Овочі та фрукти
Очікувана вартість
62 000,00 UAH
UA-2019-06-18-001246-b 4a861e26ead64e0e9f0755504f3b2fa8
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: СТРИЖАВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК -ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03188145
Місцезнаходження замовника: 23210, Україна, Вінницька обл., Вінницький р-н, смт. Стрижавка, вул.Новосільська, буд. 39
Контактна особа замовника: Македонська Ніна Михайлівна
380432585489
strdbu@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 04 липня 2019 13:40
Очікувана вартість: 62 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 310,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Овочі та фрукти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2550 кілограми
Овощі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23210, Україна, Вінницька область, смт.Стрижавка, Новосільська, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
600 кілограми
Фрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23210, Україна, Вінницька область, смт.Стрижавка, Новосільська, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 червня 2019 16:49
Електронний цифровий підпис
18 червня 2019 16:47
ТД_овочі фрукти_д3.doc
18 червня 2019 16:47
ТД_овочі фрукти_2019.doc
18 червня 2019 16:47
ТД_овочі фрукти_д4.doc
18 червня 2019 16:47
ТД_овочі фрукти_д2.docx
18 червня 2019 16:47
ТД_овочі фрукти_д1.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-18-001246-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович, Код ЄДРПОУ:3261508232
Дата подання: 05 липня 2019 14:38
щодо виявлення не відповідності Тендерної документації в учасника ФОП Чупрія Д.В.
ФОП Облапенко В.І. просить звернути увагу Замовника – СТРИЖАВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК - ІНТЕРНАТ щодо закупівлі ДК 021:2015 –03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи Ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-18-001246-b ID 4a861e26ead64e0e9f0755504f3b2fa8 щодо виявлення не відповідності Тендерної документації в учасника ФОП Чупрій Дмитро Володимирович, який брав участь в даній закупівлі. Замовник СТРИЖАВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК - ІНТЕРНАТ у ТД прописав вимоги щодо товару даної закупівлі, кваліфікації учасників торгів та які документи учасник (-ки) повинні були надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції. ФОП Чупрій Д.В. надав не повний пакет документів, які прописав Замовник у ТД, а саме: - Технічні вимоги до товару Додаток 2 до ТД: 1. пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса; конкретну торгівельну назву запропонованого товару; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання); ФОП Чупрій Д.В. не повністю виконав дану умову, не надавши всі дані, які прописував Замовник. ФОП Чупрій Д.В. надав лише довідку в якій написані основні характеристики, що є не виконаю умовою, яку прописував Замовник. 2. Якісними вимогами потребуємо: завантажити документи, які підтверджують якість кожного виду продукції (сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію. ФОП Чупрій Д.В. не повністю виконав дану умову, не надавши всі дані, які прописував Замовник. ФОП Чупрій Д.В. надав лише копії Декларацій постачальника на деякі товари (на шість позицій), які прописував Замовник, а на остальні шість позицій не надав, що є не виконаю умовою, яку прописував Замовник. - Довідка із зазначенням нижчезазначеної інформації (Відомості про учасника у довільній формі із зазначенням повного найменування, код за ЄДРПОУ; місцезнаходження, контактні телефони, банківські реквізити, форми та ставки оподаткування; інформації про керівника) ФОП Чупрій Д.В. не повністю виконав дану умову, не надавши всі дані, які прописував Замовник, що є не виконаю умовою, яку прописував Замовник. Виходячи із вищезазначеного просимо детально переглянути тендерну пропозицію ФОП Чупрій Д.В. та зробити об’єктивну оцінку, прийнявши відповідні рішення, що не суперечать Тендерній документації, вимогам чинному законодавству, зокрема ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 09.07.2019 № 9097.pdf
Дата публікації: 10 липня 2019 10:55

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2019 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Чурпій Дмитро Володимирович 59 810,00
UAH з ПДВ
59 410,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович 61 550,00
UAH з ПДВ
59 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОВАЛЬ АРТЕМ МИКОЛАЙОВИЧ" 61 970,00
UAH з ПДВ
61 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 14:23
цінова остаточна
01 липня 2019 16:31
sign.p7s
01 липня 2019 16:08
якісні.pdf
01 липня 2019 16:08
цінова.pdf
01 липня 2019 16:08
техн.вимоги.pdf
01 липня 2019 16:08
проект договору.pdf
01 липня 2019 16:08
право підпису.pdf
01 липня 2019 16:08
паспорт.pdf
01 липня 2019 16:08
лист-пояснення.pdf
01 липня 2019 16:08
Лист погодження.pdf
01 липня 2019 16:08
Лист мед книжки.pdf
01 липня 2019 16:08
лист згода перс.дані.pdf
01 липня 2019 16:08
лист відгук.pdf
01 липня 2019 16:08
Лист -відгук 1.pdf
01 липня 2019 16:08
код.pdf
01 липня 2019 16:08
довідка ст.17.pdf
01 липня 2019 16:07
витяг.pdf
01 липня 2019 16:07
Витяг держ реєстр.pdf
01 липня 2019 16:07
виписка.pdf
01 липня 2019 16:07
Аналогічний договір.pdf
01 липня 2019 16:07
Аналог.договір.pdf
01 липня 2019 16:07
Акт обробки складу.pdf
01 липня 2019 16:07
Акт обробки авто.pdf

Публічні документи

03 липня 2019 17:23
28Лист щодо позиції.PDF
03 липня 2019 17:23
26Лист щодо висновку.PDF
03 липня 2019 17:23
24Копії договорів.PDF
03 липня 2019 17:23
19Довідка щодо ПДВ.PDF
03 липня 2019 17:23
16Довідка рахунки.PDF
03 липня 2019 17:23
15Гарантійний лист.PDF
03 липня 2019 17:23
12Лист щодо договору.PDF
03 липня 2019 17:23
5-8Документи статутні.PDF
03 липня 2019 17:23
4по ст. 17 ЗУ.PDF
03 липня 2019 17:23
3тех. паспорт на ТЗ.pdf
03 липня 2019 17:23
2Мат.-тех. база.PDF
03 липня 2019 17:23
0Реєстр.PDF
03 липня 2019 17:23
10Тех. характеристики.PDF
03 липня 2019 17:23
1Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

01 липня 2019 15:37
цінова.pdf
01 липня 2019 15:37
установчі.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Чурпій Дмитро Володимирович
#2874409413
Переможець 59 410,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 16:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Чурпій Дмитро Володимирович
#2874409413
59 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 липня 2019 14:47
116 дог.PDF укладений
18 липня 2019 14:46
sign.p7s зміни до договору
26 липня 2019 10:40
Дод.уг.№1.PDF зміни до договору
26 липня 2019 10:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку