицю-порівняння за наступною формою:
Найменування товару Технічні характеристики, визначені у Документації Технічні характеристики запропонованого учасником товару Інформація про відповідність характеристикам Замовника (відповідає/не відповідає)
Також зазначаємо, що предмет закупівлі має відповідати вимогам Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку № 2 до Документації.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
В процедурі закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 44520000-1 «Замки, ключі та петлі» (дверний доводчик) можуть брати участь фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ.
Відповідно до п. 5 Документації, потенційні Учасники підтверджують статус платника податків такими документами - копія Свідоцтва платника ПДВ або копія Витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ), або копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку).
Потенційний учасник в тендерній пропозиції зазначає вартість товару враховуючи свій статус платника податків.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2019 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЯКИМЕНКО РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ" |
3 450,00
UAH з ПДВ
|
2 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КОНЄВ Є.В. |
3 300,00
UAH з ПДВ
|
3 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
3 450,00
UAH з ПДВ
|
3 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЯКИМЕНКО РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ" #2888809651 |
Відхилено |
2 700,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2019 16:06
|
ФОП КОНЄВ Є.В. #2592616995 |
Відхилено |
3 300,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2019 16:11
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
3 450,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2019 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір від 08.07.2018 № 203-07-19-Д.pdf | укладений |
08 липня 2019 10:31
|