Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля SMART-TV. Діагональ +42. ДК 021:2015 32320000-2 телевізійне й візуальне обладнання
Очікувана вартість
9 500,00 UAH
UA-2019-06-18-001925-c da1b5a97305b40c18fcfc8aa80d09439
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Валентина Волкова

+380983206649 mariupol-shkola20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031492
Місцезнаходження: 87535, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Ливарна, 4
Контактна особа: Валентина Волкова
+380983206649
mariupol-shkola20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 16:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 09:00
Початок аукціону: 02 липня 2019 13:56
Очікувана вартість: 9 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Закупівля SMART-TV. Діагональ +42.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 червня 2019 09:08
Дата відповіді: 19 червня 2019 12:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний постачальнику! Дякуємо Вам за проявлений інтерес до нашої закупівлі. На Ваше запитання пояснюємо наступне: 1) товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі, можуть бути запропоновані учасниками, якщо вони відповідають технічним характеристикам , заявленим в системі електронних закупівель; 2) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» « учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію» 3) Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та шляхом застосування електронного аукціону. У разі здійснення закупівлі товарів, , для яких існує постійно діючий ринок, основним критерієм є ціна; Таким чином , переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною . Чекаємо на Вашу участь!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2019 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ 8 114,00
UAH з ПДВ
7 498,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МОЇСЕЄНКО ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА 8 450,00
UAH з ПДВ
7 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ 9 500,00
UAH з ПДВ
7 500,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ "КомпаКом" 8 244,00
UAH з ПДВ
8 100,00
UAH з ПДВ
Документи
Андросович Сергій Адамович 8 756,00
UAH з ПДВ
8 756,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2019 09:39
Електронний підпис
25 червня 2019 09:33
Паспорт .pdf
25 червня 2019 09:33
Цінова пропозиція.pdf
25 червня 2019 09:33
Витяг.pdf
25 червня 2019 09:33
Договір.pdf
25 червня 2019 09:33
Виписка.pdf
25 червня 2019 09:33
ІПН.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 11:54
8244 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

30 червня 2019 18:49
Декл.відп.Телев. Mystery0002.pdf
30 червня 2019 18:49
Декл.відп.Телев. Mystery0001.pdf
30 червня 2019 18:49
Ненад Статуту.pdf
30 червня 2019 18:49
Паспорт код1.pdf
30 червня 2019 18:49
Док Андросович1.pdf
30 червня 2019 18:49
Техн_характ.PDF
30 червня 2019 18:49
Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ

ФОП МОЇСЕЄНКО ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА

ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ

ТОВ "КомпаКом"

Андросович Сергій Адамович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ
#2755803590
Переможець 7 498,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 09:35

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 09:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ
#2755803590
7 498,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 травня 2021 21:21
протокол № 52.zip зміни до договору
10 липня 2019 11:39
Договор на телевізор.zip укладений
10 липня 2019 11:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка ПДВ
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол 52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 498,00
UAH