Овочі та фрукти
Очікувана вартість
395 000,00 UAH
UA-2019-06-18-001189-c d0641bc87aa5408185c312278c7a4f5b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Новосавицький психоневрологічний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189110
Місцезнаходження замовника: 67143, Україна, Одеська обл., Великомихайлівський р-н , село Новосавицьке
Контактна особа замовника: Оксана Ступаєнко
+380485927849
npnbi@meta.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 00:00
Очікувана вартість: 395 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 395,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Асортимент та конкретна кількість кожного виду товару зазначено в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26900 кілограм
Овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67143, Україна, Одеська область, Великомихайлівський район, с. Новосавицьке, Новосавицький психоневрологічний будинок-інтернат
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
6650 кілограм
Фрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67143, Україна, Одеська область, Великомихайлівський район, с. Новосавицьке, Новосавицький психоневрологічний будинок-інтернат
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Покупцем після поставки Постачальником замовленої партії товару згідно видаткової накладної протягом 10 робочих днів. До видаткової накладної додаються: - посвідчення якості; - або декларація виробника; - або сертифікати відповідності (якості); - або інші аналогічні документи, що підтверджують якість товару. У випадку, якщо повний пакет документів на поставлений товар не надано, Покупець має право в односторонньому порядку відмовитись від прийняття такого товар. Джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 червня 2019 14:24
Електронний цифровий підпис
18 червня 2019 14:22
Проект договору (овочі та фрукти).doc
18 червня 2019 14:22
ТД_(овочі та фрукти) .docx

Інформація про відміну

Дата відміни
04 липня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку