Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (фліпчарт та приладдя до нього)
Очікувана вартість
6 890,00 UAH
UA-2019-06-18-001381-b ● 8c68411f5644440fbfb2685f248df6dd
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41931754 |
Вебсайт: | http://likar.center |
Місцезнаходження: | 10020, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан Визволення, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ольга Корягіна 380672630102 o.koriagina@likar.center |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2019 17:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 04 липня 2019 14:59 |
Очікувана вартість: | 6 890,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Фліпчарт, 70 х 100 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Дошка магнітна сухостираєма в алюмінієвій рамці, 150 x 100 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Губка для дошок магнітна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Блокнот для фліпчарту, 66 х 99 см, 20 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 упаковка
Магніти для дошок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 упаковка
Набір маркерів для білих дошок, 4 маркери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2019 17:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2019 17:38 |
Тендерна документація.pdf | |
18 червня 2019 17:38 |
Форма пропозиції.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 червня 2019 09:01
Дата відповіді: 21 червня 2019 16:41
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Пропонований Учасником товар має відповідати технічним та якісним характеристикам зазначеним Замовником у тендерній документації. До участі у закупівлі допускається фізична особа-підприємець неплатник ПДВ. Його ціна буде розглянута як остаточна.
Пропонований Учасником товар має відповідати технічним та якісним характеристикам зазначеним Замовником у тендерній документації. До участі у закупівлі допускається фізична особа-підприємець неплатник ПДВ. Його ціна буде розглянута як остаточна.
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 25 червня 2019 09:22 |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів |