Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво розвідної водопровідної мережі в смт. Демурине Межівського району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
2 948 043,80 UAH
UA-2019-06-18-000611-c 5e16bf6fadb24be5982841b9fda0bb5d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Шевченко

+380666446689 vukonkom_mejova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Межівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41741690
Місцезнаходження: 52900, Україна , Дніпропетровська обл., Межівський район, смт. Межова, вул. ім. Грушевського, буд. 9
Контактна особа: Наталя Шевченко
+380666446689
vukonkom_mejova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 11:32
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 11:32
Початок аукціону: 08 липня 2019 13:07
Очікувана вартість: 2 948 043,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 480,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво розвідної водопровідної мережі в смт. Демурине Межівського району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52921, Україна, Дніпропетровська область, смт. Демурине, вул. Привокзальна та вул. Залізнична
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 11:37
ТД розвідна водопровідна мережа .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-18-000611-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ, Код ЄДРПОУ:33384123
Дата подання: 25 липня 2019 13:16
вимога про скасування Протоколу
ВИМОГА ДО ЗАМОВНИКА
В рамках оголошення «Будівництво розвідної водопровідної мережі в смт. Демурине Межівського району Дніпропетровської області»
Ідентифікатор закупівлі : UA-2019-06-18-000611-c

22 липня 2019р. Виконавчий комітет Межівської селищної ради по результатам тендерної закупівлі було прийнято рішення, затверджене Протоколом № 70 від 22.07. 2019р. про визначення переможцем в тендерній закупівлі з предмету«Будівництво розвідної водопровідної мережі в смт. Демурине Межівського району Дніпропетровської області» ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД».
В результаті аналізу були виявлені явні порушення в їх складанні та невідповідності вимогам Тендерної документації:

№ з/п
Вимоги до документів, згідно Тендерної документації

Виявлені порушення
1
5. Кваліфікаційні критерії до учасників

Довідка, за формою, зазначеною у Додатку 7 до тендерної документації, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю. (обов’язкова наявність виконроба та інженера-кошторисника).

Кількість працівників, обладнання, основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування, визначена у довідках наданих учасником у складі тендерної пропозиції, повинна бути достатньою для виконання усіх робіт (надання послуг), які є предметом закупівлі, вказаних учасником у кошторисах, протягом строку виконання робіт (надання послуг) вказаного учасником.

Не відповідає смт.16 З.У. «Про публічні закупівлі» - не достатня кваліфікація, в Довідці зазначено 7 працівник, з яких тільки 3 робітників, що не достатньо для виконання робіт , крім цього не зазначено жодного машиніста та водія

Основна із підстав для відхилення, так як Учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам
2 5. Кваліфікаційні критерії до учасників

Довідка, за формою зазначеною у Додатку 6 до цієї тендерної документації, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за Договором про закупівлю.
2. Копії свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, механізмів транспортних засобів, та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності на такі будівельні машини, механізми та транспортні засоби.
Якщо механізми, будівельне обладнання, транспортні засоби – не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасником додатково подаються завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку** виконання договору про закупівлю, договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, та ін. та акти приймання-передачі учаснику таких механізмів, будівельного обладнання, транспортних засобів до договорів, на усі вказані у довідці, складеній за формою Додатку 6, транспортні засоби, будівельні машини та механізми.
. В копіях договорів на оренду техніки Орендодавець не відповідає власнику транспортних засобів, і відсутнє підтвердження – згоди власника ТЗ на передачу в суборенду, що суперечить вимогам Тендерної документації – не посвідчено право власності на ТЗ,
8 6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником;
Інформація щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі зазначена у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї;
- локальний кошторис;
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунки до договірної ціни (розрахунок заробітної плати; розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години; розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні); розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (додатки Д та Е); календарний графік виконання робіт (складений згідно наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009 р. № 2.).


Учасником у складі пропозиції тендерної закупівлі не надано:
- розрахунки до договірної ціни (розрахунок заробітної плати; розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години; розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні); розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (додатки Д та Е)
Відповідно до Тендерної документації, тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та у тендерній документації та тендерна пропозиція не відповідає умовам Тендерної документації.





Враховуючи вищевикладені порушення тендерної пропозиції визначеного переможця ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД», є явні підстави для відхилення тендерної пропозиції.
Замовник торгів при прийнятті рішення керується тільки нормами діючого законодавства та вимогами тендерної закупівлі , та повинен відхиляти тендерні пропозиції учасників, які не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі".

Відповідно до ч.2 ст.38 Закону України "Про публічні закупівлі"за порушення вимог, встановлених цим Законом в частині прийнятих рішень,вибору і застосування процедур закупівлі,відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа(особи) персонально.

На підставі вищевикладеного, керуючись нормами діючого законодавства, З.У. "Про публічні закупівлі", статті 1 Закону України "Про запобігання корупції",

В И М А Г А Є М О,

1. Розглянути цю вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки.
2. Надати роз’яснення щодо вищезазначених дискримінаційних вимог.
3. Скасувати Протокол № 70 від 22.07.2019р. про визначення переможцем в тендерній закупівлі з предмету «Будівництво розвідної водопровідної мережі в смт. Демурине Межівського району Дніпропетровської області» ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД».
4. Розглянути всі пропозиції, які були надані до участі у тендерній закупівлі та прийняти рішення в рамках діючого законодавства.

У випадку ігнорування нашої вимоги, ненадання відповіді на неї, як це передбачається законодавством будемо вимушені подати відповідні запити та скарги (не чекаючи рішення Комісії, оскільки її рішення носять рекомендаційний характер) до компетентних органів прокуратури, Східний аудиторський офіс та до Антимонопольного комітету та ін.).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2019 20:24
Шановний учасник процедури закупівлі, тендерний комітет, ознайомившись із вашою вимогою повідомляє наступне:
Згідно до вимог другого абзацу частини 1 статті 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Вважаємо доцільним зауважити, що умовами Закону не встановлено порядку надання роз’яснення з боку учасника щодо змісту наданої пропозиції, які тим чи іншим способом можуть вплинути на рішення замовника в ході розгляду пропозиції або за результатом такого розгляду. Натомість, п’ятим абзацом частини 5 статті 28 Закону визначено, що замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
За результатом розгляду пропозиції учасника, яку електронною системою було запропоновано до розгляду замовником, та враховуючи умови тендерної документації відносно підтвердження кваліфікаційних та інших вимог, у замовника не було підстав вважати надану пропозицію від ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" такою що не відповідає умовам тендерної документації.
На підставі вище викладеного замовник не має підстав вважати ваші зауваження обґрунтованими та такими, що підтверджують наявність підстав для розгляду питання щодо допущених, на вашу думку, порушень умов тендерної документації учасником, пропозицію якого прийнято за рішенням замовника з метою подальшого укладення договору. У зв’язку з цим, керуючись умовами тендерної документації та вимогами Закону, замовником не може бути задоволено вашу вимогу.

Документи подані скаржником

25 липня 2019 13:16
Вимога Замовнику

Документи

29 липня 2019 20:24
File.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" 2 690 000,00
UAH з ПДВ
2 598 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "ЯТРАНЬ" 2 862 508,80
UAH з ПДВ
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРГАЗІНЖИНІРИНГ» 2 895 750,43
UAH з ПДВ
2 600 001,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРІФІТ 2 948 041,08
UAH з ПДВ
2 689 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ 2 946 498,95
UAH з ПДВ
2 946 498,95
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2019 15:58
Електронний підпис
26 липня 2019 15:56
Кошторис.pdf
26 липня 2019 15:56
Цінова пропозиція.pdf
08 липня 2019 17:10
Електронний підпис
08 липня 2019 17:08
Календарний графік.pdf
08 липня 2019 17:08
Локальний кошторис.pdf
08 липня 2019 17:08
Договірна ціна.pdf
08 липня 2019 17:08
Цінова пропозиція.pdf
05 липня 2019 08:56
Електронний підпис
05 липня 2019 08:55
Дозвільні документи.pdf
05 липня 2019 08:55
Статут.pdf
05 липня 2019 08:55
Інші документи.pdf
05 липня 2019 08:55
Цінова пропозиція.pdf
05 липня 2019 08:55
Календарний графік.pdf
05 липня 2019 08:55
Локальний кошторис.pdf
05 липня 2019 08:55
Договірна ціна.pdf
05 липня 2019 08:55
Реестр документів.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 11:07
Електронний підпис
05 липня 2019 11:07
Реєстр 1-1.pdf
05 липня 2019 10:20
Електронний підпис
05 липня 2019 10:18
Реєстр 1-1.pdf
05 липня 2019 10:18
29. Договірна ціна 1-1.pdf
05 липня 2019 10:18
23. Статут 1-29.pdf
05 липня 2019 10:18
17. працівники 1-2.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 10:57
Витяг НДС.pdf
05 липня 2019 10:56
Договір.pdf
05 липня 2019 10:56
Смета..pdf
05 липня 2019 10:56
Цінова пропозиція.pdf
05 липня 2019 10:56
витяг.pdf
05 липня 2019 10:56
Статут.pdf
05 липня 2019 10:56
Паспорт копія.pdf
05 липня 2019 10:56
Статистика УГІ.pdf
05 липня 2019 10:56
фін звіт.pdf
05 липня 2019 10:56
календарний графык.pdf
05 липня 2019 10:56
УГИ опис устава.pdf

Публічні документи

04 липня 2019 15:25
25 ДЦ ДЕМУРИНО.pdf
04 липня 2019 15:25
23 ст.50.pdf
04 липня 2019 15:25
22 про техніку.pdf
04 липня 2019 15:25
21 про санкції.pdf
04 липня 2019 15:25
20 про несудимость.pdf
04 липня 2019 15:25
19 Лист згода.pdf
04 липня 2019 15:25
17 Проект договора.pdf
04 липня 2019 15:25
18 про корупцію.pdf
04 липня 2019 15:25
13 про субпідрядників.pdf
04 липня 2019 15:25
12 про достовірність.pdf
04 липня 2019 15:25
8 Копія Ліцензії.pdf
04 липня 2019 15:25
7 Копії Дозволів.pdf
04 липня 2019 15:25
6 Копія Витягу ПДВ.pdf
04 липня 2019 15:25
5 Копія наказу.pdf
04 липня 2019 15:25
3 Копія Статуту.pdf
04 липня 2019 15:25
2 Про працівників.pdf

Публічні документи

03 липня 2019 16:27
36- ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
03 липня 2019 16:27
26- розрахунок зп.pdf
03 липня 2019 16:27
25- Договірна ціна.rar
03 липня 2019 16:27
15- копія витягу ПДВ.pdf
03 липня 2019 16:27
14- копії дозволів.pdf
03 липня 2019 16:27
13 - копія ліцензії.pdf
03 липня 2019 16:27
12- копія статуту.pdf
03 липня 2019 16:27
11- Гарант лист ст 17.pdf
03 липня 2019 16:27
1 - реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "ЯТРАНЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРГАЗІНЖИНІРИНГ»

ТОВ ГРІФІТ

ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД"
#41291061
Переможець 2 598 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2019 17:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2019 17:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД"
#41291061
2 598 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2022 10:54
ДУ 4.PDF укладений
03 березня 2022 10:53
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2022 10:51
ДУ 4.PDF зміни до договору
03 березня 2022 10:50
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 09:34
дод уг №3 24.12.21.PDF зміни до договору
24 грудня 2021 09:21
Електронний підпис укладений
08 серпня 2019 17:51
Дог №77.PDF укладений
08 серпня 2019 17:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до Договору та викласти слідуючі пункти в наступній редакції:1.1 пункт 2.1 "Ціна робіт за Договором є динамічною та становить 2598000,00 грн. з урахуванням пдв 20%-433000,00грн. в т.ч. у 2019-806500,00грн.,(фінансування об'єкта здійснюється за рахунок коштів субвенції з ДБ, у 2020 - 285635,45 грн., у 2021-0,00 грн., у 2022 - 1505864,55 грн. з урахуванням ПДВ 20%-250977,42грн. 1.2 пункт 2.6 "Замовник здійснює попередню оплату на придбання матеріалів у розмірі 30№ від суми 2022 року вказаної у п.2.1 цього Договору на термін до 3-х місяців відповідно до ПКМУ від 04.12.2019 №1070. 1.3 пункт 2.8. "Ффнансування об'єкта у 2022 р здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. 1.4 пункт 5.1 "Роботи які є предметом цього Договору, згідно затвердженого Графіку виконання будівельних робіт повинні бути виконані Підрядником не пізніше 22.12.2022 1.5 пункт 19.1 "Договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2022 але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов'язань за Договором у повному обсязі". 2. Всі інші умови Договору, що не змінюються цією Додатковою угодою залишаються чинними у попередній редакції і сторони підтверджують їх обов2язковість щодо себе. 3. Додаткова угода складена в двох примірниках, які мають одинакову юридичну силу, по одному для кожної сторони та набирає чинності з моменту її підписання Сторонами 4. Дана Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та є невід'ємною частиною Договору від 08.08.2019 №77
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна робіт за Договором становить 1 092 135,45 грн з урахуванням ПДВ 20%, в тому числі: -у 2019 році - 806 500,00 грн з урахуванням ПДВ 20%; - у 2020 році - 285 635,45 грн з урахуванням ПДВ 20%.
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 092 135,45
UAH (в тому числі ПДВ 182 022,57 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін.