Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної-медико санітарної допомоги №4 м.Вінниці |
Код ЄДРПОУ: | 26244596 |
Місцезнаходження: | 21009, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Замостянська, 18 |
Контактна особа: |
Насталенко Яна Віталіївна 380432278998 cpmsd6_buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2019 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 04 липня 2019 12:29 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33100000-1: Медичне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2019 15:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2019 15:53 |
Оголошення УЗД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-18-000011 ● 7532bb32a3864241a345c2a15a20cffa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2019 15:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.07.2019 №38
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 18.07.2019 №38
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5.UA-2019-06-18-001062-b 18.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-26 12:20:47
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 33100000-1 — Медичне обладнання (портативний апарат УЗД), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-18-001062-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
Яким чином учасник ФОП Поліщук Олександр Володимирович, якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 05.07.2019 №41) обрано переможцем виконав вимоги визначені замовником в тендерній документації, а саме:
щодо надання копій документів, що підтверджують наявність в учасника права власності чи/та інших речових прав на нерухоме майно зазначені в Інформаційній довідці, складеній відповідно до п.1.1. Додатку 3 тендерної документації (підпункт 1.2 пункту 1 Додатку 3 тендерної документації);
щодо надання оригіналів довідок з усіх банків, в яких в учасника відкриті рахунки, з інформацією про відсутність або наявність простроченої заборгованості за кредитами (абзац 2 підпункту 3 пункту 2 Додатку 3 тендерної документації)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-31 16:41:13
Відповідь на запит ( від 26 липня 2019 року) по процедурі відкритих торгів (оголошення № UA-2019-06-18-001062-b) на предмет закупівлі: портативний апарат УЗД.
Відповідь на Ваш запит додаю прикріпленим файлом
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь на Ваш запит додаю прикріпленим файлом
2019-08-08 17:21:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-10-15-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.10.2019 Вінниця
№56
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 16 жовтня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівлі UA-2019-06-18-001062-b, здійсненої комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги №4 м.Вінниці».
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
2019-10-15 15:07:39
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Поліщук Олександр Володимирович #2859611574 |
Переможець |
296 900,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2019 10:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2019 17:26
|
закриття договору.pdf | укладений |
08 серпня 2019 17:25
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2019 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2019 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2019 10:52
|
договір узд.PDF | укладений |
16 липня 2019 10:50
|