Капітальний ремонт спортивного майданчика гімназії №2 м. Хмельницького по проспекту Миру, 84/2 в м. Хмельницькому
Очікувана вартість
6 593 464,00 UAH
UA-2019-06-18-000523-a 335b1bfb6d5546b0a86fe819d885f54d
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ГІМНАЗІЯ №2 М.ХМЕЛЬНИЦЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 25908321
Місцезнаходження замовника: 29000, Україна, Хмельницька обл., місто Хмельницький, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 84/2
Контактна особа замовника: Ковтун Олег Іванович
+380382632732
gym2@i.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 04 липня 2019 11:01
Очікувана вартість: 6 593 464,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 593,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт спортивного майданчика гімназії №2 м. Хмельницького по проспекту Миру, 84/2 в м. Хмельницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р. попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються в 2019 році Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів за формою КБ-2 в та довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 протягом 5 робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок замовника Пiсляоплата 5 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 червня 2019 15:50
Електронний цифровий підпис
18 червня 2019 15:47
4 Тендерна_документацiя гімназія 2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-18-000523-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:30150987
Дата подання: 16 липня 2019 11:09
Вимога до Замовника
Вимога до Замовника з додатками
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 липня 2019 18:17
Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу та можемо повідомити наступне: Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Одним із принципів закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Законом не забороняється приймати участь у процедурах закупівель будь-яких учасників у тому числі у новостворених.
Замовником торгів забезпечується вільний доступ всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних) до інформації про закупівлю, шляхом її розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу «https://prozorro.gov.ua» у відповідності до вимог ст.10 Закону. Отже, замовником принцип недискримінації учасників реалізується в спосіб, чітко визначений Законом.
Тендерною документацією, а саме п.п.6.2.5. п.2 («Строк укладання договору») Розділу VІ. «Результати торгів та укладання договору», передбачалося надання у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. Додатково вимагалося надання копії паспорта уповноваженої на підписання договору особи.
Учасник на виконання вказаної вимоги надав довідку №73 від 27.06.2019р. (файл інформація уповноваженого підписувати договір .pdf) та скановану копію паспорта, згідно якої особою уповноваженою на підписання договору є Мазуренко Олексій Леонідович, який має право на підписання договору та в нього відсутні обмежень на підписання договору .
Крім того згідно інформації, що наведена у Статуті у директора підприємства відсутні будь-які обмеження на підписання договорів, а тому він може укладати та підписувати будь-які правочини на будь-яку суму.
В той же час, тендерний комітет не може робити висновки, які б ґрунтувались на інформації, що наведена із сервісу «YouControl», оскільки даний інтернет-ресурс не являється офіційним джерелом в якому міститься інформація, що знаходиться у відкритих державних реєстрах, а мають надавати оцінку пропозиціям учасників виключно на відповідність вимогам в межах вимог тендерної документації.
Враховуючи викладене пропозиція Учасника відповідає в даній частині вимогам тендерної документації так як Учасником надані документи які б підтверджували його відповідність п.п. 6.2.5. пункту 5 Розділу VІ. ТД.
Тендерною документацією, а саме п.п. 3.5.4. п.5 («Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону») Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи:
- Гарантійний лист, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (із їх зазначенням), що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник на виконання вказаної вимоги надав довідку №51 від 21.06.2019 р. (файл гарантійний лист по ст.17.pdf). Згідно даного гарантійного листа: «8. у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Відповідно пункту 9 частини другої статті 9 вказаного Закону зазначається, що у разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається. Отже, в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація щодо засновника, яка є фізичною особою. Далі в гарантійному листі стверджується що кінцевим бенефіціарним власником (контролером) ПП «Люкс Інсталс» є: Мазуренко Олексій Леонідович.

Тендерною документацією, а саме п.п. 3.5.4. п.5 («Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону») Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи:
Оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної пропозиції), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі завершення терміну дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника, або ж відсутності зазначених документів, учасники надають у складі пропозиції пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ними до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну або ж отримання дії дозволу, ліцензії. У разі відсутності в учасника ліцензії та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі тендерної пропозиції мають бути надані ліцензія та/або дозвіл супідрядної організації, яка виконуватиме такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо вартість робіт, що доручатимуться субпідряднику становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю). Якщо ліцензії та/або дозволи видані учаснику (субпідрядній організації) як електронні документи і знаходиться у вільному доступі, то учасник надає інформацію в довільній формі з посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет.
Учасник на виконання вказаної вимоги надав довідку №59 від 24.06.2019 р. (файл пояснення щодо ліцензії та дозволів .pdf). із пояснення, що відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 №222-VIII (із змінами), згідно з статтею 7, ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності, як будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про архітектурну діяльність». Згідно з умовами тендерної документації клас наслідків (відповідальності) – СС1, незначні наслідки, отже ліцензія не передбачена чинним законодавством.
Окрім того, згідно умов тендерної документації, в тому числі додатку №2 Технічне завдання на об'єкт: «(Капітальний ремонт спортивного майданчика гімназії №2 м. Хмельницького по проспекту Миру, 84/2 в м. Хмельницькому) – код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт)» не передбачаються будь-які роботи із підвищеною небезпекою.
Разом з тим, згідно із п.п. 3.5.10. п.5 Розділу ІІІ ТД, документи, що не передбачені законодавством для учасників або учасників конкурентного діалогу - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Гімназією №2 м. Хмельницького вимог діючого законодавства.

Документи подані скаржником

16 липня 2019 11:09
Вимога до замовника.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2019 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС" 5 952 000,00
UAH з ПДВ
5 952 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮКС ІНСТАЛ" 6 562 485,20
UAH з ПДВ
6 562 485,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 17:31
Кошторис.pdf
04 липня 2019 17:31
430.imd
03 липня 2019 17:36
sign.p7s
03 липня 2019 17:32
430.imd
03 липня 2019 17:27
Відповідність.pdf
03 липня 2019 17:27
лист погодження.pdf
03 липня 2019 17:27
лист згода санкці.pdf
03 липня 2019 17:27
лист згода звернення.pdf
03 липня 2019 17:27
лист гарантія товар.pdf
03 липня 2019 17:27
лист гарантія рнбо.pdf
03 липня 2019 17:27
технчне завдання.pdf
03 липня 2019 17:26
Лист відгук.pdf
03 липня 2019 17:26
Тендерна пропозиція.pdf
03 липня 2019 17:26
Кошторис.pdf
03 липня 2019 17:26
Статут оригінал.pdf
03 липня 2019 17:26
Статут копія.pdf
03 липня 2019 17:26
згода.pdf
03 липня 2019 17:26
довіреність.pdf
03 липня 2019 17:26
Протокол ЗЗУ 2.pdf
03 липня 2019 17:26
довіреність ковтун.pdf
03 липня 2019 17:26
проект договору.pdf
03 липня 2019 17:26
письмова згода.pdf
03 липня 2019 17:26
довідка строк дії.pdf
03 липня 2019 17:26
Наказ Директора.pdf
03 липня 2019 17:26
Ліцензія з додаткоми.pdf
03 липня 2019 17:26
Лист-гарантія ст.17.pdf
03 липня 2019 17:26
графік.pdf
03 липня 2019 17:26
гарантійний лист.pdf
03 липня 2019 17:26
Витяг з ПДВ.pdf
03 липня 2019 17:26
Витяг з ЄДР.pdf
03 липня 2019 17:26
Висновок СЕС.pdf
03 липня 2019 17:26
Виписка ЄДР.pdf
03 липня 2019 17:26
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

10 липня 2019 13:08
sign.p7s
09 липня 2019 15:34
sign.p7s
09 липня 2019 15:29
32.imd
03 липня 2019 17:08
sign.p7s
02 липня 2019 12:39
sign.p7s
02 липня 2019 12:38
Тендерна пропозиція.PDF
02 липня 2019 12:38
Сертифікати.PDF
02 липня 2019 12:38
Проект договору.PDF
02 липня 2019 12:38
Накази на директора.PDF
02 липня 2019 12:38
Лист від виробника.pdf
02 липня 2019 12:38
Копія Статуту.PDF
02 липня 2019 12:38
Копія паспорту коду.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"
#30150987
Відхилено 5 952 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 13:23
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮКС ІНСТАЛ"
#42976878
Переможець 6 562 485,20
UAH з ПДВ
09 липня 2019 17:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮКС ІНСТАЛ"
#42976878
6 562 485,20
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку