Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (рукавички, марля, маски)
Очікувана вартість
35 300,00 UAH
UA-2019-06-18-000519-c f104e79f7d5a4fdb9fd6620860662e01
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Алена

+380681300233 obl_patanatom_buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Чернігівське обласне патологоанатомічне бюро"
Код ЄДРПОУ: 03356631
Місцезнаходження: 14029, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул.Волковича, 27
Контактна особа: Алена
+380681300233
obl_patanatom_buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 11:13
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2019 18:00
Очікувана вартість: 35 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 530,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 пара
Рукавички латексні оглядові нестерильні припудрені Santex.розмір S , М , L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул.Волковича, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1000 пара
Рукавички латексні оглядові нестерильні неприпудрені Ambulance® High Risk розмірXL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул.Волковича, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1000 пара
Рукавички нітрилові оглядові нестерильні неприпудрені Nitrylex розмір S
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул.Волковича, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1 рулон
Марля медична відбілена нестерильна в рулонах шириною 90 см, довжиною 1000 м, тип 20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул.Волковича, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2000 штука
Маска медична для індивідуального захисту «Волес» 3-шарова з вушним зачепом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул.Волковича, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 11:17
Додаток 3,4.doc
18 червня 2019 11:17
МТВ Паталогоанатомічне бюро маски,марля,рукавички 06.2019.doc
18 червня 2019 11:17
Договір.doc
18 червня 2019 11:17
інформація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-18-000519-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Новосельчан Раїса Михайлівна, Код ЄДРПОУ:3151025629
Дата подання: 18 червня 2019 19:04
Встановлення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику, Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає такий принципи закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Ці принципи мають статус загального поширення на всі закупівлі, навіть у разі, якщо вони допорогові, через те, їх порушення свідчить про корумповану складову при здійсненні закупівлі і при таких порушеннях нема обмежень за вартістю розміру закупівлі. Розмір закупівлі впливає лише на кару яку буде нести злочинна особа після її притягнення до відповідальності. У Вашій документації чітко зазначено «Аналогів і еквівалентів не пропонувати.» Тобто, інший товар не допускаються у будь якому разі, навіть, якщо вони дешевше та якісніше. Порушуються всі базові принципи закупівель - добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність. Ви також не обмежуєтесь звуженням кола постачальників лише визначенням конкретної продукції до закупівлі, зазначаючи у документації іншіі дискримінаційні вимоги, а саме таке положення: «Гарантійні листи від виробників або офіційних дилерів щодо терміну придатності товару та спроможності поставки товару за цими торгами у необхідній кількості, належної якості та визначені цією документацією і пропозицією учасника строки. . Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.» Тобто постачальником може бути лише особа , яка надасть лише чітко визначену продукцію і лише та особа у якої буде гарантійний лист виробника на постачання. Є всі ознаки корупційних дій та зловживань у вигляді встановлення штучних перешкод дешевшим та якісним продуктам інших виробників та, ще і визначено лише коло осіб у яких є гарантійний лист виробника. У разі проведення закупівлі за наданою документацію, буде здійснена закупівля з порушенням чинного законодавства. Враховуючи вищезазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінуючи умови.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 червня 2019 12:14
Шановний заявнику.
Нами було розлянуто вашу вимогу. З данного приводу зазначаємо наступне:
Відповідно до ч.3 п.2 р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини перошої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРО» від 19 березня 2019 року №10 (далі Інструкція), під час оголошення закупівлі в ЕЗС розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів)( за наявності), кількість товарів або обсяг виконаних робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
В медико-техничних вимогах Замовником зазначена вся необхідна інформація передбачена Інструкцією.
У вказаній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти» ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками.
Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель забов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Вимоги до предмету закупівлі (Медико-технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики), обумовлені особливістю використання продукції, що є предметом Закупівлі, в нашому закладі, специфічними властивостями конкретних видів продукції та наявним досвідом персоналу закладу.
На даний час в Україні зареєстровано більш 4 сотні виробів медичного призначення, які відрізняються дуже великою кількістю показників і властивостей, в тому числі показниками ефективності і безпечності, сумісності з матеріалами об’єктів обробки тощо. Установа не може закуповувати вироби медичного призначення, про які немає жодних уявлень щодо властивостей і якості.
Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров’я медичного персоналу наша установа має намір закупити вироби медичного призначення з певними характеристиками.
З огляду на викладене, вимоги, що висунуті до виробів медичного призначення, не є завищеними і дискримінаційними.
Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар.
Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб.
Номер вимоги: UA-2019-06-18-000519-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "РіА-Трейд", Код ЄДРПОУ:32818139
Дата подання: 19 червня 2019 09:36
Дескримінація
Шановний замовник. В Ваших закупівлях все прописано під одного постачальника : ФОП "АРТЮХ ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ". Ви навіть не намагаєтеся приховати даний факт. Де тут економія дердавних коштів? Сумлінна конкуренція? Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 червня 2019 12:15
Шановний заявнику.
Нами було розлянуто вашу вимогу. З данного приводу зазначаємо наступне:
Відповідно до ч.3 п.2 р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини перошої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРО» від 19 березня 2019 року №10 (далі Інструкція), під час оголошення закупівлі в ЕЗС розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів)( за наявності), кількість товарів або обсяг виконаних робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
В медико-техничних вимогах Замовником зазначена вся необхідна інформація передбачена Інструкцією.
У вказаній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти» ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками.
Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель забов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Вимоги до предмету закупівлі (Медико-технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики), обумовлені особливістю використання продукції, що є предметом Закупівлі, в нашому закладі, специфічними властивостями конкретних видів продукції та наявним досвідом персоналу закладу.
На даний час в Україні зареєстровано більш 4 сотні виробів медичного призначення, які відрізняються дуже великою кількістю показників і властивостей, в тому числі показниками ефективності і безпечності, сумісності з матеріалами об’єктів обробки тощо. Установа не може закуповувати вироби медичного призначення, про які немає жодних уявлень щодо властивостей і якості.
Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров’я медичного персоналу наша установа має намір закупити вироби медичного призначення з певними характеристиками.
З огляду на викладене, вимоги, що висунуті до виробів медичного призначення, не є завищеними і дискримінаційними.
Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар.
Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ІВАНОВ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ" 31 800,00
UAH з ПДВ
31 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 16:27
Установчі документи.pdf
21 червня 2019 16:27
МТВ.pdf
21 червня 2019 16:27
Копії сертифікатів.pdf
21 червня 2019 16:27
Копії декларацій.pdf
21 червня 2019 16:27
Довідка про ліцензію.pdf
21 червня 2019 16:27
Довідка довкілля.pdf
21 червня 2019 16:27
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ІВАНОВ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ІВАНОВ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ"
#2899402295
Переможець 31 800,00
UAH з ПДВ
25 червня 2019 10:08

Документи

25 червня 2019 10:07
пр47.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2019 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ІВАНОВ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ"
#2899402295
31 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2019 10:07
пр47.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог22.PDF укладений
01 липня 2019 08:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 31 800,00
UAH