Офісне устаткування та приладдя різне (фліпчарт та приладдя до нього)
Очікувана вартість
6 890,00 UAH
UA-2019-06-18-001381-b 8c68411f5644440fbfb2685f248df6dd
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41931754
Вебсайт замовника: http://likar.center
Місцезнаходження замовника: 10020, Україна, Житомирська обл., Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Контактна особа замовника: Ольга Корягіна
380672630102
o.koriagina@likar.center

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2019 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2019 23:59
Початок аукціону: 04 липня 2019 14:59
Очікувана вартість: 6 890,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 68,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Фліпчарт, 70 х 100 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Дошка магнітна сухостираєма в алюмінієвій рамці, 150 x 100 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Губка для дошок магнітна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Блокнот для фліпчарту, 66 х 99 см, 20 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 упаковка
Магніти для дошок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 упаковка
Набір маркерів для білих дошок, 4 маркери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 червня 2019 17:39
Електронний цифровий підпис
18 червня 2019 17:38
Тендерна документація.pdf
18 червня 2019 17:38
Форма пропозиції.xlsx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 червня 2019 09:01
Дата відповіді: 21 червня 2019 16:41
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Пропонований Учасником товар має відповідати технічним та якісним характеристикам зазначеним Замовником у тендерній документації. До участі у закупівлі допускається фізична особа-підприємець неплатник ПДВ. Його ціна буде розглянута як остаточна.

Інформація про відміну

Дата скасування
25 червня 2019 09:22
Причина скасування
Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів
Документи
Немає

Актуальні тендери

До пошуку