Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45310000-3 – Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт з улаштування обладнання та устаткування систем блискавкозахисту та заземлення будівель на території Комунального підприємства "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради")
Очікувана вартість
315 700,00 UAH
UA-2019-06-18-000836-c ● 4b9986a3492f40098a92ac400d107666
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01985989 |
Місцезнаходження: | 50037, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська, 35 |
Контактна особа: |
Альбіна Гончарова +380686387070 krtub2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2019 12:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 04 липня 2019 15:01 |
Очікувана вартість: | 315 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 157,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
1.Внесено зміни в кваліфікаційні вимоги п.п.3.5.2. п.5 розд.3. Видалені пункти закреслені.
2.Додано дефектний акт
3.Додано експертний звіт та проектно-кошторисну документацію
2.Додано дефектний акт
3.Додано експертний звіт та проектно-кошторисну документацію
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 роботи
Капітальний ремонт з улаштування обладнання та устаткування систем блискавкозахисту та заземлення будівель на території Комунального підприємства "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 липня 2019
—
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату наданих послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання акта приймання-передачі наданих послуг на підставі підписаного акту приймання-передачі робіт. Оплата послуг виконується згідно ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування оплата послуг здійснюється на протязі 10(десяти) банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування – місцевий(обласний) бюджет. Замовник має право надати Підряднику аванс для придбання необхідних матеріалів у розмірі до 30 (тридцяти) відсотків вартості річного обсягу робіт строком до трьох місяців. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2019 09:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2019 09:49 |
Експертний звіт.pdf | |
25 червня 2019 09:49 |
Проектно-кошторисна документація.rar | |
21 червня 2019 10:55 |
Дефектний акт.pdf | |
18 червня 2019 16:17 |
ТД монтаж блискавкозахисту(змінена).doc | |
18 червня 2019 12:36 |
План Кемерівська.PDF | |
18 червня 2019 12:36 |
План Камінського.PDF | |
18 червня 2019 12:36 |
ТД монтаж блискавкозахисту.doc |
25 червня 2019 09:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 червня 2019 09:49 |
Експертний звіт.pdf
|
|||||||||
25 червня 2019 09:49 |
Проектно-кошторисна документація.rar
|
|||||||||
21 червня 2019 10:55 |
Дефектний акт.pdf
|
|||||||||
18 червня 2019 16:17 |
ТД монтаж блискавкозахисту(змінена).doc
|
|||||||||
18 червня 2019 12:36 |
План Кемерівська.PDF
|
|||||||||
18 червня 2019 12:36 |
План Камінського.PDF
|
|||||||||
18 червня 2019 12:36 |
ТД монтаж блискавкозахисту.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відсутня проектно-кошторисна документація
Дата подання: 21 червня 2019 08:31
Дата відповіді: 21 червня 2019 08:53
Добрий день! Викладіть в систему, будь ласка проектно-кошторисну документацію та її експертизу.
Відповідь: Добрий день, шановний учасник! Згідно з п.п. 3.1.1 п.1 розділу ІІІ Тендерної документації "В зв’язку з відсутністю фахівців відповідного профілю, за необхідністю отримання додаткової технічної інформації учасник має особисто оглянути будівлі та приміщення закладу у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 15.00. Виїзд підрядника на заміри та обстеження об'єкту обов’язковий. За результатами виїзду складається відповідний акт, який підписується учасником та замовником та оприлюднюється в електронній системі закупівель у складі тендерної документації." Під час даного виїзду ваш фахівець матиме змогу ознайомитись з проектною документацією.
Дякуємо за участь в закупівлі.
Дякуємо за участь в закупівлі.
