Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Портативний венозний сканер)
Очікувана вартість
488 000,00 UAH
UA-2019-06-18-001098-b 8d86fa112c01456a9d4cba4538ed9587
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Копань Віктор Володимирович

380683792118 finance@onko.ck.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02005639
Вебсайт: http://www.onko.ck.ua/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Менделєєва, 7
Контактна особа: Копань Віктор Володимирович
380683792118
finance@onko.ck.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 04 липня 2019 14:26
Очікувана вартість: 488 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Портативний венозний сканер)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 Одиниця
33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Портативний венозний сканер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 15:59
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
18 червня 2019 15:59
ТД сканер.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-18-001098-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 21 червня 2019 16:13
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
18.06.2019 року Замовник оголосив закупівлю “33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Портативний венозний сканер)”.
Ознайомившись з медико-технічними вимогами до предмету закупівлі ми виявили, що вони дискримінують учасників та обмежують конкуренцію.
Такими вимогами є:
- ...Прилад також може застосовуватися для виявлення підшкірної кровотечі, варикозу вен, судинних стінок та інших судинних захворювань
-Автоматичне калібрування приладу
-Оптимальна висота для проведення дослідження не менше , мм Не менше 300±30
-Номінальна напруга не більше, ВА Не більше 10
-Глибина виявлення вен, мм не менше 8
-Яскравість проектора, люмен не менше 12
-Енергія інфрачервоного випромінення, мкВт/м2 <200
-Наявність змінної літієвої батареї ємністю, мАгод Не менше 6000
-Тривалість режиму автономної роботи, хв Не менше 180
-Габарити приладу, мм 220х65х65
-Вага приладу, г Не більше 450
-Металева настільна підставка Наявність

На ринку України наявні портативні венозні сканери, які призначені для проектування зображення вен на поверхню шкіри і виконують цю функцію з іншими технічними параметрами. Проте, це не заважає виконанню основної функції - проектування зображення вен на поверхню шкіри.
Відповідно до ст.3 ЗУ “Про публічні закупівлі” 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Враховуючи вищезазначене, спираючись на ст. 3, 5, 22, 23
ПРОШУ
Виключити з медико-технічних вимог вимоги, які дискримінують учасників та обмежують конкуренцію:
- ...Прилад також може застосовуватися для виявлення підшкірної кровотечі, варикозу вен, судинних стінок та інших судинних захворювань
-Автоматичне калібрування приладу
-Оптимальна висота для проведення дослідження не менше , мм Не менше 300±30
-Номінальна напруга не більше, ВА Не більше 10
-Глибина виявлення вен, мм не менше 8
-Яскравість проектора, люмен не менше 12
-Енергія інфрачервоного випромінення, мкВт/м2 <200
-Наявність змінної літієвої батареї ємністю, мАгод Не менше 6000
-Тривалість режиму автономної роботи, хв Не менше 180
-Габарити приладу, мм 220х65х65
-Вага приладу, г Не більше 450
-Металева настільна підставка Наявність
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 червня 2019 13:58
Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради", отримано вимогу про усунення порушення № UA-2019-06-18-001098-b (Дата подання: 18 червня 2019) процедури відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Портативний венозний сканер)», що стосується Внесення змін до Додатку 2 ТД Медико-технічних вимог.
Особа, що звернулася до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі вважає, що умови тендерної документації є дискримінаційними та такими, що суттєво обмежують конкуренцію серед учасників та просить зокрема виключити з тендерної документації наступні пункти, а саме: «Прилад також може застосовуватися для виявлення підшкірної кровотечі, варикозу вен, судинних стінок та інших судинних захворювань -Автоматичне калібрування приладу -Оптимальна висота для проведення дослідження не менше , мм Не менше 300±30 -Номінальна напруга не більше, ВА Не більше 10 -Глибина виявлення вен, мм не менше 8 -Яскравість проектора, люмен не менше 12 -Енергія інфрачервоного випромінення, мкВт/м2 <200 -Наявність змінної літієвої батареї ємністю, мАгод Не менше 6000 -Тривалість режиму автономної роботи, хв Не менше 180 -Габарити приладу, мм 220х65х65 -Вага приладу, г Не більше 450 -Металева настільна підставка Наявність.»
Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради", наділі надає відповідь на вимогу в порядку та в строки передбачені ч.1 ст.10 Закону:
1) Щодо наявності умов тендерної документації є дискримінаційними та такими, що суттєво обмежують конкуренцію
Інформуємо Вас, що вимоги до обладнання, яке закуповує замовник, були сформульовані виключно виходячи із потреб для фактичного їх використання із дотриманням принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економі та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі та недискримінації учасників, які визначені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
При підготовці технічного завдання спеціалістами Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" було проведено аналіз та дослідження обладнання, як світових, так і вітчизняних виробників. Крім того, технічні вимоги до предмету закупівлі, сформовані таким чином, щоб відповідати основним принципам здійснення закупівель визначених ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», у тому числі принципу максимальної економії та ефективності, а також недискримінації учасників.
Відразу хочемо відзначити, що Технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі наведеним у п. 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та установлені замовником у додатку №2, за сумою усі медико-технічних характеристик, відповідають товари щонайменше 2-ох виробників.
Беручи до уваги той факт, що технічні вимоги до предмету закупівлі, що обговорюються, дозволяють пропонувати обладнання різних виробників, умови закупівлі не надають переваг окремому (-им) учаснику (-ам) та не обмежують інших учасників у пропозиції товарів переставлених щонайменше 2-ма виробниками.
Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" спростовує наявність умов тендерної документації (у .т.ч Медико-технічних умов), які є дискримінаційними та такими, що суттєво обмежують конкуренцію процедури відкритих торгів «ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Портативний венозний сканер)».
2) Щодо пропозиції виключити деякі медико-технічні вимоги з додатку 2 Тендерної документації
Вимоги до предмет закупівлі (у т.ч. медико-технічні вимоги) були сформовані з огляду на потреби Комунального некомерційного підприємства "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради", в «ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Портативний венозний сканер)».
Замовником було уважно вивчено запропоновані Вами зміни до додатку 2 Тендерної документації та не було встановлено переваг запропонованої Вами редакції змін, окрім потенційного розширення кола учасників.
Вимушені Вам повідомити, що запропонована Вами редакція змін до Додатку 2 Тендерної документації суттєво погіршує медико – технічні характеристики предмету закупівлі, адже більш ніж у двічі знижує технічні параметри предмету закупівлі.
Враховуючи відсутність обставин наявності вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, запропоновані зміни не є ефективними, тому замовник відмовляє у вимозі внесення змін до додатку 2 Тендерної документації.
В свою чергу нагадуємо, що у разі не погодження з рішенням замовника, відповідно до пункту 27 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична чи юридична особа, може звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Розгорнути Згорнути
Враховуючи відсутність обставин наявності вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, запропоновані зміни не є ефективними, тому замовник відмовляє у вимозі внесення змін до додатку 2 Тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-24-000002 ● b92f31eb8eb5465ea3a33b679445fd79
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 червня 2019 11:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

24.06.2019 № 64
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 24.06.2019 № 64


Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

3 UA-2019-06-18-001098-b, 18.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-24 12:02:58

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Портативний венозний сканер)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-18-001098-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання:
- чому при проведенні цієї закупівлі оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднене в електронній системі закупівель без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року а саме: відсутні пункти «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10-2. Джерело фінансування закупівлі»?
Зазначаємо, що відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги в разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-27 15:02:28

Пояснення

Керуючись ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" та відповідними нормативно-правовими актами чинного законодавства України щодо закупівель за державні кошти, було прийнято рішення про відміну даної закупівлі

Надання інформації про усунення порушення замовником

Керуючись ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" та відповідними нормативно-правовими актами чинного законодавства України щодо закупівель за державні кошти тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства «Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради» прийнято рішення про відміну торгів (протокол засідання тендерного комітету додається).

2019-07-05 14:36:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником прийнято рішення про відміну торгів

2019-07-05 14:42:49

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 червня 2019 15:04
Коментар щодо відміни: Керуючись ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" та відповідними нормативно-правовими актами чинного законодавства України щодо закупівель за державні кошти, було прийнято рішення про відміну даної закупівлі
Документи:
27 червня 2019 15:04
ПРОТОКОЛ відміна.pdf