Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
327 340,00 UAH
UA-2019-06-18-001292-c 43037a98ed5b4736a96de114afe0b5d1
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Кремінська обласна загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-III ступенів
Код ЄДРПОУ: 20153177
Місцезнаходження замовника: 92900, Україна, Луганська обл., м Кремінна, вул. Декабристів буд. 1Б
Контактна особа замовника: Запорожець Володимир Іванович
+380645431276
Krem_sanator@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 05 липня 2019 11:33
Очікувана вартість: 327 340,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 270,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Вся інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначена в тендерній документації. Вид предмета закупівлі - товари. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату фактично поставлених товарів протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами документів, що підтверджують отримання таких товарів, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Персональний комп’ютер учня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92900, Україна, Луганська область, Кремінський район, місто Кремінна, ВУЛИЦЯ ДЕКАБРИСТІВ, будинок 1 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Персональний комп’ютер вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92900, Україна, Луганська область, Кремінський район, місто Кремінна, ВУЛИЦЯ ДЕКАБРИСТІВ, будинок 1 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
5 шт
Персональний комп’ютер бухгалтерії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92900, Україна, Луганська область, Кремінський район, місто Кремінна, ВУЛИЦЯ ДЕКАБРИСТІВ, будинок 1 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату фактично поставлених товарів протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами документів, що підтверджують отримання таких товарів, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 червня 2019 14:41
Електронний цифровий підпис
18 червня 2019 14:39
ТД_ПЕРСОНАЛЬНІ_КОМП_ЮТЕРИ_КРЕМІНСЬКА_ЗОШ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 18 червня 2019 19:13
Дата відповіді: 21 червня 2019 20:06
Уточніть будь-ласка, монтаж обладнання потрібен?
Відповідь: Доброго дня! Так.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-01-000004 ● 3b9635b9bb55499da668c3c7e0c3d118
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-27
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-01 11:26:46
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
27.06.2019 № 32
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 27.06.2019 № 32
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-06-18-001292-c 18.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надання заперечення до висновку згідно ч. 8 статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922 (зі змінами).

2019-07-05 12:41:49

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 01 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 16 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Кремінська обласна загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-III ступенів, 20153177, Україна, м Кремінна, вул. Декабристів буд. 1Б
  2. Інформація про предмет закупівлі: Персональний комп’ютер бухгалтерії, 327340UAH, 30210000-4, ДК021, 5, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 43037a98ed5b4736a96de114afe0b5d1, 2019-06-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 01 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі,відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план Кремінської обласної загальноосвітньої санаторної школи-інтернат I-IIIступенів(далі - Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затвердженурішенням тендерного комітету від 18.06.2019 № б/н. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовникане містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено нормичастини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону., 01 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 Закону та пункту другого частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 256 222,26
UAH з ПДВ
246 411,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 264 999,00
UAH з ПДВ
248 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Крамар Наталія Вікторівна 326 830,00
UAH з ПДВ
326 830,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАНЕНКО ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ 327 275,00
UAH з ПДВ
327 275,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 17:36
sign.p7s
04 липня 2019 17:35
Технічна частина.pdf

Публічні документи

12 липня 2019 11:20
sign.p7s
04 липня 2019 23:02
sign.p7s
04 липня 2019 23:00
Виписка.pdf
04 липня 2019 23:00
Довідка.pdf
04 липня 2019 23:00
Фрай 3345-0719.pdf
04 липня 2019 23:00
Фрай 3345-0719.pdf (1).p7s
04 липня 2019 23:00
Фрай 3345-0719.pdf.p7s
04 липня 2019 23:00
Гарантія Фрай 3345.zip

Публічні документи

03 липня 2019 14:45
Вытяг.pdf
03 липня 2019 14:45
Выписка.pdf
03 липня 2019 14:45
Додаток2.pdf
03 липня 2019 14:45
Додаток1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 246 411,48
UAH з ПДВ
11 липня 2019 15:08
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Відхилено 248 000,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 15:30
ФОП Крамар Наталія Вікторівна
#2721101144
Переможець 326 830,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Крамар Наталія Вікторівна
#2721101144
326 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 липня 2019 15:32
sign.p7s
12 липня 2019 15:31
протокол_25.pdf

Актуальні тендери

До пошуку