Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт спортивного майданчика гімназії №2 м. Хмельницького по проспекту Миру, 84/2 в м. Хмельницькому
Очікувана вартість
6 593 464,00 UAH
UA-2019-06-18-000523-a 335b1bfb6d5546b0a86fe819d885f54d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковтун Олег Іванович

+380382632732 gym2@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГІМНАЗІЯ №2 М.ХМЕЛЬНИЦЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 25908321
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 84/2
Контактна особа: Ковтун Олег Іванович
+380382632732
gym2@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 04 липня 2019 11:01
Очікувана вартість: 6 593 464,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 593,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт спортивного майданчика гімназії №2 м. Хмельницького по проспекту Миру, 84/2 в м. Хмельницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р. попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються в 2019 році Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів за формою КБ-2 в та довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 протягом 5 робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок замовника Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 15:47
4 Тендерна_документацiя гімназія 2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-18-000523-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:30150987
Дата подання: 16 липня 2019 11:09
Вимога до Замовника
Вимога до Замовника з додатками
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 липня 2019 18:17
Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу та можемо повідомити наступне: Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Одним із принципів закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Законом не забороняється приймати участь у процедурах закупівель будь-яких учасників у тому числі у новостворених.
Замовником торгів забезпечується вільний доступ всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних) до інформації про закупівлю, шляхом її розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу «https://prozorro.gov.ua» у відповідності до вимог ст.10 Закону. Отже, замовником принцип недискримінації учасників реалізується в спосіб, чітко визначений Законом.
Тендерною документацією, а саме п.п.6.2.5. п.2 («Строк укладання договору») Розділу VІ. «Результати торгів та укладання договору», передбачалося надання у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. Додатково вимагалося надання копії паспорта уповноваженої на підписання договору особи.
Учасник на виконання вказаної вимоги надав довідку №73 від 27.06.2019р. (файл інформація уповноваженого підписувати договір .pdf) та скановану копію паспорта, згідно якої особою уповноваженою на підписання договору є Мазуренко Олексій Леонідович, який має право на підписання договору та в нього відсутні обмежень на підписання договору .
Крім того згідно інформації, що наведена у Статуті у директора підприємства відсутні будь-які обмеження на підписання договорів, а тому він може укладати та підписувати будь-які правочини на будь-яку суму.
В той же час, тендерний комітет не може робити висновки, які б ґрунтувались на інформації, що наведена із сервісу «YouControl», оскільки даний інтернет-ресурс не являється офіційним джерелом в якому міститься інформація, що знаходиться у відкритих державних реєстрах, а мають надавати оцінку пропозиціям учасників виключно на відповідність вимогам в межах вимог тендерної документації.
Враховуючи викладене пропозиція Учасника відповідає в даній частині вимогам тендерної документації так як Учасником надані документи які б підтверджували його відповідність п.п. 6.2.5. пункту 5 Розділу VІ. ТД.
Тендерною документацією, а саме п.п. 3.5.4. п.5 («Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону») Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи:
- Гарантійний лист, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (із їх зазначенням), що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник на виконання вказаної вимоги надав довідку №51 від 21.06.2019 р. (файл гарантійний лист по ст.17.pdf). Згідно даного гарантійного листа: «8. у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Відповідно пункту 9 частини другої статті 9 вказаного Закону зазначається, що у разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається. Отже, в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація щодо засновника, яка є фізичною особою. Далі в гарантійному листі стверджується що кінцевим бенефіціарним власником (контролером) ПП «Люкс Інсталс» є: Мазуренко Олексій Леонідович.

