Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2019-06-18-001382-b 740fd77871e04fd38ff44366c6673f26
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рубаневич Олександр Сергійович

380965393151 rubanevich-aleks@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент праці та соціальної політики Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36290160
Місцезнаходження замовника: 65017, Україна, Одеська обл., Одеса, вулиця Косовська, 2-Д
Контактна особа замовника: Рубаневич Олександр Сергійович
380965393151
rubanevich-aleks@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 23:59
Початок аукціону: 05 липня 2019 14:08
Очікувана вартість: 270 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65017, Україна, Одеська область, Одеса, вулиця Косовська, 2-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 червня 2019 17:39
Електронний цифровий підпис
18 червня 2019 17:38
Тендерна документація БФП.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 червня 2019 09:01
Дата відповіді: 19 червня 2019 15:50
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Тендерним комітетом розглядаються тендерні пропозиції, які відповідають технічним вимогам предмету закупівлі або покращують його, незалежно від марки або моделі.

2. Усі вітчизняні та іноземні учасники (не залежно від того чи є вони платниками ПДВ або платниками єдиного податку) беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Розглядатись буде остаточна ціна (найбільш економічно вигідна пропозиція учасника ) за результатами аукціона (з ПДВ/без ПДВ відповідно до умов здійснення підприємницької діяльності).

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-24-000008 ● 056a7a137c754e2483cf3364f658ddad
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-24
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-24 15:55:34
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.06.2019 Одеса № 214


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 24.06.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 21.06.2019.


Начальник Олег МУРАТОВ



Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 24.06.2019 № 214

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення

3. UA-2019-06-18-001382-b 18.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником відмінено торги через неможливість усунення порушень

2019-06-27 14:07:53

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 12 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент праці та соціальної політики Одеської міської ради, 36290160, Україна, Одеса, вулиця Косовська, 2-Д
  2. Інформація про предмет закупівлі: Багатофункціональні пристрої, 270000UAH, 30120000-6, ДК021, 9, штуки
  3. Інформація про оприлюднення: 740fd77871e04fd38ff44366c6673f26, 2019-06-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 24 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу досліджувались документи та інформація щодо зазначеної закупівлі: річний план закупівель Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). За результатами проведеного моніторингу закупівлі встановлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами) (далі – Наказ № 490) у «Формі оголошення про проведення відкритих торгів» відсутня інформація про вид предмету закупівлі, джерело фінансування та умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 477/28577, замовник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом. При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель., 25 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами проведеного моніторингу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам законодавства про закупівлі порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

-

2019-07-01 09:15:19

Інформація про відміну

Дата скасування
26 червня 2019 17:31
Причина скасування
Відповідно до ч.1 ст 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
26 червня 2019 17:30 Протокол 12.2.pdf

Актуальні тендери

До пошуку