Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34064800 |
Місцезнаходження: | 11601, Україна , Житомирська обл., МАЛИН, площа Соборна, 6а |
Контактна особа: |
О В Лебедєв +380(04133)5-27-87 malin.ugkh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2019 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 04 липня 2019 12:36 |
Очікувана вартість: | 2 976 874,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 768,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 89306.22 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Попередня оплата 30% Роботи виконуються за рахунок коштів: - Субвенції з державного бюджету - кошти місцевого бюджету | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | за фактично виконані роботи Роботи виконуються за рахунок коштів: - Субвенції з державного бюджету - кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2019 15:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2019 15:34 |
46_СД_ДФ_7-1-1.rtf | |
18 червня 2019 15:34 |
46_СД_ДФ_2-4-3.rtf | |
18 червня 2019 15:34 |
46_СД_ДФ_2-4-2.rtf | |
18 червня 2019 15:34 |
46_СД_ДФ_2-4-1.rtf | |
18 червня 2019 15:34 |
46_СД_ДФ_2-3-4.rtf | |
18 червня 2019 15:34 |
46_СД_ДФ_2-3-3.rtf | |
18 червня 2019 15:34 |
46_СД_ДФ_2-3-2.rtf | |
18 червня 2019 15:34 |
46_СД_ДФ_2-3-1.rtf | |
18 червня 2019 15:34 |
46_СД_ДФ_2-2-5.rtf | |
18 червня 2019 15:34 |
46_СД_ДФ_2-2-4.rtf | |
18 червня 2019 15:34 |
46_СД_ДФ_2-2-3.rtf | |
18 червня 2019 15:34 |
46_СД_ДФ_2-2-2.rtf | |
18 червня 2019 15:34 |
46_СД_ДФ_2-2-1.rtf | |
18 червня 2019 15:34 |
46_СД_ДФ_2-1-2.rtf | |
18 червня 2019 15:34 |
46_СД_ДФ_2-1-1.rtf | |
18 червня 2019 15:34 |
46_СД_ВОБ.rtf | |
18 червня 2019 15:34 |
Експертний звіт.jpg | |
18 червня 2019 15:34 |
Тендерна_документацiя_(СТАВКИ).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-01-000055 ● 7b77135125cd4ebf9a4c9f13ce7be49d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2019 17:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.08.2019
№42
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.08.2019 № 42.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2019-06-18-001621-c від 18.06.2019 – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА ВИСНОВОК На виявлені порушення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області відповідно до Н А К А З від 01.08.2019 №42 UA-2019-06-18-001621-c- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 1. в порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в тендерній документації не передбачають необхідності застосування заходів із захисту довкілля; - Додаток 2 Тендерної документації передбачає захист довкілля шляхом підписанням даного додатку. 2. в порушення вимог пункту 5 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація не містить осягу робіт; - Оголошення та дефектні акти передбачають обсяги робіт. 3. в порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 22 Закону, опис методики оцінки за критерієм «ціна» тендерної документації (пункт 1 розділу V тендерної документації) не містить інформації про врахування податку на додану вартість (ПДВ); - Додаток 1 Тендерної документації передбачає у разі подання тендерної пропозиції Учасником, який не є платником ПДВ, Учасником робиться відповідний запис - «без ПДВ». 4. в порушення вимог пункту 13 частини 2 статті 22 Закону, в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій; - Оголошення містить всі вимоги передбачені згідно Закону України «Про публічні закупівлі». 5. в порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону, в тендерній документації відсутня вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. - Тендерна документація не передбачає залучення субпідряду. 6. Крім того, аналізом встановлено, що тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі - Закон № 1644). - 5.2. Тендерної Документації передбачено «Відповідно до частини першої статті 5 Закону України “Про санкції”, доручення Прем’єр-міністра України від 24.09.2015 №39207/1/1-15 та наказу Міністерства оборони України від 29.09.2015 №518 “Питання виконання Указу Президента України від 16.09.2016 №549/2015” закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у юридичних осіб – резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походження з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та чинного законодавства про затверджені санкції.» За результатами аналізу розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, перелік документів та спосіб підтвердження учасником відповідності кваліфікаційним критеріям встановлених Замовником викладені у Додатку 4 цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 1 Додатку №4 тендерної документації від учасників в складі пропозицій вимагалися наступні документи, зокрема, довідка (лист) в довільній формі про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання умов технічного завдання та будуть безпосередньо залучені при виконанні даних робіт (згідно кошторисного розрахунку) та засвідчені учасником копії документів про право власності або користування обладнанням, необхідним для виконання послуг (копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, або копія договору оренди, або управління майном тощо). Так, відповідно до вищевказаних вимог тендерної документації, учасником ТОВ «Уютспецбуд» в складі пропозиції надано відомість про обладнання та матеріально-технічну базу, які необхідні для виконання робіт від 03.07.2019 року №20/07 із зазначенням наступної орендованої техніки: кран на автоходу (КРАЗ), кран на автоходу (ЗІЛ), вантажівка (МАЗ), екскаватор-навантажувач (Катерпіллер), екскаватор (Катерпіллер) та бульдозер (ДЗ-42Г). Слід відмітити, що вищеперерахована техніка орендується учасником ТОВ «Уютспецбуд» у ТОВ «Спецтрансбуд-7» за договором від 06.05.2019 року, копію якого надано в складі пропозиції даного учасника. Так, відповідно до пункту 3.1 розділу 3 вказаного договору передбачено, що передача, в тому числі вищеперерахованої техніки, в орендне користування учаснику відбувається за актом прийому передачі. Однак, в складі пропозиції учасника ТОВ «Уютспецбуд» відсутні акти прийому передачі даної техніки, які підтверджують фактичну їх передачу учаснику, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1 Додатку №4 тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. Крім того, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Уютспецбуд» відсутні копії документів про право власності обладнання, зазначене учасником у пунктах 10-33 відомості про обладнання та матеріально-технічну базу, які необхідні для виконання робіт від 03.07.2019 року №20/07. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Уютспецбуд» не відповідає вимогам пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1 Додатку №4 тендерної документації, що в свою чергу не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. - Додаток 4 Тендерної документації передбачає «Довідка (лист) в довільній формі про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання умов технічного завдання та будуть безпосередньо залучені при виконанні даних робіт (згідно кошторисного розрахунку).Засвідчені Учасником копії документів про право власності або користування обладнанням, необхідним для виконання послуг (копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, або копія договору оренди, або управління майном тощо). - Засвідчені Учасником копії документів на право власності або оренду, або копії документів, що свідчать про інші договірні відносини щодо користування матеріально-технічною базою або приміщенням.» -Учасник надав Договір оренди як і вимагалось документацією.
2019-08-15 14:19:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2020-01-28-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.01.2020 № 9
Житомир
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 29 січня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-05-16-000635-c, UA-2019-01-10-000675-c та UA-2019-06-18-001621-c, здійснених Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Малинської міської ради.
2. Проведення перевірки закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, доручити ЗАРУБІ Віталію Володимировичу, головному державному аудитору відділу контролю у сфері закупівель.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК
2020-01-28 11:00:20
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 липня 2019 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Джерело-Соколів |
2 809 506,00
UAH з ПДВ
|
2 779 506,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" |
2 950 000,00
UAH з ПДВ
|
2 809 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Комунальне підприємство "Екоресурс" Малинської міської ради Житомирської області |
2 976 874,00
UAH з ПДВ
|
2 976 874,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Джерело-Соколів #31715093 |
Відхилено |
2 779 506,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2019 11:17
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" #42613505 |
Переможець |
2 809 000,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2019 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2019 16:54
|
Локальний кошторис.pdf | укладений |
23 липня 2019 16:51
|
Протокол погодження договірної ціни.pdf | укладений |
23 липня 2019 16:51
|
календарний графік.pdf | укладений |
23 липня 2019 16:51
|
договірна ціна.pdf | укладений |
23 липня 2019 16:51
|
Договір підряду №13 від 23.07.2019.pdf | укладений |
23 липня 2019 16:51
|
Локальний кошторис.pdf | укладений |
23 липня 2019 16:50
|
Протокол погодження договірної ціни.pdf | укладений |
23 липня 2019 16:50
|
календарний графік.pdf | укладений |
23 липня 2019 16:50
|
договірна ціна.pdf | укладений |
23 липня 2019 16:50
|
Договір підряду №13 від 23.07.2019.pdf | укладений |
23 липня 2019 16:50
|