Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти учнівських меблів для початкових класів
Очікувана вартість
46 550,00 UAH
UA-2019-06-18-001642-c 52dd66461e4c4540920fa8c89b616720
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Тараненко

+380632673931
+380677519815
shkola-internat_7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ №7 І - ІІ СТУПЕНІВ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20209802
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, 27
Контактна особа: Марія Тараненко
+380632673931,+380677519815
shkola-internat_7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
1.Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» вiд 25.12.2015 № 922-VІIІ переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
2. Замовником було двічі відмінено конкурентні процедури закупівель через відсутність достатньої кількості учасників на підставі частини 1 статті 31 Закону:
2.1. Відкриті торги, проведені в порядку розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) по предмету закупівлі: ДК 021:2015, код 39160000-1 «Шкільні меблі» (комплекти учнівських меблів для початкових класів) - ідентифікатор закупівлі в електронній системі www.prozorro.gov.ua - UA-2019-04-09-001262-a – відмінені через подання для участі у торгах менше двох тендерних пропозицій.
2.2. Відкриті торги, проведені в порядку розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) по предмету закупівлі: ДК 021:2015, код 39160000-1 «Шкільні меблі» (комплекти учнівських меблів для початкових класів) - ідентифікатор закупівлі в електронній системі www.prozorro.gov.ua - UA-2019-05-08-002399-a – відмінені через подання для участі у торгах менше двох тендерних пропозицій.
Враховуючи вищезазначене Замовником було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі по предмету: ДК 021:2015, код 39160000-1 «Шкільні меблі» (комплекти учнівських меблів для початкових класів).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 16:06
Оскарження наміру укласти договір: 29 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Комплекти учнівських меблів для початкових класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата після поставки товарів на протязі 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання товарів Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

18 червня 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Печений Володимир Борисович
#2959011296
Переможець 46 452,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2019 16:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Печений Володимир Борисович
#2959011296
46 452,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 16:27
тендер-звіт про договір-меблі-НУШ-3110-2019.pdf укладений
07 серпня 2019 16:26
Електронний підпис укладений
04 липня 2019 13:29
договір-меблі-НУШ-Печений-3110-2019.pdf укладений
04 липня 2019 13:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 46 452,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 742,00 UAH)