Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивний комплекс)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-06-18-000841-b 2d16b610644c40f9ba026c3460cddde5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоркіна Надія Володимирівна

+380545395347 kr-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Кролевецької РДА
Код ЄДРПОУ: 02147769
Вебсайт: http://krol-vidosvit.at.ua
Місцезнаходження: 41300, Україна , Сумська обл., Кролевець, Франка 8
Контактна особа: Сидоркіна Надія Володимирівна
+380545395347
kr-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 09:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 14:22
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивний комплекс) з доставкою та монтажем за рахунок Постачальника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 од
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (інтерактивний комплекс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, Кролевецький район, заклад відділу освти Кролевецької РДА згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 12:31
тендерна документація.doc
18 червня 2019 14:51
Протокол 131.pdf
27 червня 2019 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 12:31
тендерна документація.doc
18 червня 2019 14:51
тендерна документація.doc
18 червня 2019 14:51
Протокол 131.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-18-000841-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 21 червня 2019 08:00
Наявність сервісного центру в м. Кролевець.
Доброго ранку!
Шановний Замовнику! Просимо Вас виключити з Тендерної документації вимогу стосовно "обовʼязкової наявності сервісного центру в м. Кролевець". Переглядавши інші Ваші закупівлі лише Учасник ФОП Коршунова Н. М. додає довідку, що має сервісний центр в м. Кролевець. Виникає запитання чи Ви навмисно прописуєте такі вимоги, щоб зменшити коло потенційних Учасників. Для підтвердження надання якісного сервісного обслуговування Учасник у складі своєї пропозиції може надати Довідку з переліком сервісних центрів, з якими він співпрацює, договір співпраці з ними, гарантійний лист завірений належним чином, в якому зобовʼязатись виконувати всі умови і т. п.
Тому просимо Замовника виключити дискримінаційні вимоги і дати можливість прийняти участь в закупівлі якомога більшій кількості Учасників!
Дякую!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 червня 2019 09:39
Шановний учаснику!
Що стосується самої вимоги у формі наявності сервісного центру в м. Кролевець, то це є обов’язковою і цілком обґрунтованою умовою, яка була встановлена у чіткій відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», користуючись, зокрема, положенням п. 3 ст. 22, яка дозволяє Замовнику включити в тендерну документацію іншу інформацію, яку він вважає за необхідне. Існують реальні ризики, які підтверджуються попереднім досвідом, що Постачальники, які знаходяться в інших містах не забезпечать належного рівня виконання гарантійних зобов’язань (час реагування на гарантійну заявку не відповідав вимогам, не була надана тимчасова заміна на час перебування обладнання у сервісному центрі постачальника та ін.), або виконання таких зобов’язань потребувало додаткових витрат часу та оплати транспортних витрат зі сторони Замовника (відправка обладнання у інші міста). Слід також зазначити, що в рамках реформи освіти робота вчителя стає неможливою без наявності працюючого ноутбука (комп’ютера, планшета), інтерактивної дошки, проектора, тому – саме час реакції та якість надання гарантійного та післягарантійного обслуговування має для нас, як Замовника, вирішальне значення. Крім того, як показує досвід, після оплати поставлених товарів стає вкрай важко впливати на Постачальника при невиконанні ним, або несвоєчасному, неякісному виконанні своїх гарантійних зобов’язань особливо дистанційно. Враховуючи необхідність забезпечення безперервного навчального процесу, Замовнику необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з сервісного обслуговування обладнання, що закуповується. Саме тому – наявність сервісного центру Учасника (Постачальника) саме в м. Кролевець, який буде в повній мірі нести відповідальність за поставлений товар з дотриманням необхідних строків реагування на гарантійну заявку, на нашу думку, є запорукою безперебійної роботи обладнання, і як наслідок – навчального процесу. У зв’язку з вищевикладеним, тендерним комітетом будуть відхилені пропозиції Учасників, які не матимуть сервісного центру в м.Кролевець. На думку Замовника, ця вимога не носить дискримінаційного характеру, оскільки будь-який учасник, незалежно від місцезнаходження, має змогу укласти відповідну угоду з будь-яким центром гарантійного та післягарантійного обслуговування, який розташований у межах міста Кролевець і додати ці документи до своєї тендерної пропозиції. Тендерний комітет буде розглядати пропозиції всіх учасників почергово на предмет їх відповідності всім вимогам тендерної документації з сервісним центром в м.Кролевець (у тому числі технічними та кваліфікаційними), починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом проведення аукціону буде визначена електронною системою як найбільш економічно вигідна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мармо Вікторія Миколаївна 350 050,00
UAH з ПДВ
346 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОРШУНОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ 358 134,00
UAH з ПДВ
350 049,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Індило Олександр Володимирович 365 025,00
UAH з ПДВ
365 025,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2019 12:22
паспорт та код
05 липня 2019 07:27
Електронний підпис
04 липня 2019 16:20
Електронний підпис
04 липня 2019 16:18
Виписка та свідоцтво.pdf
04 липня 2019 16:18
Довідка з податкової.pdf
04 липня 2019 16:18
Договір оренди.pdf
04 липня 2019 16:17
Проект договору.pdf
04 липня 2019 16:17
Санкції.pdf
04 липня 2019 16:17
Сертифікат спікера.pdf
04 липня 2019 16:17
Стаття 17 З У.pdf
04 липня 2019 16:17
Стаття 188 ЗУ.pdf
04 липня 2019 16:17
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 липня 2019 09:48
Електронний підпис
02 липня 2019 09:47
Довідка-гарантія.pdf
02 липня 2019 09:47
Довідка про персонал.pdf
02 липня 2019 09:47
Пропозиція.pdf
02 липня 2019 09:47
Техпаспорт 2.jpg
02 липня 2019 09:47
Выписка новая.pdf
02 липня 2019 09:47
HP ноуты.pdf
02 липня 2019 09:47
Додаток 1.pdf
02 липня 2019 09:47
Висновок СЕС Maxell.pdf
02 липня 2019 09:47
Додаток 2.pdf
02 липня 2019 09:47
Договір.pdf
02 липня 2019 09:47
Довідка досвід.pdf
02 липня 2019 09:47
Лист-згода.pdf
02 липня 2019 09:47
Лист гарантія.pdf
02 липня 2019 09:47
Лист-пояснення.pdf
02 липня 2019 09:47
HP 250 G6 ноут.pdf
02 липня 2019 09:47
Технічні вимоги.pdf
02 липня 2019 09:47
Порівняльна таблиця.pdf
02 липня 2019 09:47
Техпаспорт 1.jpg
02 липня 2019 09:47
Довідка ст 16.pdf
02 липня 2019 09:47
Витяг.pdf
02 липня 2019 09:47
Довідка.pdf

Публічні документи

02 липня 2019 13:59
28. СЕС на HP ноутбуки.pdf
02 липня 2019 13:59
27. СЕС на дошки Intech.PDF
02 липня 2019 13:58
22. ISO 14001 Intech .pdf
02 липня 2019 13:58
21. ISO 9001 Intech .pdf
02 липня 2019 13:58
20. ISO 14001 Hitachi.pdf
02 липня 2019 13:58
19. ISO 9001 Hitachi.pdf
02 липня 2019 13:58
4. Проек договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мармо Вікторія Миколаївна

ФОП КОРШУНОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП Індило Олександр Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мармо Вікторія Миколаївна
#3087108821
Відхилено 346 050,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 13:09
ФОП КОРШУНОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ
#3042203350
Переможець 350 049,00
UAH з ПДВ
23 липня 2019 10:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2019 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КОРШУНОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ
#3042203350
350 049,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 15:12
Договір 128 укладений
06 серпня 2019 15:11