Тендерною документацією, а саме п.п. 3.5.4. п.5 («Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону») Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи:
Оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної пропозиції), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі завершення терміну дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника, або ж відсутності зазначених документів, учасники надають у складі пропозиції пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ними до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну або ж отримання дії дозволу, ліцензії. У разі відсутності в учасника ліцензії та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі тендерної пропозиції мають бути надані ліцензія та/або дозвіл супідрядної організації, яка виконуватиме такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо вартість робіт, що доручатимуться субпідряднику становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю). Якщо ліцензії та/або дозволи видані учаснику (субпідрядній організації) як електронні документи і знаходиться у вільному доступі, то учасник надає інформацію в довільній формі з посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет.
Учасник на виконання вказаної вимоги надав довідку №59 від 24.06.2019 р. (файл пояснення щодо ліцензії та дозволів .pdf). із пояснення, що відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 №222-VIII (із змінами), згідно з статтею 7, ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності, як будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про архітектурну діяльність». Згідно з умовами тендерної документації клас наслідків (відповідальності) – СС1, незначні наслідки, отже ліцензія не передбачена чинним законодавством.
Окрім того, згідно умов тендерної документації, в тому числі додатку №2 Технічне завдання на об'єкт: «(Капітальний ремонт спортивного майданчика гімназії №2 м. Хмельницького по проспекту Миру, 84/2 в м. Хмельницькому) – код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт)» не передбачаються будь-які роботи із підвищеною небезпекою.
Разом з тим, згідно із п.п. 3.5.10. п.5 Розділу ІІІ ТД, документи, що не передбачені законодавством для учасників або учасників конкурентного діалогу - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Гімназією №2 м. Хмельницького вимог діючого законодавства.

Документи подані скаржником

16 липня 2019 11:09
Вимога до замовника.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2019 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС" 5 952 000,00
UAH з ПДВ
5 952 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮКС ІНСТАЛ" 6 562 485,20
UAH з ПДВ
6 562 485,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 17:31
Кошторис.pdf
04 липня 2019 17:31
430.imd
03 липня 2019 17:36
Електронний підпис
03 липня 2019 17:32
430.imd
03 липня 2019 17:27
Відповідність.pdf
03 липня 2019 17:27
лист погодження.pdf
03 липня 2019 17:27
лист згода санкці.pdf
03 липня 2019 17:27
лист згода звернення.pdf
03 липня 2019 17:27
лист гарантія товар.pdf
03 липня 2019 17:27
лист гарантія рнбо.pdf
03 липня 2019 17:27
технчне завдання.pdf
03 липня 2019 17:26
Лист відгук.pdf
03 липня 2019 17:26
Тендерна пропозиція.pdf
03 липня 2019 17:26
Кошторис.pdf
03 липня 2019 17:26
Статут оригінал.pdf
03 липня 2019 17:26
Статут копія.pdf
03 липня 2019 17:26
згода.pdf
03 липня 2019 17:26
довіреність.pdf
03 липня 2019 17:26
Протокол ЗЗУ 2.pdf
03 липня 2019 17:26
довіреність ковтун.pdf
03 липня 2019 17:26
проект договору.pdf
03 липня 2019 17:26
письмова згода.pdf
03 липня 2019 17:26
довідка строк дії.pdf
03 липня 2019 17:26
Наказ Директора.pdf
03 липня 2019 17:26
Ліцензія з додаткоми.pdf
03 липня 2019 17:26
Лист-гарантія ст.17.pdf
03 липня 2019 17:26
графік.pdf
03 липня 2019 17:26
гарантійний лист.pdf
03 липня 2019 17:26
Витяг з ПДВ.pdf
03 липня 2019 17:26
Витяг з ЄДР.pdf
03 липня 2019 17:26
Висновок СЕС.pdf
03 липня 2019 17:26
Виписка ЄДР.pdf
03 липня 2019 17:26
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

10 липня 2019 13:08
Електронний підпис
09 липня 2019 15:34
Електронний підпис
09 липня 2019 15:29
32.imd
03 липня 2019 17:08
Електронний підпис
02 липня 2019 12:39
Електронний підпис
02 липня 2019 12:38
Тендерна пропозиція.PDF
02 липня 2019 12:38
Сертифікати.PDF
02 липня 2019 12:38
Проект договору.PDF
02 липня 2019 12:38
Накази на директора.PDF
02 липня 2019 12:38
Лист від виробника.pdf
02 липня 2019 12:38
Копія Статуту.PDF
02 липня 2019 12:38
Копія паспорту коду.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮКС ІНСТАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"
#30150987
Відхилено 5 952 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 13:23
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮКС ІНСТАЛ"
#42976878
Переможець 6 562 485,20
UAH з ПДВ
09 липня 2019 17:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮКС ІНСТАЛ"
#42976878
6 562 485,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:34
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:48
дод.угода7 Люкс Інстал.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:47
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 14:06
дод.угода _6 Люкс Інстал.pdf зміни до договору
30 липня 2020 14:02
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 15:22
д.угода 5 Люкс Інстал.pdf зміни до договору
06 липня 2020 15:20
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 17:23
дод.угода_4 Люкс Інстал.pdf зміни до договору
30 січня 2020 17:21
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 08:54
дод.угода _3 Люкс Інстал.pdf зміни до договору
29 січня 2020 08:52
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 16:20
дод.угода та договірна ціна Люкс Інстал.pdf зміни до договору
28 листопада 2019 16:17
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 10:09
дод.угода Люкс інстал.pdf зміни до договору
27 вересня 2019 10:07
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 15:30
договір про закупівлю робіт за бюджетні кошти зміни до договору
25 липня 2019 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення фінансування на 2019рік
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.13 Договору про закупівлю робіт за бюджетні кошти №61 від 25.07.2019р. викласти в новій редакції Договірну ціну на будівництво Капітальний ремонт спортивного майданчика гімназії №2 м.Хмельницький по проспекту Миру 84/2 в м.Хмельницькому, що здійснюється в 2019 році.
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1.1 Договору про закупівлю робіт за бюджетні кошти №61 від 25.07.2019р викласти в новій редакції:Підрядник зобов'язується у 2019-2021рр,п.3.1 Договору сума бюджетних асигнувань на 2020 рік становить 984994,81 грн(Дев'ятсот вісімдесят чотири тисячі дев'ятсот дев'яносто чотири гривні 81 копійка)з ПДВ.п.5.1 Договору викласти в новій редакції"Строк виконання робіт-до 31.12.2021 року".
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.п.10.1 Договору про закупівлю робіт за бюджетні кошти №61 від 25.07.2019 року строк дії договору викласти в новій редакції:"Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2021 року включно,але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань.Строк дії договору за згодою Сторін може бути продовжений, про що укладається додаткова угода".2. п.14 Договору про закупівлю робіт за бюджетні кошти №61 від 25.07.2019 року місцезнаходження та банківські реквізити сторін викласти в новій редакції"
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. п.3.1. Договору про закупівлю робіт за бюджетні кошти №61 від 25 липня 2019 року сума бюджетних асигнувань на 2020 рік становить 2788186,88 грн з ПДВ.2. п.4.1 Договору порядок здійснення оплати викласти в новій редакції:"Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником попередньої оплати(авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 19% від вартості робіт,що фінансуються в 2020році за рахунок коштів місцевого бюджету та який становить 529755,00 грн з ПДВ та на срок не більше 90 кал.дні.3. п.5.1 виконання робіт до 31.12.2020 року
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4.1 Договору порядок здійснення оплати викласти в новій редакції: оплати Замовником робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти попередньої оплати(авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 19(дев'ятнадцять) % від вартості робіт, що фінансуються в 2020 році за рахунок коштів місцевого бюджету, та який становить 529755,00 грн (П'ятсот двадцять дев'ять тисяч сімсот п'ятдесят п'ять гривень, 0 копійок) з ПДВ та на строк не більше 90 календарних дні.
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи фактичне виконання всього обсягу робіт Сторони прийшли до взаємної згоди викласти пункт 3.1 Договору у наступній редакції:"Загальна сума,що визначена у Договорі становить 6561835.10грн(Шість мільйонів пzятсот шістдесят одна тисяча вісімсот тридцять п'ять гривень 10 копійок) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 561 835,10
UAH (в тому числі ПДВ 1 093 639,18 UAH)