Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (код за ЄЗС, ДК 021:2015 – 45454000-4 - Реконструкція) «Реконструкція з поліпшенням технічного стану та благоустроєм водойм в м. Малині Житомирської області»
Очікувана вартість
2 976 874,00 UAH
UA-2019-06-18-001621-c b196ab0e6b364455a73f83cfd16b0b33
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

О В Лебедєв

+380(04133)5-27-87 malin.ugkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34064800
Місцезнаходження: 11601, Україна , Житомирська обл., МАЛИН, площа Соборна, 6а
Контактна особа: О В Лебедєв
+380(04133)5-27-87
malin.ugkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 04 липня 2019 12:36
Очікувана вартість: 2 976 874,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 768,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 89306.22 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Реконструкція з поліпшенням технічного стану та благоустроєм водойм в м. Малині Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11601, Україна, Житомирська область, МАЛИН, згідно документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата 30% Роботи виконуються за рахунок коштів: - Субвенції з державного бюджету - кошти місцевого бюджету Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт за фактично виконані роботи Роботи виконуються за рахунок коштів: - Субвенції з державного бюджету - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 15:34
46_СД_ДФ_7-1-1.rtf
18 червня 2019 15:34
46_СД_ДФ_2-4-3.rtf
18 червня 2019 15:34
46_СД_ДФ_2-4-2.rtf
18 червня 2019 15:34
46_СД_ДФ_2-4-1.rtf
18 червня 2019 15:34
46_СД_ДФ_2-3-4.rtf
18 червня 2019 15:34
46_СД_ДФ_2-3-3.rtf
18 червня 2019 15:34
46_СД_ДФ_2-3-2.rtf
18 червня 2019 15:34
46_СД_ДФ_2-3-1.rtf
18 червня 2019 15:34
46_СД_ДФ_2-2-5.rtf
18 червня 2019 15:34
46_СД_ДФ_2-2-4.rtf
18 червня 2019 15:34
46_СД_ДФ_2-2-3.rtf
18 червня 2019 15:34
46_СД_ДФ_2-2-2.rtf
18 червня 2019 15:34
46_СД_ДФ_2-2-1.rtf
18 червня 2019 15:34
46_СД_ДФ_2-1-2.rtf
18 червня 2019 15:34
46_СД_ДФ_2-1-1.rtf
18 червня 2019 15:34
46_СД_ВОБ.rtf
18 червня 2019 15:34
Експертний звіт.jpg
18 червня 2019 15:34
Тендерна_документацiя_(СТАВКИ).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-01-000055 ● 7b77135125cd4ebf9a4c9f13ce7be49d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 серпня 2019 17:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

01.08.2019
№42

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.08.2019 № 42.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2019-06-18-001621-c від 18.06.2019 – дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА ВИСНОВОК На виявлені порушення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області відповідно до Н А К А З від 01.08.2019 №42 UA-2019-06-18-001621-c- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 1. в порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в тендерній документації не передбачають необхідності застосування заходів із захисту довкілля; - Додаток 2 Тендерної документації передбачає захист довкілля шляхом підписанням даного додатку. 2. в порушення вимог пункту 5 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація не містить осягу робіт; - Оголошення та дефектні акти передбачають обсяги робіт. 3. в порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 22 Закону, опис методики оцінки за критерієм «ціна» тендерної документації (пункт 1 розділу V тендерної документації) не містить інформації про врахування податку на додану вартість (ПДВ); - Додаток 1 Тендерної документації передбачає у разі подання тендерної пропозиції Учасником, який не є платником ПДВ, Учасником робиться відповідний запис - «без ПДВ». 4. в порушення вимог пункту 13 частини 2 статті 22 Закону, в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій; - Оголошення містить всі вимоги передбачені згідно Закону України «Про публічні закупівлі». 5. в порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону, в тендерній документації відсутня вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. - Тендерна документація не передбачає залучення субпідряду. 6. Крім того, аналізом встановлено, що тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі - Закон № 1644). - 5.2. Тендерної Документації передбачено «Відповідно до частини першої статті 5 Закону України “Про санкції”, доручення Прем’єр-міністра України від 24.09.2015 №39207/1/1-15 та наказу Міністерства оборони України від 29.09.2015 №518 “Питання виконання Указу Президента України від 16.09.2016 №549/2015” закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у юридичних осіб – резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походження з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та чинного законодавства про затверджені санкції.» За результатами аналізу розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, перелік документів та спосіб підтвердження учасником відповідності кваліфікаційним критеріям встановлених Замовником викладені у Додатку 4 цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 1 Додатку №4 тендерної документації від учасників в складі пропозицій вимагалися наступні документи, зокрема, довідка (лист) в довільній формі про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання умов технічного завдання та будуть безпосередньо залучені при виконанні даних робіт (згідно кошторисного розрахунку) та засвідчені учасником копії документів про право власності або користування обладнанням, необхідним для виконання послуг (копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, або копія договору оренди, або управління майном тощо). Так, відповідно до вищевказаних вимог тендерної документації, учасником ТОВ «Уютспецбуд» в складі пропозиції надано відомість про обладнання та матеріально-технічну базу, які необхідні для виконання робіт від 03.07.2019 року №20/07 із зазначенням наступної орендованої техніки: кран на автоходу (КРАЗ), кран на автоходу (ЗІЛ), вантажівка (МАЗ), екскаватор-навантажувач (Катерпіллер), екскаватор (Катерпіллер) та бульдозер (ДЗ-42Г). Слід відмітити, що вищеперерахована техніка орендується учасником ТОВ «Уютспецбуд» у ТОВ «Спецтрансбуд-7» за договором від 06.05.2019 року, копію якого надано в складі пропозиції даного учасника. Так, відповідно до пункту 3.1 розділу 3 вказаного договору передбачено, що передача, в тому числі вищеперерахованої техніки, в орендне користування учаснику відбувається за актом прийому передачі. Однак, в складі пропозиції учасника ТОВ «Уютспецбуд» відсутні акти прийому передачі даної техніки, які підтверджують фактичну їх передачу учаснику, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1 Додатку №4 тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. Крім того, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Уютспецбуд» відсутні копії документів про право власності обладнання, зазначене учасником у пунктах 10-33 відомості про обладнання та матеріально-технічну базу, які необхідні для виконання робіт від 03.07.2019 року №20/07. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Уютспецбуд» не відповідає вимогам пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1 Додатку №4 тендерної документації, що в свою чергу не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. - Додаток 4 Тендерної документації передбачає «Довідка (лист) в довільній формі про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання умов технічного завдання та будуть безпосередньо залучені при виконанні даних робіт (згідно кошторисного розрахунку).Засвідчені Учасником копії документів про право власності або користування обладнанням, необхідним для виконання послуг (копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, або копія договору оренди, або управління майном тощо). - Засвідчені Учасником копії документів на право власності або оренду, або копії документів, що свідчать про інші договірні відносини щодо користування матеріально-технічною базою або приміщенням.» -Учасник надав Договір оренди як і вимагалось документацією.

