брикети торфові
Очікувана вартість
940 000,00 UAH
UA-2019-06-18-001146-b a9cc1834f1b843f391ebc721c673a2ea
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти,молоді та спорту Любарської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41865996
Місцезнаходження замовника: 13100, Україна, Житомирська обл., Любар, вул.Незалежності
Контактна особа замовника: Гижко Любов Іванівна
+380983774443
luba1107@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 16:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 16:17
Початок аукціону: 05 липня 2019 13:08
Очікувана вартість: 940 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 94,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
470 т
брикети торфові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13100, Україна, Житомирська область, Любарський р-н, Загальноосвітні та дошкільні навчальні заклади відділу освіти, молоді та спорту Любарської селищної ради Житомирської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару на підставі товарно-транспортної або видаткової накладної Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 червня 2019 16:17
Електронний цифровий підпис
18 червня 2019 16:12
ТД проект брикети..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 19 червня 2019 10:32
Дата відповіді: 21 червня 2019 14:16
Розмір мінімального кроку пониження ціни:94 грн. , зазначено вірно?
Відповідь: відповідно до оголошення про проведення розмір мінімального кроку пониження ціни - 94.00 грн.
Уточнення
Дата подання: 19 червня 2019 10:51
Дата відповіді: 21 червня 2019 14:57
Аналогічні договори мається на увазі договора на поставку вугілля усіх марок чи лише на брикети торф'яні?
Відповідь: в розумінні ТД аналогічним є договір на поставку товару який підпадає під код ДК 021:2015 - 09110000-3 - "Тверде паливо"
Уточнення
Дата подання: 19 червня 2019 10:52
Дата відповіді: 21 червня 2019 14:56
Скільки договорів має бути зазначено в довідці про аналогічні договора
Відповідь: відповідно до вимог ТД не менше одного аналогічного договору
Уточнення
Дата подання: 19 червня 2019 10:54
Дата відповіді: 21 червня 2019 14:59
У довідці про аналог.договора має бути зазначено інформація про заключені чи виконані договора?
Відповідь: відповідно до вимог ТД учасник надає "Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів, які укладені в 2016-2018 роках, разом із аналогічними договорами (не менше 1-го), що вказані в довідці", тобто укладений в даний період.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 19 червня 2019 11:20
Дата відповіді: 21 червня 2019 15:01
5.2.3. На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть бути покладено витрати у розмірі - 7000,00 грн. (сім тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. Згідно з п.18 ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Згідно з п. 32 ч.1 ст.1 Закону товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Відповідно Тендерної документації, предметом закупівлі є: Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09110000-3 - Тверде паливо (брикети торфові).Таким чином, юридично-консультаційні послуги не відносяться до предмету закупівлі. А отже, положення про їх сплату учасником-переможцем зазначених послуг не можуть бути включені до умов тендерної документації, навіть за умови добровільності їх сплати. Відповідно до ч.6 ст.28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом Згідно з положенням ст.32 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Відповідно до ч.4 ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Тобто, Закон не передбачає можливість встановлення додаткових умов, якими є оплата переможцем витрат, пов’язаних з наданням послуг Замовнику третьою особою. Таким чином, вищезазначені витрати, які повинні бути відшкодовані за надання послуг третьою особою, не відносяться до предмету закупівлі, з чого слідує, що положення щодо можливості покладення на учасника-переможця процедури закупівлі суми оплати послуг консультанта не можуть бути включені до Документації. Отже, дії Замовника в частині встановлення вищезазначеної умови в тендерній документації порушують вимоги ч.4 ст.22 Закону та один з принципів здійснення закупівель, визначних ст. 3 Закону, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Вимагаємо внести відповідні змін до тендерної документації, з метою усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі». У разі виникнення у Замовника сумніву, щодо порушення ним приписів Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємо увагу останнього на постанову Вінницького міського суду Вінницької області м. Вінниця від 31.01.2017 року в справі № 127/15574/16-а , провадження № 2-а/127/148/17. Даною постановою було визнано протиправною та незаконною вимогу Замовника по оплаті послуг консультанта торгів учасниками закупівель в Документації конкурсних торгів, яка містила формулювання щодо можливості покладення такого обов’язку на учасника-переможця. Також, звертаємо вашу увагу на рішення № 7587-р/пк від 27.10.2017 р. Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке містить аналогічну правову позицію. Так, в даному рішенні органом оскарження встановлено, що включення в тендерну документацію умови щодо можливості оплати консультанта порушують вимоги ч.4 ст.22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених ст.3 Закону, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Примірною тендерною документацією для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 680 від 13.04.2016, передбачено, що Замовник в тендерній документації в графі «Інша інформація» може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону України «Про публічні закупівлі»). Можливість залучення до проведення торгів консультантів підтверджується і роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 3302-04/28136-08 від 25.07.2012.
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст.204 Цивільного кодексу України, правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору.
Між замовниками та ПП «ЮКК «Партнери» укладаються договори про надання юридичних послуг, в яких зазначається, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснюватися учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
В тендерних документаціях на закупівлю, що розробляються за участі працівників ПП «ЮКК «Партнери» зазначається, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Отже, така норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити послуги Консультанта.
Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Консультанта не має наслідком відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та ніяким іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів. У разі відмови учасника-переможця закупівлі від оплати послуг, зазначені послуги оплачуються замовником торгів.
Таким чином, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовниками на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету. А оплата послуг Консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця з у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України. Аналогічної позиції дотримується Вінницький апеляційний адміністративний суд, постанова від 22.05.2017 по адміністративній справі № 127/15574/16-а.
Уточнення
Дата подання: 24 червня 2019 11:05
Дата відповіді: 24 червня 2019 18:55
Доброго дня, у ТД Замовником зазначено що проект договору має бути заповнений. Специфікація також?
Відповідь: Відповідно до Проекту договору Специфікація є невід"ємною його частиною.
Враховуючи вищевикладене, Специфікація має бути заповненою.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВУДПРОМ 816 390,00
UAH з ПДВ
775 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕЕНЕРГОПОТЕНЦІАЛ" 830 490,00
UAH з ПДВ
775 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 854 460,00
UAH з ПДВ
808 212,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО" 916 500,00
UAH з ПДВ
916 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОПАТИНСЬКИЙ ТОРФОБРИКЕТНИЙ ЗАВОД" 930 600,00
UAH з ПДВ
930 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2019 13:29
Документи переможця.pdf
04 липня 2019 15:20
sign.p7s
04 липня 2019 15:19
26.Статут ТОВ Вудпром.pdf
04 липня 2019 15:19
25.Протоколи_наказ.pdf
04 липня 2019 15:18
22.Лист про санкції.pdf
04 липня 2019 15:18
19.Проект договору.pdf
04 липня 2019 15:18
14.Сертифікат якості.pdf
04 липня 2019 15:18
10.Інформація ст.17.pdf
04 липня 2019 15:18
1.Реєстр.pdf

Публічні документи

03 липня 2019 15:58
sign.p7s
03 липня 2019 15:54
сертифікат торф.PDF
03 липня 2019 15:54
сертифікат.jpg
03 липня 2019 15:54
тех завдання.jpg
03 липня 2019 15:54
довкілля.jpg
03 липня 2019 15:54
тех паспорт2.jpg
03 липня 2019 15:54
тех паспорт4.jpg
03 липня 2019 15:54
тех паспорт3.jpg
03 липня 2019 15:54
тех паспорт1.jpg
03 липня 2019 15:54
працівники.jpg
03 липня 2019 15:54
ЛИСТ-ВІДГУК (ТОРФ).pdf
03 липня 2019 15:54
накл броди.jpg
03 липня 2019 15:54
договір виробник2.jpg
03 липня 2019 15:54
договір виробник1.jpg
03 липня 2019 15:54
лист щода заміни.jpg
03 липня 2019 15:54
накл дубр.jpg
03 липня 2019 15:54
накл дубр2.jpg
03 липня 2019 15:54
Дог броди1.jpg
03 липня 2019 15:54
Дог броди4.jpg
03 липня 2019 15:54
Дог броди6.jpg
03 липня 2019 15:54
Дог броди5.jpg
03 липня 2019 15:54
Дог броди3.jpg
03 липня 2019 15:54
Дог броди2.jpg
03 липня 2019 15:54
відгук.pdf
03 липня 2019 15:53
тп.jpg
03 липня 2019 15:53
Статут8.jpg
03 липня 2019 15:53
Статут7.jpg
03 липня 2019 15:53
Статут3.jpg
03 липня 2019 15:53
Статут4.jpg
03 липня 2019 15:53
Статут6.jpg
03 липня 2019 15:53
Статут9.jpg
03 липня 2019 15:53
Статут10.jpg
03 липня 2019 15:53
Статут5.jpg
03 липня 2019 15:53
ПДВ.jpg
03 липня 2019 15:53
Свідоцтво др1.jpg
03 липня 2019 15:53
проект4.jpg
03 липня 2019 15:53
ст17.jpg
03 липня 2019 15:53
Свідоцтво др2.jpg
03 липня 2019 15:53
проект3.jpg
03 липня 2019 15:53
проект2.jpg
03 липня 2019 15:53
проект1.jpg
03 липня 2019 15:53
Статут2.jpg
03 липня 2019 15:53
Паспорт1.jpg
03 липня 2019 15:53
Паспорт2.jpg
03 липня 2019 15:53
Статут1.jpg
03 липня 2019 15:53
персональні.jpg
03 липня 2019 15:53
субпідрядники.jpg
03 липня 2019 15:53
проект5.jpg
03 липня 2019 15:53
реєстр.jpg
03 липня 2019 15:53
санкції.jpg
03 липня 2019 15:53
проект6.jpg
03 липня 2019 15:53
ст 17 2.jpg
03 липня 2019 15:53
погодження.jpg
03 липня 2019 15:53
ЄДРПОУ1.jpg
03 липня 2019 15:53
ОПП 4.jpg
03 липня 2019 15:53
витяг.jpg
03 липня 2019 15:53
паспорт3.jpg
03 липня 2019 15:53
витяг (5).jpg
03 липня 2019 15:53
інд код.jpg
03 липня 2019 15:53
ЄДРПОУ2.jpg
03 липня 2019 15:53
наказ.jpg
03 липня 2019 15:53
витяг (6).jpg
03 липня 2019 15:53
витяг (4).jpg
03 липня 2019 15:53
витяг (2).jpg
03 липня 2019 15:53
витяг (3).jpg

Публічні документи

03 липня 2019 16:18
sign.p7s
03 липня 2019 16:17
7. Проект договору.pdf
03 липня 2019 16:17
5. Технічна частина.zip
03 липня 2019 16:17
4. Ст.17.zip
03 липня 2019 16:17
3. Ст.16.zip
03 липня 2019 16:17
2. Право підпису.zip

Публічні документи

04 липня 2019 13:45
sign.p7s
04 липня 2019 13:29
2 - Vagy.pdf
04 липня 2019 13:28
0 - Rejestr.pdf
04 липня 2019 13:28
1 - Propozycyja.pdf
04 липня 2019 13:28
23 - SpecDozvil.pdf
04 липня 2019 13:28
21 - ZgodaPersonDani.pdf
04 липня 2019 13:28
22 - Subpidradnyky.pdf
04 липня 2019 13:28
20 - PodatkyZaborgovanist.pdf
04 липня 2019 13:28
19 - NeBankrut.pdf
04 липня 2019 13:28
18 - BolkitNeSudym.pdf
04 липня 2019 13:28
17 - 3RokyNePrytiagPorushwTenderach.pdf
04 липня 2019 13:28
16 -NeprytiagnutoZaKorupc.pdf
04 липня 2019 13:28
12- ProektDogovoru.pdf
04 липня 2019 13:28
11 - VidomostiPidpryemstvo.pdf
04 липня 2019 13:28
15 - NeVnesenoDoRejestryKorupc.pdf
04 липня 2019 13:27
14 - DostavkaPerelik.pdf
04 липня 2019 13:27
13 - IstotniUmovyDogovoru.pdf
04 липня 2019 13:27
8 - Sertyfikat.pdf
04 липня 2019 13:27
10 - UpovnovazhenaOsoba.pdf
04 липня 2019 13:27
9 - ZahystDovkillia.pdf
04 липня 2019 13:27
7 - PojasnZapyskaJakist.pdf
04 липня 2019 13:27
6 - Statut+Dokumenty.pdf
04 липня 2019 13:27
4- Vidguk.pdf
04 липня 2019 13:27
5 - GarantVidsutPidstavVidmovy.pdf
04 липня 2019 13:27
4 - DosvidAnalogDogovory.pdf
04 липня 2019 13:27
3 - Pracivniki.pdf
04 липня 2019 13:27
2 - DogovirOrendaTransport.pdf
04 липня 2019 13:27
2 - MatTehBaza.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВУДПРОМ
#37395329
Переможець 775 400,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 14:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВУДПРОМ
#37395329
775 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 липня 2019 15:49
Договір укладений
23 липня 2019 15:45
sign.p7s зміни до договору
20 вересня 2019 17:36
Вудпром торфобрикет ДУ 19.09.2019.pdf зміни до договору
20 вересня 2019 17:33
sign.p7s зміни до договору
19 вересня 2019 17:45
ДУ 19.09.2019.pdf зміни до договору
19 вересня 2019 17:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 2207-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 2207-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку