Код за ДК 021:2015- 80520000-5 Навчальні засоби (набір дидактичних матеріалів українською мовою для закладів загальної середньої освіти, набір дидактичних матеріалів для корекції психофізичного розвитку для дітей з особливими освітніми потребами)
Очікувана вартість
589 195,00 UAH
UA-2019-06-18-000770-b e9004630b7fc48bfb3dcbffdd92fb109
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20520150
Вебсайт замовника: http://enuo.osvita.zp.ua
Місцезнаходження замовника: 71503, Україна, Запорізька обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21
Контактна особа замовника: Попкова Євгенія Анатоліївна
+380613931432
en.uo@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 14:32
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 14:32
Початок аукціону: 05 липня 2019 15:38
Очікувана вартість: 589 195,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14 730,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 946,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
406 шт
набір дидактичних матеріалів українською мовою для закладів загальної середньої освіти, набір дидактичних матеріалів для корекції психофізичного розвитку для дітей з особливими освітніми потребами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, Заклади загальної середньої освіти Енергодарської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Між Замовником та Учасником за цим Договором будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з місцевого бюджету виникають тільки при наявності відповідного бюджетного призначення виділених Замовнику у 2019 році в залежності від обсягів реального фінансування, передбаченого в у кошторисі Замовника, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 №1012 «Про розподіл резерву коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2018 році» за рахунок резерву коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, а також в межах виділених Замовнику бюджетних асигнувань на 2019 рік, за рахунок коштів субвенції відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №88 від 14.02.2017 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами», та коштів місцевого бюджету міста Енергодар. 2. Замовник здійснює оплату після отримання Товару, в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника, за цінами, що вказані в накладній, відповідно до умов даного Договору, в межах виділених у 2019 році Замовнику коштів, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 №1012 «Про розподіл резерву коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2018 році» за рахунок резерву коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, а також в межах виділених Замовнику бюджетних асигнувань на 2019 рік, за рахунок коштів субвенції відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №88 від 14.02.2017 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами», та коштів місцевого бюджету міста Енергодар. 3. Сторони дійшли згоди, що за даним договором може мати місце відстрочка платежів терміном до 90 робочих днів. 4. Перебіг терміну відстрочки обумовленої в пп. 4.3 цього договору починається з моменту повідомлення Замовником Учасника (поштою, електронною поштою, тощо). 5. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне перерахування коштів Учаснику при затримці фінансування з місцевого бюджету та відсутності фінансового підкріплення в УДКСУ. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 червня 2019 14:34
Електронний цифровий підпис
18 червня 2019 14:28
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.doc
18 червня 2019 14:28
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-24-000033 ● c73c097593dc445e97e73a6687f2ed2d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-24
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-24 13:46:00
Рішення про початок моніторингу:

НАКАЗ
23.10.2019 № 183
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону, моніторинг закупівель, які проводяться Управлінням освіти Енергодарської міської ради, відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 23.10.2019 № 183

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

23) Код за ДК 021:2015- 80520000-5 Навчальні засоби (набір дидактичних матеріалів українською мовою для закладів загальної середньої освіти, набір дидактичних матеріалів для корекції психофізичного розвитку для дітей з особливими освітніми потребами), UA-2019-06-18-000770-b

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 05 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління освіти Енергодарської міської ради, 20520150, Україна, Енергодар, просп. Будівельників, б.21
  2. Інформація про предмет закупівлі: набір дидактичних матеріалів українською мовою для закладів загальної середньої освіти, набір дидактичних матеріалів для корекції психофізичного розвитку для дітей з особливими освітніми потребами, 589195UAH, 80520000-5, ДК021, 406, шт
  3. Інформація про оприлюднення: e9004630b7fc48bfb3dcbffdd92fb109, 2019-06-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 24 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Управління освіти Енергодарської міської ради (далі - Замовник), що оформлено протоколом засідання тендерного комітету від 18.06.2019 року № 129; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ФОП ВАСИЛЬЧУК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА; протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.07.2019 № 142; повідомлення про намір укласти договір від 08.07.2019; договір від 25.07.2019 № 279-19. Порушень не установлено., 05 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Відсутні.

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬЧУК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА 589 103,00
UAH з ПДВ
586 157,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 587 600,00
UAH з ПДВ
587 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2019 08:12
Податкова.pdf
09 липня 2019 11:50
МВС.pdf
01 липня 2019 10:15
sign.p7s
01 липня 2019 10:14
ISO кабінети.PDF
01 липня 2019 10:14
Цінова пропозиція.pdf
01 липня 2019 10:14
Технічний паспорт 2.jpg
01 липня 2019 10:14
Технічний паспорт 1.jpg
01 липня 2019 10:13
Стаття 17.pdf
01 липня 2019 10:13
Порівняльна таблиця.pdf
01 липня 2019 10:13
Лист щодо педвимог.pdf
01 липня 2019 10:13
Згода з ТД.pdf
01 липня 2019 10:13
ДСЕЕ хімія.PDF
01 липня 2019 10:13
ДСЕЕ початкові класи.PDF
01 липня 2019 10:13
ДСЕЕ математика.PDF
01 липня 2019 10:13
ДСЕЕ географія.PDF
01 липня 2019 10:13
ДСЕЕ біологія.PDF
01 липня 2019 10:13
Довідка МТБ.pdf
01 липня 2019 10:13
Гарантійний санкції.pdf
01 липня 2019 10:13
Відомості Марценюк.PDF
01 липня 2019 10:13
Відгук Пісківка.pdf
01 липня 2019 10:13
Витяг з ЄДР.PDF
01 липня 2019 10:13
Виписка ЄДРПОУ.PDF
01 липня 2019 10:13
Видаткові Пісківка.PDF
01 липня 2019 10:13
Авторизаційний.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 12:11
СТАТУТ.PDF
21 червня 2019 12:11
Стаття 17.pdf
21 червня 2019 12:11
Пропозиція.pdf
21 червня 2019 12:11
паспорт код директора.PDF
21 червня 2019 12:11
Опис документів.PDF
21 червня 2019 12:11
Згода на обробку даних.pdf
21 червня 2019 12:11
ВІдомості з ЄДРПОУ.PDF
21 червня 2019 12:11
Витяг з ЄДРПОУ.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬЧУК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА
#3005720063
Переможець 586 157,00
UAH з ПДВ
08 липня 2019 11:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2019 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬЧУК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА
#3005720063
586 157,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
26 липня 2019 10:48
Договір укладений
26 липня 2019 10:39

Актуальні тендери

До пошуку