Поточний ремонт автодороги по вул. ім. В. Сосюри м. Лисичанськ, (будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Очікувана вартість
492 746,06 UAH
UA-2019-06-18-001007-c 0485184179a24d2c8de63ea5ca60ef9a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління з виконання політики Лисичанської міської ради в галузі житлово-комунального господарства
Код ЄДРПОУ: 03364197
Місцезнаходження замовника: 93100, Україна, Луганська обл., м. Лисичанськ, вул. ім. Д.І. Менделєєва, 49
Контактна особа замовника: Віталій Геннадійович Сахань
+380500401244
lisugkh@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2019 12:00
Очікувана вартість: 492 746,06 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт автодороги по вул. ім. В. Сосюри м. Лисичанськ, (будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
(Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, м. Лисичанськ, вул. ім. Д. І. Менеделєєва, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 липня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 60 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-20-000026 ● 258d7a905923405f9ae25ff834a37ade
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-20 16:20:52
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З


20.06.2019 № 28

Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 20.06.2019 № 28

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-06-18-001007-c 18.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно з висновком Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області потрібно внесено зміни до тендерної документації, а саме: - в додаток 5 «Документи для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі на підставі статті 17» додано пункт 9. Довідку/інформацію у довільній формі про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань перебуває інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»; - пункт 8 додатка 5 «Документи для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі на підставі статті 17» замінено на «Довідку/інформацію у довільній формі про те, що юридична особа, яка є учасником, має антикорупційну програму, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень». В п.1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації слова «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначено в оголошенні про проведення процедури» замінено словами «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 09.07.2019». Також на виконання статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 року за номером № 449/28579 (далі-Наказ 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів додано «джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет».

2019-07-02 10:54:14

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 25 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління з виконання політики Лисичанської міської ради в галузі житлово-комунального господарства, 03364197, Україна, м. Лисичанськ, вул. ім. Д.І. Менделєєва, 49
  2. Інформація про предмет закупівлі: Поточний ремонт автодороги по вул. ім. В. Сосюри м. Лисичанськ, (будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). (Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет), 492746.06UAH, 45230000-8, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 0485184179a24d2c8de63ea5ca60ef9a, 2019-06-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 20 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Управління з виконання політики Лисичанської міської ради в галузі житлово-комунального господарства (далі - Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 18.06.2019 № 110. Моніторингом установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону: а саме не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктом 9 частини першої статті 17 Закону; містить вимогу щодо документального способу підтвердження учасниками інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної пунктом 10 статті 17 Закону, яка відповідно до вимог законодавства надається виключно у довільній формі. Поряд з цим встановлено, що в пункті 1 Розділу IV Подання та розкриття тендерної пропозиції не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 13 частини 2 статті 22 Закону. Також на порушення вимог статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 року за номером № 449/28579 (далі – Наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів не заповнено обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель., 24 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог: частини третьої статті 17 і пункту 2 частини другої статті 22 Закону; пункту 13 частини 2 статті 22 Закону. За результатами моніторингу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу першого пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Леман-Бетон 492 494,88
UAH з ПДВ
492 494,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2019 10:46
sign.p7s
09 липня 2019 10:43
95.imd

Інформація про відміну

Дата відміни
09 липня 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку