Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
327 340,00 UAH
UA-2019-06-18-001292-c 43037a98ed5b4736a96de114afe0b5d1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Запорожець Володимир Іванович

+380645431276 Krem_sanator@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кремінська обласна загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-III ступенів
Код ЄДРПОУ: 20153177
Місцезнаходження: 92900, Україна , Луганська обл., м Кремінна, вул. Декабристів буд. 1Б
Контактна особа: Запорожець Володимир Іванович
+380645431276
Krem_sanator@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 05 липня 2019 11:33
Очікувана вартість: 327 340,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 270,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Вся інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначена в тендерній документації. Вид предмета закупівлі - товари. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату фактично поставлених товарів протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами документів, що підтверджують отримання таких товарів, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Персональний комп’ютер учня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92900, Україна, Луганська область, Кремінський район, місто Кремінна, ВУЛИЦЯ ДЕКАБРИСТІВ, будинок 1 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Персональний комп’ютер вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92900, Україна, Луганська область, Кремінський район, місто Кремінна, ВУЛИЦЯ ДЕКАБРИСТІВ, будинок 1 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
5 шт
Персональний комп’ютер бухгалтерії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92900, Україна, Луганська область, Кремінський район, місто Кремінна, ВУЛИЦЯ ДЕКАБРИСТІВ, будинок 1 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату фактично поставлених товарів протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами документів, що підтверджують отримання таких товарів, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 14:39
ТД_ПЕРСОНАЛЬНІ_КОМП_ЮТЕРИ_КРЕМІНСЬКА_ЗОШ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 18 червня 2019 19:13
Дата відповіді: 21 червня 2019 20:06
Уточніть будь-ласка, монтаж обладнання потрібен?
Відповідь: Доброго дня! Так.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-01-000004 ● 3b9635b9bb55499da668c3c7e0c3d118
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2019 11:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
27.06.2019 № 32
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 27.06.2019 № 32
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-06-18-001292-c 18.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надання заперечення до висновку згідно ч. 8 статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922 (зі змінами).

2019-07-05 12:41:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 256 222,26
UAH з ПДВ
246 411,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 264 999,00
UAH з ПДВ
248 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Крамар Наталія Вікторівна 326 830,00
UAH з ПДВ
326 830,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАНЕНКО ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ 327 275,00
UAH з ПДВ
327 275,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 11:20
Електронний підпис
04 липня 2019 23:02
Електронний підпис
04 липня 2019 23:00
Виписка.pdf
04 липня 2019 23:00
Довідка.pdf
04 липня 2019 23:00
Фрай 3345-0719.pdf
04 липня 2019 23:00
Фрай 3345-0719.pdf (1).p7s
04 липня 2019 23:00
Фрай 3345-0719.pdf.p7s
04 липня 2019 23:00
Гарантія Фрай 3345.zip

Публічні документи

03 липня 2019 14:45
Вытяг.pdf
03 липня 2019 14:45
Выписка.pdf
03 липня 2019 14:45
Додаток2.pdf
03 липня 2019 14:45
Додаток1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ФОП Крамар Наталія Вікторівна

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАНЕНКО ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 246 411,48
UAH з ПДВ
11 липня 2019 15:08
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Відхилено 248 000,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 15:30
ФОП Крамар Наталія Вікторівна
#2721101144
Переможець 326 830,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Крамар Наталія Вікторівна
#2721101144
326 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 липня 2019 15:32
Електронний підпис
12 липня 2019 15:31
протокол_25.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 12:51
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 10:46
ДУ 1 договір 103.pdf зміни до договору
05 серпня 2019 10:30
Електронний підпис укладений
29 липня 2019 11:54
Договір 103 ПК.pdf укладений
29 липня 2019 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди № 1 від 05.08.2019 року. 13. Номер додаткової угоди – 1. 14. Сума договору після внесення змін – 326 830,00 грн. без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін – 14 персональних комп’ютерів.
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 326 830,00
UAH