Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт фасаду будівлі навчального корпусу коледжу
Очікувана вартість
142 680,79 UAH
UA-2019-06-18-001042-b da6810f37385413f98b5493c3f9e4ef5
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Луценко Сергій Степанович

380979436023 kpcc@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківський патентно-комп'ютерний коледж
Код ЄДРПОУ: 00216220
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Ярослава Мудрого,18
Контактна особа: Луценко Сергій Степанович
380979436023
kpcc@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 26 червня 2019 13:24
Очікувана вартість: 142 680,79 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 713,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Поточний ремонт фасаду будівлі навчального корпусу коледжу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт фасаду будівлі навчального корпусу коледжу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, Вулиця Ярослава Мудрого, буд. 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Поточний ремонт фасаду будівлі навчального корпусу коледжу Аванс 3 Робочі 30
Надання послуг Поточний ремонт фасаду будівлі навчального корпусу коледжу Пiсляоплата 3 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 16:06
Дефектний акт.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-18-001042-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛЬППРОМ", Код ЄДРПОУ:33020233
Дата подання: 26 червня 2019 16:01
На рішення Замовника
Доброго дня, роз'ясніть будь-ласка як можна відхилити учасника не виклавши попередньо тендерну документацію. Тендерну пропозицію можна подати шляхом заповнення електронних форм на тендерному майданчику не прикладуючи довідок, бо їх не вимагає Замовник. Ціна пропозиції у Вас ж є ! Це ж не відкриті торги. Розшифруйте що за підстава ч2 ст 30 Закону? Чому в протоколі вказано що пропозицію надав один учасник, коли їх два. І як він міг надати всі необхідні документи, коли Замовник нічого не вимагав! Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 червня 2019 15:49
Доброго дня! Надаємо роз яснення, щодо ТОВ "Альппром", виявленого електронною системою закупівель як переможць допорогової закупівлі.
1. Під час проведення допорогової закупівл,і оприлюднення тендерної документації не є обов язковим.
2.Натомість, в опублікованих Технічних вимогах (Додаток 1 до Дефектного акту) наведений перелік документів, який Учасник мав опублікувати разом із договірною ціною але не зробив цього.
Тому у протоколі відхилення пропозиції міститься посилання на ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" у частині відхилення тендерної пропозиції переможця внаслідок її невідповідності умовам тендерної документації.
Сподіваємось на взаємопорозуміння.
Розгорнути Згорнути
Резолюція на вимогу-скаргу
Номер вимоги: UA-2019-06-18-001042-b.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "АЛЬППРОМ", Код ЄДРПОУ:33020233
Дата подання: 27 червня 2019 16:19
на відповідь Замовника
Доброго дня, дякуємо за відповідь! Будь-ласка вкажіть де саме в техніних вимогах вказано, що документи які згадуються, потрібно Учаснику опублікувати при подачі пропозиції. а не наприклад при підписанні договору Переможцем. Технічні вимоги містять вимоги до предмета закупівлі, а не до порядку подачі пропозиції!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2019 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬППРОМ" 137 400,00
UAH з ПДВ
137 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" 142 680,79
UAH з ПДВ
142 680,79
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2019 14:54
Електронний підпис

Публічні документи

25 червня 2019 18:13
договірна ціна_0001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬППРОМ"

Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬППРОМ"
#33020233
Відхилено 137 400,00
UAH з ПДВ
26 червня 2019 15:33
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"
#32438415
Рішення скасоване 142 680,79
UAH з ПДВ
26 червня 2019 15:41
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"
#32438415
Переможець 142 680,79
UAH з ПДВ
26 червня 2019 15:47

Документи

26 червня 2019 15:30
Протокол вiдхiлення.pdf

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2019 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"
#32438415
142 680,79
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2019 10:31
001.jpg зміни до договору
14 серпня 2019 10:29
договiр фасад сервiс.pdf укладений
03 липня 2019 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна умов оплати за виконані послуги
Номер договору про закупівлю: 5/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 142 680,79
UAH (в тому числі ПДВ 23 780,13 UAH)