Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

шкільні меблі (комплекти навчального обладнання для кабінетів біології, хімії та історії)
Очікувана вартість
589 830,00 UAH
UA-2019-06-18-001764-c 0d54b0172b2a4696b99972f55f5f3b29
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нічипорук Ірина Євгеніївна

+380465421127 osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, сім'ї, молоді та спорту
Код ЄДРПОУ: 41091094
Місцезнаходження: 15200, Україна , Чернігівська обл., Сновськ, Миру 53
Контактна особа: Нічипорук Ірина Євгеніївна
+380465421127
osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 12:00
Початок аукціону: 05 липня 2019 13:55
Очікувана вартість: 589 830,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
комплект навчального обладнання для кабінету біології
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15200, Україна, Чернігівська область, м. Сновськ, вул. 55 Стрілецької Дивізії, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
комплект навчального обладнання для кабінету хімії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15200, Україна, Чернігівська область, м. Сновськ, вул. 55 Стрілецької Дивізії, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
комплект навчального обладнання для кабінету історії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15200, Україна, Чернігівська область, м. Сновськ, вул. Стрілецької Дивізії, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару шкільні меблі (комплекти навчального обладнання для кабінетів біології, хімії та історії) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 15:54
ТД на навчальне обладнання 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-18-001764-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 23 червня 2019 18:55
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник висунув наступні вимоги у ТД: 10. Копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника навчальних кабінетів та інтерактивних комплексів що є предметом закупівлі, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.
11. Копію звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку та/або копія рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 14001:2015, дата затвердження якого, в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників
Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити п. 10. Копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника навчальних кабінетів та інтерактивних комплексів що є предметом закупівлі, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.
11. Копію звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку та/або копія рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 14001:2015, дата затвердження якого, в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 червня 2019 14:08
«Шановний Учаснику!
Процедура тендерної закупівлі проводиться Замовником на підставі та відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”. Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Зокрема ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги, форма якої затверджена наказом Мінекономрозвитку№ 680 “Про затвердження примірної тендерної документації” від 13.04.2016, визначається Замовником самостійно. Технічне завдання розроблене відповідно до вимог діючого законодавства, чинних нормативно-правових актів МОН України, зокрема Наказу Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 "Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів", зареєстрованим Міністерством юстиції України за № 1050/29180 від 28 липня 2016 року. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог і складена в рамках Закону України «Про публічні закупівлі», чинного законодавства та інших нормативно-правових документів, що регулюють галузь освіти. Згідно зі ст. 22 Закону України «Про загальну середню освіту», заклад загальної середньої освіти забезпечує безпечні та нешкідливі умови навчання, режим роботи, умови для фізичногорозвитку та зміцнення здоров’я, формує гігієнічні навички та засади здорового способу життя учнів (вихованців). З метою виконання вимог Закону України «Про загальну середню освіту» щодо охорони та зміцнення здоров’я учнів, а також Закону України «Про публічні закупівлі», який передбачає включення до тендерної документації вимог щодо якості та захисту довкілля, тендерною документацією було передбачено жорсткі вимоги щодо підтвердження якості та безпечності предмета закупівлі, однією з вимог є надання сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015.
Слід зазначити також, що ст. 3 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» визначено, що одним із основних принципів навколишнього природного середовища є пріоритетність вимог екологічної безпеки, обов’язковість додержання екологічних стандартів при здійсненні господарської, управлінської та іншої діяльності. Зазначений принцип підтверджується метою та цілями, які визначені в основних засадах (стратегії) державної екологічної політики України на період до 2020 року, затвердженої Законом України від 21.12.2010 № 2818-VІ. Відтак, зазначена в тендерній документації вимога щодо наявності копії сертифікату на систему екологічного менеджменту має на меті виконання вищезазначених законодавчих актів. Звертаємо увагу, що відповідно до розділу І стандарту ISO 14001, цей стандарт застосований до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати. Звіти вимагаються для підтвердження дійсності даних сертифікатів і є також обов’язковими. За їх відсутності вказані сертифікати скасовуються.
Крім того, слід зазначити, що вищевказаний сертифікат може отримати кожен Учасник, який зацікавлений в участі у зазначеній процедурі закупівлі. Рекомендаційний характер сертифікації систем управління якістю не обмежує права суб’єктів господарювання в їх отриманні.
З огляду на вищенаведене, ми, як Замовник, не вбачаємо порушень при проведенні, вказаної у вимозі, процедури закупівлі та, відповідно, не вбачаємо підстав для вжиття заходів стосовно їх усунення.»
Номер вимоги: UA-2019-06-18-001764-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 23 червня 2019 18:56
Cправжність ISO
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 червня 2019 14:09
«Шановний Учаснику!
Тендерна документація складена в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових документів, що регулюють державні закупівлі. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Учасник повинен надати діючі документи, що відповідають чинному законодавству. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність кваліфікаційним критеріям, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвим при визначенні результатів процедури закупівлі, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника.

Документи

26 червня 2019 14:08
В.pdf

Документи

26 червня 2019 14:09
В.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Семененко Василь Віталійович 589 500,00
UAH з ПДВ
588 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сікорська Інга Іванівна 588 300,00
UAH з ПДВ
588 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2019 21:07
Електронний підпис
09 липня 2019 21:04
Довідка
09 липня 2019 21:04
Довідка МВС
09 липня 2019 21:04
Довідка ДПІ
02 липня 2019 21:11
Електронний підпис
02 липня 2019 21:10
Установчі документи.PDF
02 липня 2019 21:10
Технічна частина.pdf
02 липня 2019 21:10
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 липня 2019 21:10
Пропозиція.pdf
02 липня 2019 21:10
Сертифікати_5.pdf
02 липня 2019 21:10
Проект договору.pdf
02 липня 2019 21:10
Сертифікати_4.pdf
02 липня 2019 21:10
Нотаріальна_копія_ТУ.pdf
02 липня 2019 21:10
Копія листа МОН.pdf
02 липня 2019 21:10
Сертифікати_3.pdf
02 липня 2019 21:10
Сертифікати_2.pdf
02 липня 2019 21:10
Договір з виробником.PDF
02 липня 2019 21:10
Сертифікати_1.pdf
02 липня 2019 21:10
Авторизаційний лист.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Семененко Василь Віталійович

ФОП Сікорська Інга Іванівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Семененко Василь Віталійович
#3014216196
Переможець 588 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 12:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Семененко Василь Віталійович
#3014216196
588 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2019 11:35
dod_1_156.pdf зміни до договору
31 липня 2019 10:38
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 15:46
комплект навчального обладнання.pdf зміни до договору
22 липня 2019 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML