Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Супутні товари до електричного обладнання
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2019-06-18-000845-c ● 2c24e4f35e2943ad81a5d7d34ab18fd6
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівський регіональний структурний підрозділ Державного підприємства обслуговування повітряного руху України |
Код ЄДРПОУ: | 19326017 |
Місцезнаходження: | 79040, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Любінська 217 а/с 3983 |
Контактна особа: |
Надія Мілованова +380322972156 milovanova_nv@uksatse.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2019 12:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 5 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Детальні умови закупівлі викладено у Документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 лот
Супутні товари до електричного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79040, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Любінська ,217
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2019
—
31 липня 2019
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2019 12:38 |
Документація_електротовари.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 червня 2019 10:08
Дата відповіді: 19 червня 2019 12:53
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1.Ааналоги допускаються ( див.Додаток №1 до Документації) 2. Учасники "платники ПДВ "та "не платники ПДВ" мають право приймати участь у закупівлях на рівних умовах. Жодні нормативні документи, які регулюють проведення допорогових (публічних) закупівель, у тому числі: Закон України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII і Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений Наказом від 19.03.2019 № 10 ДП "ПРОЗОРРО", не деференціюють порядок проведення оцінки платників та не платників ПДВ. Найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією вважається - найнижча пропозиція, що зазначена у електронному цифровому полі після проведення аукціону.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій