Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Борошно пшеничне вищого гатунку, крупа гречана ядриця, вівсяні пластівці, рис, крупа пшенична (арнаутка)
Очікувана вартість
60 602,50 UAH
UA-2019-06-18-000520-a d54ce710708f4190b56d2c7ec23f0115
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кисляк Світлана Федорівна

+380566340883 sincrb@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Синельниківська центральна районна лікарня" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01989160
Місцезнаходження: 52500, Україна , Дніпропетровська обл., Синельникове, вул.Миру 52
Контактна особа: Кисляк Світлана Федорівна
+380566340883
sincrb@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2019 12:00
Очікувана вартість: 60 602,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 606,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кг
Борошно пшеничне вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, вул.Миру, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
450 кг
Крупа гречана ядриця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, вул.Миру, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
450 кг
Вівсяні пластівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, вул.Миру, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кг
Рис довгозернистий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, вул.Миру, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
400 кг
Крупа пшенична (арнаутка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, вул.Миру, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка Товару здійснюється малими партіями та відповідно до письмових заявок Замовника, в яких Покупець зазначає найменування та кількість Товару. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 15:42
Проект договору.doc
18 червня 2019 15:42
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА" 57 973,00
UAH з ПДВ
57 973,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2019 10:21
Мерс.pdf
24 червня 2019 10:21
Cанкнижка новая.pdf
24 червня 2019 10:21
Витяг с гос рестр.pdf
24 червня 2019 10:21
Письмо о сотруд Сан Кн.pdf
24 червня 2019 10:21
Качест Миллер Т.С.pdf
24 червня 2019 10:21
Доп согл Миллер Т.С. 2019.pdf
24 червня 2019 10:21
Договор логистики.pdf
24 червня 2019 10:21
Потужности Миллер Т.С..jpg
24 червня 2019 10:21
Акт склады.pdf
24 червня 2019 10:21
Довідка ст17.pdf
24 червня 2019 10:21
Ценовое крупы.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА"
#1923022640
Переможець 57 973,00
UAH з ПДВ
27 червня 2019 09:01

Документи

27 червня 2019 09:01
Протокол _81.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2019 09:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА"
#1923022640
57 973,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 червня 2019 09:01
Протокол _81.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дод_угода_1 дог_02-07-19.pdf зміни до договору
03 жовтня 2019 15:09
Договір _02-07-19.pdf укладений
04 липня 2019 12:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною банківських реквізитів "Замовника" Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору в розділі ХІІ "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 02/07/19
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною банківських реквізитів "Замовника" Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору в розділі ХІІ "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 02/07/19
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML