Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК:021:2015:33100000-1 -Медичне обладнання (УЗД)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-06-18-001062-b e054c4a78d9c41deabd8d38712486f87
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Насталенко Яна Віталіївна

380432278998 cpmsd6_buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної-медико санітарної допомоги №4 м.Вінниці
Код ЄДРПОУ: 26244596
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Замостянська, 18
Контактна особа: Насталенко Яна Віталіївна
380432278998
cpmsd6_buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 04 липня 2019 12:29
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33100000-1: Медичне обладнання


портативний апарат УЗД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
портативний апарат УЗД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Замостянська 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33100000-1 — Медичне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 15:53
Оголошення УЗД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-18-000011 ● 7532bb32a3864241a345c2a15a20cffa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2019 15:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

18.07.2019 №38
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Сергій КОЛІСНИК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 18.07.2019 №38
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5.UA-2019-06-18-001062-b 18.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-26 12:20:47

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 33100000-1 — Медичне обладнання (портативний апарат УЗД), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-18-001062-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
Яким чином учасник ФОП Поліщук Олександр Володимирович, якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 05.07.2019 №41) обрано переможцем виконав вимоги визначені замовником в тендерній документації, а саме:
щодо надання копій документів, що підтверджують наявність в учасника права власності чи/та інших речових прав на нерухоме майно зазначені в Інформаційній довідці, складеній відповідно до п.1.1. Додатку 3 тендерної документації (підпункт 1.2 пункту 1 Додатку 3 тендерної документації);
щодо надання оригіналів довідок з усіх банків, в яких в учасника відкриті рахунки, з інформацією про відсутність або наявність простроченої заборгованості за кредитами (абзац 2 підпункту 3 пункту 2 Додатку 3 тендерної документації)?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-31 16:41:13

Відповідь на запит ( від 26 липня 2019 року) по процедурі відкритих торгів (оголошення № UA-2019-06-18-001062-b) на предмет закупівлі: портативний апарат УЗД.

Відповідь на Ваш запит додаю прикріпленим файлом

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь на Ваш запит додаю прикріпленим файлом

2019-08-08 17:21:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-10-15-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


15.10.2019 Вінниця
№56



Про призначення
перевірки закупівель


Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 16 жовтня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівлі UA-2019-06-18-001062-b, здійсненої комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги №4 м.Вінниці».

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.



Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

2019-10-15 15:07:39


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2019 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Поліщук Олександр Володимирович 296 900,00
UAH з ПДВ
296 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Кулик Юлія Анатоліївна" 299 000,00
UAH з ПДВ
299 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2019 08:42
довідка МВС
09 липня 2019 08:39
довідка
03 липня 2019 16:50
Листи Учасника.PDF
03 липня 2019 16:50
проект договору .PDF
03 липня 2019 16:50
ФОП Поліщук О.В.PDF
03 липня 2019 16:50
ст 16 і 17.zip
03 липня 2019 16:50
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

25 червня 2019 19:44
додаток№4.pdf
25 червня 2019 19:39
ст.17 Закону України.pdf
25 червня 2019 19:36
DP-50 інструкція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Поліщук Олександр Володимирович

ФОП "Кулик Юлія Анатоліївна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Поліщук Олександр Володимирович
#2859611574
Переможець 296 900,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 10:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2019 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Поліщук Олександр Володимирович
#2859611574
296 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 серпня 2019 17:26
закриття договору.pdf укладений
08 серпня 2019 17:25
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 10:55
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 10:55
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 10:52
договір узд.PDF укладений
16 липня 2019 10:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 296 900,00
UAH