2019-08-15 14:19:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-01-28-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


28.01.2020 № 9

Житомир


Про призначення
перевірки закупівель


Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 29 січня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-05-16-000635-c, UA-2019-01-10-000675-c та UA-2019-06-18-001621-c, здійснених Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Малинської міської ради.
2. Проведення перевірки закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, доручити ЗАРУБІ Віталію Володимировичу, головному державному аудитору відділу контролю у сфері закупівель.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.



В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК

2020-01-28 11:00:20


Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2019 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Джерело-Соколів 2 809 506,00
UAH з ПДВ
2 779 506,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" 2 950 000,00
UAH з ПДВ
2 809 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Екоресурс" Малинської міської ради Житомирської області 2 976 874,00
UAH з ПДВ
2 976 874,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 18:32
Малин 4.rar
03 липня 2019 17:10
МАЛИН (3).rar
03 липня 2019 17:10
Новая папка (2).rar
03 липня 2019 17:10
Новая папка.rar

Публічні документи

09 липня 2019 16:34
Електронний підпис
09 липня 2019 16:28
Пропозиція2.pdf
03 липня 2019 17:52
Електронний підпис
03 липня 2019 17:49
Довідка техніка.pdf
03 липня 2019 17:49
Довідка працівники.pdf
03 липня 2019 17:49
Лист відгук.pdf
03 липня 2019 17:49
Аналогічний договір.pdf
03 липня 2019 17:49
Договір оренди.pdf
03 липня 2019 17:49
Пропозиція.pdf
03 липня 2019 17:49
Кошторис.pdf
03 липня 2019 17:49
Декларація з ОП.pdf
03 липня 2019 17:49
Ліцензія ДАБІ.pdf
03 липня 2019 17:49
94.imd
03 липня 2019 17:49
Гарантійний лист.pdf
03 липня 2019 17:49
Копія Наказу.pdf
03 липня 2019 17:49
Копія Статуту.pdf
03 липня 2019 17:49
Лист ч. 2 ст. 17 Закону.pdf

Публічні документи

03 липня 2019 11:35
Електронний підпис
03 липня 2019 11:33
Тендерна пропозиція.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Джерело-Соколів

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД"

"Екоресурс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Джерело-Соколів
#31715093
Відхилено 2 779 506,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 11:17
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД"
#42613505
Переможець 2 809 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 11:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД"
#42613505
2 809 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 16:54
Локальний кошторис.pdf укладений
23 липня 2019 16:51
Протокол погодження договірної ціни.pdf укладений
23 липня 2019 16:51
календарний графік.pdf укладений
23 липня 2019 16:51
договірна ціна.pdf укладений
23 липня 2019 16:51
Договір підряду №13 від 23.07.2019.pdf укладений
23 липня 2019 16:51
Локальний кошторис.pdf укладений
23 липня 2019 16:50
Протокол погодження договірної ціни.pdf укладений
23 липня 2019 16:50
календарний графік.pdf укладений
23 липня 2019 16:50
договірна ціна.pdf укладений
23 липня 2019 16:50
Договір підряду №13 від 23.07.2019.pdf укладений
23 липня 2019 16:50