Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015- 80520000-5 Навчальні засоби (набір дидактичних матеріалів українською мовою для закладів загальної середньої освіти, набір дидактичних матеріалів для корекції психофізичного розвитку для дітей з особливими освітніми потребами)
Очікувана вартість
589 195,00 UAH
UA-2019-06-18-000770-b e9004630b7fc48bfb3dcbffdd92fb109
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попкова Євгенія Анатоліївна

+380613931432 en.uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20520150
Вебсайт: http://enuo.osvita.zp.ua
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21
Контактна особа: Попкова Євгенія Анатоліївна
+380613931432
en.uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 14:32
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 14:32
Початок аукціону: 05 липня 2019 15:38
Очікувана вартість: 589 195,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 946,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14730 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
406 шт
набір дидактичних матеріалів українською мовою для закладів загальної середньої освіти, набір дидактичних матеріалів для корекції психофізичного розвитку для дітей з особливими освітніми потребами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, Заклади загальної середньої освіти Енергодарської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Між Замовником та Учасником за цим Договором будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з місцевого бюджету виникають тільки при наявності відповідного бюджетного призначення виділених Замовнику у 2019 році в залежності від обсягів реального фінансування, передбаченого в у кошторисі Замовника, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 №1012 «Про розподіл резерву коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2018 році» за рахунок резерву коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, а також в межах виділених Замовнику бюджетних асигнувань на 2019 рік, за рахунок коштів субвенції відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №88 від 14.02.2017 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами», та коштів місцевого бюджету міста Енергодар. 2. Замовник здійснює оплату після отримання Товару, в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника, за цінами, що вказані в накладній, відповідно до умов даного Договору, в межах виділених у 2019 році Замовнику коштів, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 №1012 «Про розподіл резерву коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2018 році» за рахунок резерву коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, а також в межах виділених Замовнику бюджетних асигнувань на 2019 рік, за рахунок коштів субвенції відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №88 від 14.02.2017 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами», та коштів місцевого бюджету міста Енергодар. 3. Сторони дійшли згоди, що за даним договором може мати місце відстрочка платежів терміном до 90 робочих днів. 4. Перебіг терміну відстрочки обумовленої в пп. 4.3 цього договору починається з моменту повідомлення Замовником Учасника (поштою, електронною поштою, тощо). 5. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне перерахування коштів Учаснику при затримці фінансування з місцевого бюджету та відсутності фінансового підкріплення в УДКСУ. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 14:28
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.doc
18 червня 2019 14:28
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-24-000033 ● c73c097593dc445e97e73a6687f2ed2d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019 13:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
23.10.2019 № 183
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону, моніторинг закупівель, які проводяться Управлінням освіти Енергодарської міської ради, відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 23.10.2019 № 183

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

23) Код за ДК 021:2015- 80520000-5 Навчальні засоби (набір дидактичних матеріалів українською мовою для закладів загальної середньої освіти, набір дидактичних матеріалів для корекції психофізичного розвитку для дітей з особливими освітніми потребами), UA-2019-06-18-000770-b

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 листопада 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬЧУК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА 589 103,00
UAH з ПДВ
586 157,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 587 600,00
UAH з ПДВ
587 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2019 08:12
Податкова.pdf
09 липня 2019 11:50
МВС.pdf
01 липня 2019 10:15
Електронний підпис
01 липня 2019 10:14
ISO кабінети.PDF
01 липня 2019 10:14
Цінова пропозиція.pdf
01 липня 2019 10:14
Технічний паспорт 2.jpg
01 липня 2019 10:14
Технічний паспорт 1.jpg
01 липня 2019 10:13
Стаття 17.pdf
01 липня 2019 10:13
Порівняльна таблиця.pdf
01 липня 2019 10:13
Лист щодо педвимог.pdf
01 липня 2019 10:13
Згода з ТД.pdf
01 липня 2019 10:13
ДСЕЕ хімія.PDF
01 липня 2019 10:13
ДСЕЕ початкові класи.PDF
01 липня 2019 10:13
ДСЕЕ математика.PDF
01 липня 2019 10:13
ДСЕЕ географія.PDF
01 липня 2019 10:13
ДСЕЕ біологія.PDF
01 липня 2019 10:13
Довідка МТБ.pdf
01 липня 2019 10:13
Гарантійний санкції.pdf
01 липня 2019 10:13
Відомості Марценюк.PDF
01 липня 2019 10:13
Відгук Пісківка.pdf
01 липня 2019 10:13
Витяг з ЄДР.PDF
01 липня 2019 10:13
Виписка ЄДРПОУ.PDF
01 липня 2019 10:13
Видаткові Пісківка.PDF
01 липня 2019 10:13
Авторизаційний.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 12:11
СТАТУТ.PDF
21 червня 2019 12:11
Стаття 17.pdf
21 червня 2019 12:11
Пропозиція.pdf
21 червня 2019 12:11
паспорт код директора.PDF
21 червня 2019 12:11
Опис документів.PDF
21 червня 2019 12:11
Згода на обробку даних.pdf
21 червня 2019 12:11
ВІдомості з ЄДРПОУ.PDF
21 червня 2019 12:11
Витяг з ЄДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬЧУК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬЧУК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА
#3005720063
Переможець 586 157,00
UAH з ПДВ
08 липня 2019 11:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2019 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬЧУК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА
#3005720063
586 157,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 16:04
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 10:48
Договір укладений
26 липня 2019 10:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2019 — 20 грудня 2019
Сума оплати за договором: 586 157,00
UAH