Послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна), придбання путівок на оздоровлення
Очікувана вартість
323 900,00 UAH
UA-2019-06-18-000568-b a0297e101fc44689a4b845c527cd15db
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДИТЯЧИЙ БУДИНОК ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 23563160
Місцезнаходження замовника: 29016, Україна, Хмельницька обл., місто Хмельницький, ЛЬВІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 43/2-А
Контактна особа замовника: Садах Жанна Юріївна
+380382660856
buh_db@ukrpost.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 липня 2019 14:33
Очікувана вартість: 323 900,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 323,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 послуга
Послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна), придбання путівок на оздоровлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Відповідно до документації, За місцезнаходженням дитячого табору, (оздоровчого закладу)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2019
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником на рахунок Учасника, що зазначений в Розділі XIII цього Договору, після надання Учасником послуг та підписання сторонами акту приймання-передавання виконаних (наданих) послуг. За згодою сторін може бути здійснена попередня оплата Замовником Учаснику в порядку, визначеному законодавством. Строк оплати послуг, що надаються за цим договором становить не менше 5 робочих днів з моменту підписання акту приймання-передавання виконаних (наданих) послуг. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 червня 2019 13:13
Електронний цифровий підпис
18 червня 2019 13:08
ТД оздоровлення дитячий будинок.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-18-000568-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Черниш Олександра Леонтіївна, Код ЄДРПОУ:1591108027
Дата подання: 24 червня 2019 01:44
Вимога про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону)
Прошу усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації, а саме в Додатку 2 – місце надання послуг – Західне узбережжя Чорного моря (Україна, Одеська область) та вказати – окрім Одеської області також Миколаївську область узбережжя Чорного моря. Таким чином на узбережжі Чорного моря в Миколаївській області розміщено безліч дитячих таборів, центрів та будинків відпочинку, які мають багаторічний досвід в оздоровленні діток з відповідною матеріально-технічною базою та досвідченим і професійним педагогічним персоналом.

Наразі ваші умови, які викладені в Додатку 2 до ТД перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси.

Тобто, Замовник безпідставно звузив (визначив) місце надання послуг/місце розташування дитячого закладу відпочинку вказавши виключно Західне узбережжя Чорного моря Одеської області та встановив пов’язані із звуженням місця надання послуг технічні вимоги до послуг, які закуповуються, що дискримінують інших потенційних учасників процедури закупівлі.

Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у Додатку 2 до ТД дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та вимогам частини четвертої статті 22 Закону.

Замовником у Додатку 2 до ТД визначено місце розташування закладу відпочинку виключно Західне узбережжя Чорного моря Одеської області.

Вважаю, що звуження місця надання послуг для проведення відкритих торгів виключно до меж однієї адміністративно-територіальної одиниці, а саме Західне узбережжя Чорного моря Одеської області є прямим порушенням принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, містить ознаки корупційних проявів та зловживань. В порушення вимог частини четвертої статті 22 Закону ТД містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, що полягають у наступному.
Не зрозуміло, чим саме, та по якій причині Замовнику не підходить Чорноморське побережжя Миколаївської області, де склалися всі умови для приймання та оздоровлення дітей та знаходиться безліч дитячих закладів відпочинку, яким присвоєно відповідну категорію державної атестації.
Окрім цього, місце розташування Замовника дозволяє безперешкодно перевозити дітей не тільки в Одеському, але також в Миколаївському напрямку, де склалися всі кліматичні умови для комфортного розміщення та оздоровлення дітей.

Якщо замовник вибрав Одеську область з огляду на безпеку дітей та з метою максимального наближення оздоровчого закладу до місця розташування Замовника, для спрощення та полегшення переїзду дітей, а також для скорочення терміну поїздки до табору працівників школи у разі виникнення нагальної потреби, то слід зазначити, що відстань від місця розташування - однакова не тільки до Одеської області, але і до Миколаївської області, а курсування потягів чи автобусів здійснюється в Південному напрямку.
Морська вода в Миколаївській чи Одеській областях однакова, а саме вона за складом близька до мікроелементів складу людської крові, серед них бром, йод, хлор, натрій, калій, кальцій, магній, сульфати, карбонати. На глибині Чорне море має сіро-водневі сполуки, які роблять повітря і воду корисними для людини, тому особливих пріоритетів Одеська область не має, в порівнянні зі Миколаївською областю.
Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени тендерного комітету Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такий правовий порядок прийняття рішень посадовими особами органів державної влади закріплений у статті 19 Конституції України, що є нормою прямої дії.

Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 14 Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” позаміський заклад оздоровлення та відпочинку або дитячий заклад оздоровлення і відпочинку санаторного типу (саме послуги таких закладів є предметом цієї закупівлі) належить до закладів оздоровлення і повинен мати спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні. Жодних інших спеціальних вимог до місця надання послуг, а тим більше обмежень щодо місцезнаходження таких “курортних або заміських зон” в межах однієї чи кількох чітко визначених адміністративно-територіальних одиниць, які складають територію України, законодавством у сфері оздоровлення та відпочинку дітей не визначено. Наявність у закладу спеціально відведеної території та її знаходження (перебування) в курортній або іншій зоні разом із дотриманням інших вимог перевіряться під час здійснення державного контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку органами державної влади відповідно до їх компетенції.

Як відомо, підтвердженням відповідності закладу цій та іншим вимогам для якісного оздоровлення та відпочинку дітей є факт проходження державної атестації закладу та присвоєння йому відповідної категорії атестації.
Відповідно до інформації, яка міститься у Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (реєстр перебуває у вільному доступі в мережі інтернет), позаміські заклади оздоровлення та відпочинку та дитячі заклади оздоровлення і відпочинку санаторного типу мають необхідні дозвільні документи та провадять свою господарську діяльність з надання послуг оздоровлення та відпочинку дітей на усій території України.

Відповідно до статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Всупереч цій вимозі Закону Замовник своїм рішенням у Додатку 2: Технічні, якісні, кількісні вимоги до Тендерної документації встановив такі дискримінаційні вимоги, що перешкоджають і унеможливлюють участь у процедурі відкритих торгів усіх потенційних учасників, які надають аналогічні послуги на узбережжі Чорного моря, Миколаївської області, а не виключно в Одеській області.

Замовник своїм рішенням про затвердження ТД в існуючій редакції повністю обмежив (заборонив, встановивши дискримінаційну вимогу щодо звуження місця надання послуг) можливість участі у торгах ДЗОВ, які надають послуги та розташовані на території узбережжя Чорного моря, Миколаївської області, а не лише в Одеській області, Чорне море.

Окрім того, тендерний комітет Замовника неправомірним та необґрунтованим закладенням таких дискримінаційних вимог у ТД порушив свої обов’язки, прямо визначені абзацом п’ятим частини третьої статті 11 Закону, а саме: тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Вищевикладене доводить факт порушення зазначеної норми Закону.

Якщо Замовник мав на меті оздоровити дітей на морському узбережжі, то на яких правових підставах він своїм рішенням обмежив право взяти участь у закупівлі ДЗОВ, які знаходяться та надають свої/аналогічні послуги на території узбережжя Чорного моря, Миколаївська область. Жодних підстав, в тому числі визначених законом (посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України) для такого обмеження немає.

Вважаю, що виклавши у Додатку 2 у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав дискримінаційні та пов’язані з ними умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками.
Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що ТД містить дискримінаційні умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, суперечать законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушують права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі.
Аналогічне питання вже неодноразово розглядалося органом оскарження і умова щодо обмеження місця надання послуг була визнана дискримінаційною.
Зважаючи на вищевикладене, прошу Замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови в ТД, а саме в Додаток 2, для того та додати окрім – місця надання послуг – Західне узбережжя Чорного моря (Україна, Одеська область), також Миколаївську область, територію узбережжя Чорного моря, таким чином, щоб провести закупівлі з дотриманням усіх вимог статті 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 червня 2019 11:44
Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу та можемо повідомити наступне: Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Щодо дискримінації
Законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує.
В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими.
Одним із принципів закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом.
Замовником торгів забезпечується вільний доступ всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних) до інформації про закупівлю, шляхом її розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу «https://prozorro.gov.ua» у відповідності до вимог ст.10 Закону. Отже, замовниками принцип недискримінації учасників реалізується в спосіб, чітко визначений Законом.

Окрім того, згідно усталеної практики Органу оскарження, останній під дискримінацією розуміє неможливість участі в одних торгах двох або більше учасників – надавачів послуг. Разом з тим, в Одеській області є не один, а значна кількість закладів, що можуть надати такі послуги.
Враховуючи практику розгляду скарг АМКУ за місцем надання послуги наявна достатня кількість підприємств відповідної сфери, які можуть забезпечити конкуренцію для проведення даних торгів, що в повній мірі відповідає вимогам ст. 3 Закону. Зважаючи на зазначене вами не вірно надане тлумачення мети замовника, яка не полягає у послаблені конкуренції серед потенційних учасників шляхом встановлення дискримінаційних вимог та попередньою домовленістю з конкретними учасниками, а в створенні оптимальних умов для ефективного перебування дітей у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, що співпадає з метою Закону України "Про публічні закупівлі" в частині ефективного здійснення закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РЕНЕСАНС ТРЕВЕЛ 294 000,00
UAH з ПДВ
294 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАДА-КАМІС" 322 560,00
UAH з ПДВ
322 560,00
UAH з ПДВ
Документи
КП ТКП ДОЗ "БУРЕВЕСТНИК" 323 900,00
UAH з ПДВ
323 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 17:38
sign.p7s
04 липня 2019 10:20
Реестр ч 1.pdf
04 липня 2019 10:20
Реестр Часть 8.pdf
04 липня 2019 10:20
Реестр Часть 7.pdf
04 липня 2019 10:20
Реестр Часть 6.pdf
04 липня 2019 10:20
Реестр Часть 5.pdf
04 липня 2019 10:20
Реестр Часть 4.pdf
04 липня 2019 10:20
Реестр Часть 3.pdf
04 липня 2019 10:20
Реестр Часть 2.pdf

Публічні документи

11 липня 2019 10:57
довідка поліція.pdf
11 липня 2019 10:57
довідка ДФС України.pdf
04 липня 2019 14:22
Хмельн ДБ ч.3.rar
04 липня 2019 14:22
Хмельницький ДБч.2.rar
04 липня 2019 14:22
Хмельницький ДБч1.rar

Публічні документи

04 липня 2019 10:36
кваліфікац.склад.rar
04 липня 2019 10:36
тех.вим.Хм.д.б..rar
04 липня 2019 10:36
проект дог.Хм.д.б.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РЕНЕСАНС ТРЕВЕЛ
#38017768
Відхилено 294 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 14:55
ТОВ "ЛАДА-КАМІС"
#21340504
Переможець 322 560,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 15:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАДА-КАМІС"
#21340504
322 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2019 15:07
sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку