Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Придбання обладнання для влаштування скейт-парку по вулиці Зоряна в с. Муроване Мурованської сільської ради об’єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області )
Очікувана вартість
435 516,00 UAH
UA-2019-06-18-000744-a e708c0e563974df9b23d59b74897e811
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грицунь Ігор

+380322254418 SOROKYLVIVSKARADA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МУРОВАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ПУСТОМИТІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04369707
Місцезнаходження: 81120, Україна , Львівська обл., с. Сороки-Львівські, Пустомитівський район
Контактна особа: Грицунь Ігор
+380322254418
SOROKYLVIVSKARADA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 22:28
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 05 липня 2019 13:36
Очікувана вартість: 435 516,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 177,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
обладнання для влаштування скейт-парку по вулиці Зоряна в с. Муроване Мурованської сільської ради об’єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 22:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 22:25
Тендерна документація скейт-парк 18.06.docx
18 червня 2019 22:25
1_проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-18-000744-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "МАРЧЕНКО ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3304618490
Дата подання: 24 червня 2019 16:32
Вимога Замовнику щодо Дискримінаційних вимог Тендерної документації
Замовником розпочато процедуру (відкриті торги), ідентифікатор UA-2019-06-18-000744-a.
В Тендерній документації мною були виявлені вимоги, які не відповідають чинному законодавству, що у свою чергу робить неможливим участь для мене, Фізичної особи-підприємця, у даній закупівлі.
Вимагаємо від Замовника зняти дискримінаційні вимоги Тендерної документації, а саме:
1) щодо надання копії Звіту 1ДФ за останній звітний період (з підтверджуючим документом про прийняття даного звіту відповідним органом).
Зазначаю, що відповідна вимога є незаконною та такою, що порушує мої права як учасника, адже відповідний документ містить індивідуальні податкові номери працівників, а мої співробітники не надають згоди на оброблення їх персональних даних та не надають згоди на передачу таких даних для участі у публічних закупівлях. На підставі цього мною не може бути надано відповідний звіт, отже зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до мене. Також звертаю увагу, що відповідний звіт жодним чином не впливає на можливість виконання нами умов договору за результатами закупівлі. Враховуючи зазначене вище - відповідна вимога має бути видалена з Тендерної документації.
Відповідна практика Антимонопольного комітету України з цього питання: ідентифікатор UA-2018-10-22-002512-b (посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-22-002512-b).
2) щодо надання копії штатного розпису.
Відповідно до Листа Міністерства праці та соціальної політики України «Щодо штатного розпису» від 27.06.2007 року № 162/06/187-07 штатний розпис – це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штати і посадові оклади працівників. Штатний розпис містить назви посад, чисельність персоналу та оклади за кожною посадою (Юридичний
словник, 1983 р., видання друге, перероблене і доповнене, під
редакцією В.М.Бабія, Ф.Г.Бурчака, В.М.Корецького, В.В.Цвєткова (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v162_203-07).
Тобто документ «Штатний розпис» - це внутрішній документ підприємств, установ, організацій (тобто це внутрішній документ юридичної особи), а зважаючи, що я Фізична особа-підприємець, вимагаю внести уточнення в Тендерну документацію та встановити подання у складі тендерної пропозиції штатного розкладу тільки для юридичних осіб.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 червня 2019 08:37
1. Що до вимоги надання копії Звіту 1ДФ:
Згідно ч.2 ст. 27 ЗУ "про публічні закупівлі" Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.
Отже якщо певні документи Учасника містять конфіденційну інформацію він має право не розкривати ці документи для загального огляду, проте зобов'язаний надати в складі тендерної пропозиції, оскільки цей документ підтверджує фактичну наявність працівників в Учасника. Учасник може надати звіт 1-ДФ з ретушуванням інформації, яку він вважає конфіденційною при цьому надати лист-пояснення та внутрішні розпорядчі документи, які підтверджують, що така інформація є конфіденційною.
2. щодо надання копії штатного розпису:
В тендерній документації зазначено наступне: Документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції, при цьому Учасник зобов’язаний надати лист-пояснення чому він не повинен надавати такі документи. Відсутність документа та листа-пояснення може бути підставою для дискваліфікації учасника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-16-000063 ● 36341fce36b24d27863b6f39e3badf7c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2020 17:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.04.2020 № 67

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.04.2020 № 67.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-06-18-000744-a 18.06.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник проаналізувавши Висновок повідомляє наступне: 1. Що до зауваження, що при оприлюдненні в електронній системі закупівель (внесенні і заповненні в електронному вигляді) оголошення про закупівлю Замовником до нього не внесено інформації про про джерело фінансування закупівлі (обов’язкове поле 10-2 форми оголошення); відповідно у формі повідомлення про намір укласти договір (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не заповнено поле 11 «Джерело фінансування закупівлі». З 03.05.2019 набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” (далі - Наказ), яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”. Проте на момент оголошення закупівлі (і до 01.11.2019 р.) в електронній системі закупівель не було реалізовано наяність такиз рядків у Оголошеннях та Звітах. Це підтверджується Листом Мінекономрозвитку від 28.05.2019 № 3304-04/22177-06 “Щодо змін, внесених до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490” . Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» «Оголошення про проведення відкритих торгів» та «Звіт про результати процедури закупівлі» ФОРМУЮТЬСЯ СИТЕМОЮ АВТОМАТИЧНО – Замовник не мав можливості самостійно внести в електронну систему пункти, що не були реалізовані в електронній системі. Отже описане Вами порушення відбулося не з вини Замовника. 2. Замовником вжито заходи що до усунення порушення – опубліковано Звіт про виконання договору. Інші заходи вчинити неможливо оскільки зазначені порушення є необґрунтованими, та й неможливими до виправлення, оскільки неможливо виправити такий тип порушення після укладення договору. Замовник зобов’язується не допускати такі порушення в подальшому.

2020-04-29 17:44:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАРЧЕНКО ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ" 435 000,00
UAH з ПДВ
339 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Стріт Комфорт" 420 000,00
UAH з ПДВ
399 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 13:10
Електронний підпис
04 липня 2019 13:06
лист-повноваж.pdf
04 липня 2019 13:06
гарантлист.pdf
04 липня 2019 13:06
гарантія.pdf
04 липня 2019 13:06
лист-бенеф.pdf
04 липня 2019 13:06
довід-аналог.pdf
04 липня 2019 13:06
довід-мтб.pdf
04 липня 2019 13:06
витяг.pdf
04 липня 2019 13:06
виписка.pdf
04 липня 2019 13:06
тендер-пропоз.pdf
04 липня 2019 13:06
лист-санкц.pdf
04 липня 2019 13:06
ідент.pdf
04 липня 2019 13:06
відомості_учасн.pdf
04 липня 2019 13:06
проект-дог.pdf
04 липня 2019 13:06
дов-довк.pdf
04 липня 2019 13:06
тех-завд.pdf
04 липня 2019 13:06
лист-гарант.pdf
04 липня 2019 13:06
дов_3.pdf
04 липня 2019 13:06
гарант-лист2.pdf
04 липня 2019 13:06
гарант-лист.pdf
04 липня 2019 13:06
дов_2.pdf
04 липня 2019 13:06
дов_1.pdf
04 липня 2019 13:06
Паспорт_.pdf

Публічні документи

12 липня 2019 15:23
Електронний підпис
12 липня 2019 15:08
Довідка ДФС.jpg
12 липня 2019 15:08
Довідка МВС.jpg
04 липня 2019 16:21
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАРЧЕНКО ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ"

Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Стріт Комфорт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАРЧЕНКО ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ"
#3304618490
Відхилено 339 000,00
UAH з ПДВ
08 липня 2019 17:00
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Стріт Комфорт"
#42392335
Переможець 399 000,00
UAH з ПДВ
08 липня 2019 17:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2019 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Стріт Комфорт"
#42392335
399 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 липня 2019 17:02
Електронний підпис
08 липня 2019 17:02
Протокол 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 18:38
re.zip укладений
25 липня 2019 18:38