Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тюль (шифон) для дошкільного закладу. ДК 021:2015 395600005 –Текстильні вироби різні
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2019-06-18-000673-c 7a365202fefd411d90b21716d414d2cb
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Yana Vinogradova

+380968977425 dnz129@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад комбінованого типу"Ясла-садок №129 "Іскорка" управління освіти Маріупольської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 36599719
Місцезнаходження: 87549, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул Котляревького, 10
Контактна особа: Yana Vinogradova
+380968977425
dnz129@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2019 13:00
Початок аукціону: 27 червня 2019 15:53
Очікувана вартість: 4 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39560000-5: Текстильні вироби різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 метр
Тюль(шифон) для дошкільного закладу. ДК 021:2015 395600005 –Текстильні вироби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87549, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Котляревського,10, відповідно СРТ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39560000-5 — Текстильні вироби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-18-000673-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Кутенков М.В., Код ЄДРПОУ:2930405436
Дата подання: 01 липня 2019 20:10
помилка Замовника
- копія Статуту, або інший установчий документ завірений учасником (копія паспорту та ІНН для фізичних осіб-підприємців);
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (або виписка);
- копія довідки про взяття на облік платника податку або витяг з реєстру платників податків;
- копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку;
- Документи, які підтверджують якість продукції:
1) Сертифікат якості або паспорт якості виробника
2) Документ, що підтверджує радіаційну безпеку: паспорт радіаційної якості або протокол дослідження питомої активності або радіаційний сертифікат. Документ має бути дійсним на дату подання.
3) Сертифікат відповідності та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи.


Документи повинні бути надані в електронному вигляді (скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення.

У разі відсутності в учасника документу, передбаченого цим оголошенням та додатком № 2 або наявності документів з іншою назвою, які містять необхідні відомості відповідно до чинного законодавства України, учасник в складі своєї пропозиції обов’язково надає письмове пояснення причини відсутності або надання іншого документу ніж зазначеного у Додатку 2 разом з копією документу, який містить відповідні відомості
---ПЕРЕМОЖЦЕМ НЕ ВИКОНАНI 4 ПУНКТИ УМОВ ПОДАЧI ТП
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 03 липня 2019 12:11
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2019-06-18-000673-c.c2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП Зубов Віктор Борисович, Код ЄДРПОУ:2592502696
Дата подання: 03 липня 2019 13:46
Невідповідна причина дискваліфікації.
Шановна комісія, разом з пропозицією ми надали висновок ДСЕЕ. Якщо ви порівняєте надані висновки ДСЕЕ вони є однаковими в обох учасників. При видачі висновку ДСЕЕ органом перевірки проводиться перевірка наданих зразків на вміст шкідливих матеріалів. Тюль що ви закуповуєте не відноситься до переліку матеріалів які підлягають перевірці на вміст радіоактивних матеріалів. Також на території України існує перелік товарів що потребують обов'язкової сертифікації. Тканини (Тюль) до цого переліку не входить, і не потребує сертифікації на території України.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2019-06-18-000673-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Зубов Віктор Борисович, Код ЄДРПОУ:2592502696
Дата подання: 03 липня 2019 13:54
кваліфікація учасника
Шановна комісія, разом з пропозицією ми надали висновок ДСЕЕ. Якщо ви порівняєте надані висновки ДСЕЕ вони є однаковими в обох учасників. При видачі висновку ДСЕЕ органом перевірки проводиться перевірка наданих зразків на вміст шкідливих матеріалів. Тюль що ви закуповуєте не відноситься до переліку матеріалів які підлягають перевірці на вміст радіоактивних матеріалів. Також на території України існує перелік товарів що потребують обов'язкової сертифікації. Тканини (Тюль) до цого переліку не входить, і не потребує сертифікації на території України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2019 14:27
Добрий день! Повідомляємо наступне ,що відповідно до оголошення про проведення закупівлі просили надати документи: Документ, що підтверджує радіаційну безпеку: паспорт радіаційної якості або протокол дослідження питомої активності або радіаційний сертифікат. Документ має бути дійсним на дату подання
Документи повинні бути надані в електронному вигляді (скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення.
У разі відсутності в учасника документу, передбаченого цим оголошенням та додатком № 2 або наявності документів з іншою назвою, які містять необхідні відомості відповідно до чинного законодавства України, учасник в складі своєї пропозиції обов’язково надає письмове пояснення причини відсутності або надання іншого документу ніж зазначеного у Додатку 2 разом з копією документу, який містить відповідні відомості.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Зубов Віктор Борисович 2 418,00
UAH з ПДВ
2 418,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кутенков М.В. 3 200,00
UAH з ПДВ
3 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 15:30
СЕС1

Публічні документи

26 червня 2019 12:45
контакт 13_06_2019.pdf
26 червня 2019 12:45
радiацiя.pdf
26 червня 2019 12:45
цп тюль 40м.pdf
26 червня 2019 12:45
сертифікація тканин.jpg
26 червня 2019 12:45
санвисновок завірений.pdf
26 червня 2019 12:45
ИНН зав.pdf
26 червня 2019 12:45
ПАСПОРТ.pdf
26 червня 2019 12:45
СВІДОЦ ПЛАТНИКА.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Зубов Віктор Борисович

ФОП Кутенков М.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Зубов Віктор Борисович
#2592502696
Рішення скасоване 2 418,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 12:11
ФОП Зубов Віктор Борисович
#2592502696
Відхилено 2 418,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 12:59
ФОП Кутенков М.В.
#2930405436
Переможець 3 200,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 13:06

Документи

Документи

03 липня 2019 12:58
Протокол тюль.pdf

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 13:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кутенков М.В.
#2930405436
3 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
технічна помилка тюль.pdf зміни до договору
15 жовтня 2019 11:52
Тюль 2019.pdf укладений
09 жовтня 2019 12:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка в періоді поставки
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML