Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
74 000,00 UAH
UA-2019-06-18-001977-c d19f3ed6f6d2453bb8d7899329485ace
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Гунько

+380567565611 ufzbodnepr126@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 40108866
Вебсайт: http://dp.npu.gov.ua
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А
Контактна особа: Юлія Гунько
+380567565611
ufzbodnepr126@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 27 червня 2019 12:12
Очікувана вартість: 74 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 370,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Субвенція Нікопольському ВП згідно рішення Нікопольської міської ради від 28.02.2018 № 64-62/VII
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 одиниця
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Станіславського,1 (Нікопольський ВП ГУНП в Дніпропетровській області)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - спеціальний фонд Державного бюджету (Субвенція) Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2019 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 09:29
3110 оголошення Ноутбуки Нікополь 2019.docx
19 червня 2019 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 09:29
3110 оголошення Ноутбуки Нікополь 2019.docx
18 червня 2019 16:25
3110 оголошення Ноутбуки Нікополь 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 червня 2019 09:07
Дата відповіді: 19 червня 2019 09:11
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання. Аналоги допускаються. Фізичні особи-підприємці дійсно мають право брати участь у будь-яких закупівлях не звертаючи уваги на те, чи є ФОП платником ПДВ чи ні. У зв'язку з тим, що наша установа не є платником ПДВ ми оприбутковуємо на баланс товар за ціною з ПДВ у разі, якщо товар мав ціну з ПДВ та без ПДВ, якщо у ціну товару ПДВ не входило (товар без ПДВ). Тому, при визначенні переможця ми розглядаємо цінову пропозицію таку, яка є за результатом аукціону не звертаючи уваги чи то з ПДВ чи без ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-18-001977-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 27 червня 2019 15:09
До уваги замовника
Шановний замовник, звертаємо Вашу увагу, не відповідність кваліфікаційним критеріям , які встановлено у документі "Оголошенні про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель" , пропозиції учасника ТОВ "КомпаКом". Згідно п.4 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження (документи на кваліфікацію завантажити у період подання пропозиції) :Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен у складі своєї пропозиції на сайті обов’язково надати наступні документи в електронному (сканованому) вигляді: 1. Заповнену форму Додатку 1 до цього оголошення;3. Ноутбуки повинні відповідати діючим в Україні стандартамISO, ДСТУ та мати сертифікат відповідності, декларацію про відповідність Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, декларацію про відповідність вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання. (Надати копії сертифікатів, декларацій). Учасником не надано - Заповнену форму згідно Додатку 1(ТЕХНІЧНІ (ЯКІСНІ) ВИМОГИ ДО ТОВАРУ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІВИМОГИ) ,копії сертифікатів, декларацій на запропонований товар. Також звертаємо Вашу увагу на те, що об'єм жорсткого диску ноутбука запропонований учасником ТОВ "КомпаКом" не відповідає технічним вимогам - 500Гб замість потрібних 1000Гб. Прохання врахувати при розгляді тендерних пропозицій ці суттєви порушення подачі тендерної документації та не відповідність технічних характеристик у пропозиції учасника ТОВ "КомпаКом".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 червня 2019 16:01
Доброго дня! Вашу вимогу буде врахувано при розгляді тендерних пропозицій на засіданні тендерного комітету.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-06-18-001977-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КомпаКом", Код ЄДРПОУ:40484701
Дата подання: 03 липня 2019 18:03
До уваги замовника
Оскарження визначення переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2019 10:45

Стосовно вимоги учасника ТОВ "КомпаКом"
допорогова закупівля за ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки) за оголошенням UA-2019-06-18-001977-c.

Шановний учасник, звертаємо Вашу увагу на те, що у запитаннях до закупівлі ми надали відповідь про допущення аналогів. Після розгляду тендерних пропозицій учасників, наші технічні спеціалісти дійшли висновку, що тендерна пропозиція ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" є найбільш відповідною нашим технічнім вимогам, до того ж учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" надав пояснення, чому ним запропоновано саме еквівалент з обсягом пам'яті 4Гб, та запропонував суттєве покращення іншої характеристики ноутбуку, а саме встановлене ліцензійне програмне забезпечення Windows 10 Pro 64-bit(FQC-08909).
Також , Вами на кваліфікацію не надано наступні документи:
- заповнену форму додатку 1 до оголошення (Технічні (якісні) вимоги до товару якісні та кількісні вимоги),
- копії сертифікатів відповідності та декларації про відповдність на запропонований товар.
Зважаючи на зазначені зауваження, не тільки технічні, але і зауваження до кваліфікації, доцільно було відхилити Вашу пропозицію.

Документи подані скаржником

03 липня 2019 18:03
вимога.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2019 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 73 800,00
UAH з ПДВ
73 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 73 998,00
UAH з ПДВ
73 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 73 800,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 17:01
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 73 998,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 17:01

Документи

03 липня 2019 17:01
Електронний підпис
03 липня 2019 17:00
протокол №394.pdf

Документи

03 липня 2019 17:01
Електронний підпис
03 липня 2019 17:01
протокол №394.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
73 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2019 17:01
Електронний підпис
03 липня 2019 17:01
протокол №394.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 12:12
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 11:02
договір №1507.pdf укладений
15 липня 2019 11:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 73 998,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 333,00 UAH)