Відсутня проектно-кошторисна документація в ПРОЗОРО та її експертиза
Дата подання: 21 червня 2019 09:07
Дата відповіді: 25 червня 2019 08:41
До виїзду необхідно ознайомитися з проектно-кошторисною документацією, щоб врахувати економічну доцільність обладнання. Також необхідно розуміти, чи проводилася експертиза проектно-кошторисної документації? Прошу Вас вдруге викласти в ПРОЗОРО проектно-кошторисну документацію в повному обсязі, та надати відповідь стосовно її експортизи, і якщо вона проводилася викласти її також до системи. Зауважу, що у відповідності до нормативних документів, закінченням розробки проектно-кошторисної документації являється її тпозитивний експертний висновок.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник! На Вашу вимогу в електронній системі було оприлюднено дефектний акт та експертну оцінку. Проектно-кошторисна документація є в наявності лише в друкованому вигляді. Через великий об"єм ми не маємо змоги її відсканувати та підвісити. Ми звернулись до виконавця щодо надання електронної версії. Як тільки вона буде нам надана, одразу буде оприлюднена в системі.
Сподіваємось на розуміння. Дякуємо за участь.
Сподіваємось на розуміння. Дякуємо за участь.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-18-000836-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП БМФ Бар'єр, Код ЄДРПОУ:34774188
Дата подання: 19 липня 2019 17:20
Щодо вибіру Переможця
Доброго дня, шановний Замовнику! Просимо Вас ретельніше вивчити тендерну документацію компанії ТОВ”ДСПП”, обрану Вами Переможцем торгів, та переглянути своє рішення щодо вибору Переможця. 1. Компанією ТОВ”ДСПП” не було завантажено оновлену тендерну пропозицію, як того вимагає тендерна документація Замовника згідно Розділу VI п.3 пп.6.3.8.: “Учасник, визнаний електронною системою закупівель переможцем торгів, повинен протягом одного робочого дня після визначення його переможцем викласти в систему належним чином оформлену цінову пропозицію з цінами згідно аукціону.” Згідно вимогі в Розділі VI п.3 пп.6.3.9. пропозиція такого Учасника відхиляється: ”Якщо учасник – переможець не оприлюднив у системі пропозицію з цінами після аукціону, Замовник має право дискваліфікувати Учасника, як такого, що не підтвердив свій намір на укладення договору.” 2. Також Компанією ТОВ”ДСПП” не було завантажено Акт обстеження об’єктів по двом адресам (вул.Кемерівська, 35 та вул.Юрія Камінського, 4-а), а завантажено Акт обстеження тільки по одній адресі (по вул.Кемерівська, 35) , як того вимагалось тендерною документацією Замовника у Розділі І п.4 пп.4.3 (де чітко вказано дві адреси виконання робіт) та в Додатку 2 ( чітко написано про виїзд на об’єкти - у множині) пп.4.3: “До початку проведення торгів Учасник зобов'язаний виїхати на об'єкти КП "Криворізький протитуберкульозний диспансер" ДОР" з метою ознайомлення з проектно-кошторисною документацією, визначення об'єму робіт, уточнення технічних вимог, тощо. Акт обстеження об'єкта має бути наданий в складі тендерної документації”. Звертаємось до Вас, шановний Замовнику, переглянути та прийняти вірне рішення щодо вибору Переможця.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 липня 2019 08:43
Пропозиції всіх учасників відхилено як такі, що не відповідають вимогам закупівлі. Закупівля буде переведена в статус "Відмінена" автоматично, 03.08.2019 року
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 липня 2019 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП БМФ Бар'єр |
235 297,43
UAH з ПДВ
|
235 297,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДСПП" |
289 698,59
UAH з ПДВ
|
274 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АПС-Кривий Ріг" |
310 500,00
UAH з ПДВ
|
275 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП БМФ Бар'єр #34774188 |
Відхилено |
235 297,43
UAH з ПДВ
|
11 липня 2019 12:45
|
ТОВ "ДСПП" #35269494 |
Рішення скасоване |
274 000,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2019 16:05
|
ТОВ "ДСПП" #35269494 |
Відхилено |
274 000,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2019 16:10
|
ТОВ "АПС-Кривий Ріг" #36607394 |
Відхилено |
275 000,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2019 11:09
|
Інформація про відміну
Дата відміни
23 липня 2019 11:09
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі